2024-05-20, 21:34
Medlem
Ograsts avatar
Torsten skrattar HELA tiden! Annars verkar han schyst.
Citera
2024-05-20, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Torsten skrattar HELA tiden! Annars verkar han schyst.

Torsten är ju fan störtskön, man blir ju glad av att höra hans garv!

Vill ändra mig om Jimmie, jag tror faktiskt han är en hyvens kille!
Citera
2024-05-20, 21:52
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretagrisfantast
Torsten är ju fan störtskön, man blir ju glad av att höra hans garv!

Vill ändra mig om Jimmie, jag tror faktiskt han är en hyvens kille!
Jimmie vill väl men kan inte göra något med måttfullhet.
Citera
2024-05-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Rosanna har tagit bort sin boss lady-attityd höll på att bli galen när jag såg henne där i början och dynamiken nu det verkar ha ordnat upp sig.

Ja! Störde mig också som fan i början. Men gillar henne mycket nu, hon är så kär och fnissig. Blir glad!

Torsten är gullig, relationen är förstås körd men tycker att han växt i mina ögon.
Citera
2024-05-20, 22:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macchiato
svårt att känna skillnad på två lika delikata pinkies
Förlåt va?
Citera
2024-05-20, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Torsten går över gränsen när han upprepade gånger beskriver Anastasia som elak. Rätt socialt klumpigt att uttrycka sig så inför de andra kring någon som man trots allt är gift med.

Men samtidigt är det hon som har satt nivån på jargongen dem emellan. Där det, av det man fått se i programmet, är mer av en "grabbig/pikande" vänskapsstämning snarare än något som man skulle förvänta sig mellan två personer som har något romantiskt intresse av varandra.

Det var min första tanke också, att det var onödigt att säga så flera gånger om henne. MEN sedan började jag fundera över om det var hans sätt att pysa. Att han egentligen mår dåligt av hennes "elakheter" och inte har förmått att säga det rakt ut till henne. Så med några glas innanför västen och i ett glatt sammanhang kunde han inte hålla det inombords och då blev det för mycket tjat om det i stället.

Jag tycker för övrigt att Torsten verkar väldigt snäll och okomplicerad och glad.
Citera
2024-05-20, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Det var min första tanke också, att det var onödigt att säga så flera gånger om henne. MEN sedan började jag fundera över om det var hans sätt att pysa. Att han egentligen mår dåligt av hennes "elakheter" och inte har förmått att säga det rakt ut till henne. Så med några glas innanför västen och i ett glatt sammanhang kunde han inte hålla det inombords och då blev det för mycket tjat om det i stället.

Jag tycker för övrigt att Torsten verkar väldigt snäll och okomplicerad och glad.

Ja, jag tror att du har rätt i det. Man kan ju bara tänka sig hur det är för dem att tvingas tillsammans under 5 veckor utan någon som helst fysisk attraktion eller passion eller minsta lilla lust. De tvingas tom ligga och sova trångt ihop. Det måste kännas som att riva sig på rivjärn hela tiden, att ha en påtvingad gift partner inpå sig själsligt och fysiskt. De har ju roligt ihop också, men meningslösheten med det hela måste slita på dem. Plus kamerorna.

Jag gillar också Torsten, jag hoppas att vi får se honom med sitt livs kärlek när programmet är över! Nyfiken på vem han hittar. Men de som hittar någon efter programmet brukar ju fånga någon bra!
Citera
2024-05-20, 22:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Har du någon fetisch för realitydeltagare eftersom du gärna skriver elaka kommentarer om folk i tråden, när du garanterat vet att de kommer läsa det?
Mycket bra vänd-8 returnering där, vi ska hålla ihop mot realitydeltagarna!

(Nu fick du komplimangen precis som Torsten inför gruppen återgav till Anastasia tillslut! )
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-20 kl. 22:22.
Citera
2024-05-20, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Ja, jag tror att du har rätt i det. Man kan ju bara tänka sig hur det är för dem att tvingas tillsammans under 5 veckor utan någon som helst fysisk attraktion eller passion eller minsta lilla lust. De tvingas tom ligga och sova trångt ihop. Det måste kännas som att riva sig på rivjärn hela tiden, att ha en påtvingad gift partner inpå sig själsligt och fysiskt. De har ju roligt ihop också, men meningslösheten med det hela måste slita på dem. Plus kamerorna.

Jag gillar också Torsten, jag hoppas att vi får se honom med sitt livs kärlek när programmet är över! Nyfiken på vem han hittar. Men de som hittar någon efter programmet brukar ju fånga någon bra!

Ja, Torsten borde ju definitivt kunna hitta någon bara han lyckas bli kär!
Citera
2024-05-20, 23:03
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Det berörde mig illa av att se Linneas reaktion på Jimmi. I mina ögon betedde sig Linnea som hon är ett offer, utsatt för någonting. Nu vet vi ju att Jimmi har rent samvete, han är inte åtalad eller dömd för något, så jag vill betona det. Jag tycker att produktionen har gått på tok för långt, det borde ha gått in och brutit mellan dessa två. De tar inte sitt ansvar som produktionsbolag med anställda psykologer och socionomer. Ingen kvinna, eller man ska behöva må så dåligt som Linnea såg ut att göra, bara för ett underhållningsprogram som låtsas vara ett experiment med riktiga "experter". Detta är en såpa, ren underhållning. Men det får inte ske till det här priset tycker jag.

Han beter sig som en klassisk tjat-våldtäktsman.
Skulle inte förvåna mig ett dugg om det visar sig att han tjatat till sig sex och hon går till slut motvilligt med på det (i.e. våldtäkt).
Citera
2024-05-20, 23:05
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3

Han vill så otroligt gärna se sig själv som en sån där "bra kille" och blev nog rejält triggered när hon påpekade att han klagar på hennes naglar.
Tror att det är där skon klämmer fortfarande: "Jag är ju en av de bra killarna så det måste vara hon som är elak".
Citera
2024-05-20, 23:11
Medlem
DrJolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Tack för tipset 26 maj👍

Ja jag lovar, att det är extremt mycket bättre och även underhållande. Synd att man inte kan se de tidigare avsnitten från tidigare år i Australiska versionen. Jag hittade inte dessa i alla fall. Hade gärna sett dem en gång till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in