Nån som la märket till Emmys pangkropp när hon steg upp ur poolen?
Otroligt tjusig tjej.
I personligheten känns hon trevlig och öppen, men kanske också lite lillgammal (inget för att det är nåt fel med det) . Jag kände det när paren satt till bords att hon och Mattias skulle vara mer my cup of tea som sällskap än mer flamsiga Jimi och Linnea.
När i programmet ser man hennes pangkropp?! Missade detta
Du kör verkligen extremer. Nej, jag tänker på motionärsmotsvarigheten till t ex Kalla, Sjöström, Magdalena Forsberg. Sportig, glad, energisk, pigg tjej. Det är en ”sportig” tjej.
Tycker fortfarande Torsten verkar vara en rätt trångsynt kille men kanske snarare beror på bristen av erfarenhet. Han gjorde ett rätt sympatiskt intryck i senaste avsnittet. Räknar med hans förhållande dör i närmsta avsnitten, tror inte han är jätteattraherad av henne och inte svårt förstå varför när hon krökar eller inte anstränger sig för att klä sig någorlunda vettigt. Sjukhusbesöket lär inte ökat hennes odds heller direkt.
Vill höja ett varningens finger för Rosanna ändå, ränderna går inte ut. Christoffer gillar henne för att hon är något över hans liga utseendemässigt, killar är ofta inte svårare än så.
Blir spännande se hur det går för Jimmi med partner. Han är alldeles för på henne men samtidigt verkar han inte vika ner sig totalt, och det är nog till hans fördel.
Emmy och Mattias(?), känns som de verkligen hittat varandra, kan bli ett stabilt par.
Nej, Torsten ska inte ha en KTH-nörd. Han ska ha en sportig tjej, som vill hänga på och vandra, men också kan dra med honom ut och åka skidor, etc. Han ska ha en framåt tjej, kanske HR, kommunikatör eller lärare, som också vill leva hälsosamt och tryggt. Han är ett kap jämfört med Anastasia. (och definitivt jämfört med Jimmi.)
Rosanna och Christoffer: Ännu en gång blir jag frustrerad över att man inte får se det verkligt spännande. Dessa långa, jobbiga samtal som Rosanna hade med Fredric som tydligen fick henne att i princip byta personlighet, det hade ju varit spännande på riktigt. Men nejdå, ingenting.
Kul att se dem ha trevligt tillsammans i alla fall. Hoppas det innebär en vändning. Skönt att Rosanna i alla fall verkar försöka lära känna Christoffer och ha trevlig med honom, så de faktiskt får en chans att bilda sig en uppfattning kring om de är kompatibla eller ej. Jag tror fortfarande inte på det men nu känns det i alla fall som det finns en liten chans.
Linnéa och Jimmi: Det är ju bara bedrövligt alltihop... Han är klängig, intensiv och känslomässig på ett nästan hysteriskt vis och hon vill så gärna vara till lags och inte såra honom samtidigt som man märker att hon inte är bekväm. Hon får ju inte en chans att känna efter vad HON känner eftersom hans känslor tar all plats. Och det värsta är att han egentligen inte känner henne som person, han är inte kär i henne för han vet inte vem hon är. Han är kär i kärleken och har bestämt sig för att det är det här som gäller och bara kör.
Stackars fina Linnéa.
Dessutom VET jag precis hur det där kattlätet Jimmi gjorde låter och fyfan så osexigt men en man som låter så. Och framförallt, sluta prata sex med ett annat par som ni knappt känner. Sexpratet var SÅ pinsamt.
Emmy och Mattias: Mindre pinsamma tystnader! Det känns som att de börjar lära känna varandra och att de gillar vad de ser, och då menar jag varandras personligheter. De känns som två enkla och ganska basic personer, utan att mena att det är något dåligt med det. De kommer åka till Ullared ihop och ha trevligt. Buffé på Rosegarden efteråt. Bra så.
De är verkligen söta tillsammans och det var fint när de pratade barnnamn. Hoppas på en liten Beatrice i framtiden.
Anastasia och Torsten: Neeeej Anastasia det är för tidigt för att ligga i fosterställning och gråta irrationellt. I ärlighetens namn är det något de flesta tjejer gör någon gång ibland men det är alldeles för tidigt och det krävs sin man för att hantera det, och den mannen är inte pojken Torsten. Han försöker, gud välsigne honom, men man ser ju hur osäker han är. Samtidigt förstår jag stackars Anastasia, så mycket press med att medverka i tv och säkert en besvikelse i att ha blivit ihopparad med Torsten som uppenbarligen inte gillar henne och som hon nog i ärlighetens namn inte heller gillar, även om hon kämpar på bättre än honom.
Man märker verkligen hur hon försöker locka fram kemi och attraktion men det vill sig inte. För någon av dem. Och så blir hon sjuk ovanpå allt. Även där gör Torsten ett svagt intryck, hans omognad blir tydlig och det är rätt uppenbart att när det inte är enkelt och roligt vill han inte vara med. Långt ifrån redo att älska i nöd och lust.
Tycker Anastasia ska avbryta faktiskt. Hon mår inte bra och förtjänar bättre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!