2023-06-26, 22:30
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Ida och Arvid. Asså de där nakenbilderna i skogen var fan det osmakligste jag sett. Deras miner på bilderna... fy fan jag kräks. De slår ju för fan flashbacks favoritbloggerska tiingelinn med hästlängder i cringe.

Jag har tidigare gillat Ida och sett henne som någorlunda normal person. Men nu, hon och Arvid är lika rubbade båda två.
Direkt från Mulleriket med svansen i hand springer han från träd till träd (eller hoppar från tuva till tuva) och säger kollakuk, fasen vad många nakna väninnor Mulle fick i den senaste Mulleskolan https://skogsknopp.blogg.se/2008/jan...pa-sondag.html

Sedan den där pussen på magen är en våldsam klischeebild för en maskulin prestation(s ångest), och att hon ska låtsas skratta över det spontana tilltaget som är regisserat av tidningen Mama, det är där dom vill ha front cover även om Papa klipps bort

Om man velat bjuda på sig själv med måtta, borde dom satt upp bilden så att dom
båda intimrakat varandras bikinilinjer
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-26 kl. 22:49.
Citera
2023-06-26, 22:33
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Har det i något avsnitt stått i slutet "Vill du gifta dig med någon aldrig du träffat? Ansök på svt.se" eller något liknande? Så som det brukar göra?

Blir det ingen säsong nästa år?
Citera
2023-06-26, 22:34
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Så fort Carro och Lina dök upp så var det som en svart blöt negativ filt lades över alltihop. Stackars jävla karlar vad de stått ut med.
"Glädjedödare" har fått en ny bild i uppslagsverken.
Citera
2023-06-26, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Ida och Arvid. Asså de där nakenbilderna i skogen var fan det osmakligste jag sett. Deras miner på bilderna... fy fan jag kräks. De slår ju för fan flashbacks favoritbloggerska tiingelinn med hästlängder i cringe.

Jag har tidigare gillat Ida och sett henne som någorlunda normal person. Men nu, hon och Arvid är lika rubbade båda två.

Ja, det var bara för mycket. Samt hotet från Arvid att de nu ska starta nån tv-show och lära folk om relationer han och Ida. Hur mycket mer pinsamheter klarar svenska folket.
Jag tror väl att deras kärleksliv borde ha hunnit svalna nu, kejsarsnitt och mjölkstockning och hormonsvajningar och kanske lite kolik på det hela.
Citera
2023-06-26, 22:41
Medlem
Citat:
Tack Agust, det avsnittet ska jag lyssna på!

Arvid är med i klipp på Expressen idag, men han spoilar så jag länkar inte. Han har
och jag vet inte om jag tycker att det är någon bra ide. Jag har inte sett någon person vara så destruktiv för sin egen image som Arvid på länge. Jag börjar också undra om han var med i GVFÖ för att skaffa sig c-kändis berömmelse och tjäna pengar på det.

Fy fan vilken vidrig säsong. De mest osmakliga klippningar och skapandet och manipulerande av drama på bekostnad av deltagarna. Kameramännen verkar vara små djävlar som intrigerar till max. Och produktplacering av Billys pizza i SVT på bästa sändningstid. Och detta betalar vi för med våra skattepengar. Jag tycker att nån av de andra tvbolagen kan köpa in den här oseriösa skiten istället så kan psykologerna och sexologen fritt göra reklam för sina företag där. Då kan de släppa helt på allt och behöver inte låtsas vara en seriös produktion av mänskliga experiment utan etikprövning.

HATTER: Längtar till din analys kommer, du får jättegärna skriva lite extra långt detta sista avsnitt!

Jag anmärkte också på det att varenda pytteliten logga på folks kläder ska eltejpas över, men Billys får synas hur mycket som helst. Väldigt märkligt!
Citera
2023-06-26, 22:42
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ja, det var bara för mycket. Samt hotet från Arvid att de nu ska starta nån tv-show och lära folk om relationer han och Ida. Hur mycket mer pinsamheter klarar svenska folket.

Nej snälla, låt det inte vara sant
Vad ska de lära oss, förutom det uppenbara- att laga Carbonara?
Citera
2023-06-26, 22:43
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Att diagnostisera någon som psykopat/antisocial personlighetsstörning kräver medicinsk specialkunskap och djupintervjuer med den berörde och dennes omgivning.

Det vi som tittar får se är utvalda delar i en fem veckor lång produktion och vi får inte se hela sammanhanget eller bakgrunden.

jag menar att det inte går att fälla så pass grova omdömen om en person på så lösa grunder.

Det verkar inte som någon här i tråden som känner honom personligen? Om han var en elak beräknande psykopat så hade han säkert hunnit skaffa sig många fiender irl som gärna delat med sig om information honom här i tråden. Något sådant har jag inte sett.

Jag blev inte direkt rörd, men visst är det kul för dem att de har fått barn tillsammans och särskilt att Idas mamma fick dö med vetskap om att hennes dotter bär ett barn.

Av samma åsikt som dig. Det är så många som inte håller sig till fakta utan bara en massa tramsspekulationer, och som avslöjar så mycket om dem själva.

Den här krönikan tyckte jag var så bra.

Citerar lite ur den. "Med det sagt så har deltagarna verkligen fått ta emot mycket skit av tittare och tyckare under säsongen. Det ska vridas och vändas på deras varje ord och blick, och timslånga samtal är nedklippta till några få meningar.

Klart att det blir jobbigt för deltagarna och jag tycker det är viktigt att ta till sig det Arvid sa riktat till tittarna: Se tv:n som en spegel. Alltså att det du stör dig på hos deltagarna är förmodligen det som du stör dig på hos dig själv.
....
Vi känner inte de här människorna men fyller i luckorna av det vi inte vet om dem. Därför gör vi gott i att vara nyfikna på oss själva under tittandet.

Jag har själv i allra högsta grad varit en del av tyckandet och dömandet av deltagarna i mina krönikor. Efter Arvids påminnelse speglar jag mig i tv:ns svarta yta när programmet är slut.

Jag stör mig på Linas sönderanalyserande. Jag känner igen min ängslighet över att allt ska vara perfekt, magiskt och romantiskt hela tiden.

Jag tycker Ida är gränslös och går för långt i sin bjussighet. Där är min oro för att vara fel och för mycket.

Många verkar tycka att Arvids krav på fullständig tillit, hans sexsnack och skaviga känslor om Idas drickande varit jobbigt att se.

Kanske ska de som tycker hans öppenhet är obehaglig rannsaka hur, och om, de själva kommunicerar i relationer."

https://www.expressen.se/noje/det-du...hos-dig-sjalv/
Citera
2023-06-26, 22:44
Medlem
Jag har en känsla att Ida slängde p-pillrena utan att berätta för Arvid.

Dessutom tror jag att hon spolade ner dem i toaletten så att fiskarna blir gay.

Sluta spola ner p-piller i toaletten!! Fiskarna blir gay!
Senast redigerad av epadator 2023-06-26 kl. 22:49.
Citera
2023-06-26, 22:47
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Jag har en känsla att Ida slängde p-pillrena utan att berätta för Arvid.

Jag trodde det först när han sa att hon inte berättat något, men fick sen uppfattningen om att det bara gällde själva graviditetstestet.
Citera
2023-06-26, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernie1616
Till den som är intresserad här är dom tre frågorna.
- när du ser tillbaka på experimentet, var du redo att vara med?
- är du nöjd med din insats?
- är det något du skulle vilja ha gjort annorlunda?
Till den som är intresserad av svaren:
- Ja, JAG var det, det var ju DU som var helt galen med bildörrar och spikar!
- Ja, men inte med DIN insats!
- Kastat nosringen åt helvete och ridit dig som en dalahäst!
Citera
2023-06-26, 22:50
Medlem
Bästa Carrolinski, vänligen svara på Agusts tre frågor.
Citera
2023-06-26, 23:09
Medlem
Zepars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Har det i något avsnitt stått i slutet "Vill du gifta dig med någon aldrig du träffat? Ansök på svt.se" eller något liknande? Så som det brukar göra?

Blir det ingen säsong nästa år?

Har för mig att det stod på de tidigare avsnitten. Kommer med all säkerhet en till säsong sett till hur populärt det är för SVT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in