2018-06-12, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finito
Någon dagligrökare här som har rökt iaf i minst 10 år som vet vilket bästa rökat på FS är? Kan inte lita på allt som skrivs här, tjackisar o horsare som röker standard och blir ivägskickade till månen. 90% av all röka på FS nu känns som exakt samma skit bara. Undviker alla kakor med pappersstämplar som det går, för jag misstänker att det är exakt samma skit. Hippieambulansens Critical Force gillade jag, men måste ju finnas bättre rök än så.
Haha vad är det för pajjas som påstår sig ha rökt i 10 år och sen säger att "allt är samma skit" på hela jävla FS, man undrar ju vem det är som beter sig som en pundare som blivit ivägskickad till månen hahah...

På riktigt folk som tror att det är samma saker som florerar över hela sverige, det är fucking weed vi pratar om. Om du haft någon som helst inblick i branschen skulle du fatta hur mycket olika sorter det är i omlopp KONSTANT. Jesus christ fucking foliehattar...
2018-06-13, 00:38
Medlem
Finitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Haha vad är det för pajjas som påstår sig ha rökt i 10 år och sen säger att "allt är samma skit" på hela jävla FS, man undrar ju vem det är som beter sig som en pundare som blivit ivägskickad till månen hahah...

På riktigt folk som tror att det är samma saker som florerar över hela sverige, det är fucking weed vi pratar om. Om du haft någon som helst inblick i branschen skulle du fatta hur mycket olika sorter det är i omlopp KONSTANT. Jesus christ fucking foliehattar...

Men är du på riktigt eller, jag menar inte att det är identiskt likadant. Men allting kommer troligtvis från samma grossist. Jag har kollat på flera kakor med olika "pappersstämplar" och allt är samma standardskit. Weed och hasch är förövrigt inte samma sak, så jag förstår inte ens varför du tar upp det i sammanhanget.
2018-06-13, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Bäst kola just nu? Mest prisvärt? Är självklart sugen på dunder-dunder, inget bankat skti, rent skare va. Men vill inte heller pröjsa 2k grammet.

Mao om det är bankat så skare va bankat med kreatin eller dylikt, inget stiss skit.

DirektHem håller fortf topp kvalle? Vet att dom levererat bra förr.
Testa Svenskapiraterna ' s TOP TOP TOP. Du kommer inte bli besviken
2018-06-13, 10:31
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
De är gröna, snabbt utskick och ”normal” stealth. Ej hunnit pröva deras tjack dock
Tackar! Återkommer hur deras tjack var(IV)
2018-06-13, 10:59
Medlem
Puffpazzs avatar
Så hur keff är leveranstiderna? DH / gianacana? Nån som vet någon med bra leveranstider? Tänker fan inte vänta en vecka, då får det vara :P
2018-06-13, 11:07
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
24h leverans av Beroendeteamet la min order igår (söndags) dök upp idag.

Kvalité på haschet är mer än dunder! 5g för 259:- sjukt hur man kan hålla sånna priser.
Mjuk oljig, stinker skunk. väldigt färskt var det.
Kommer fortsätta att handla där.. DUNDER HASCH.
Är det verkligen dunder hasch för det priset? Låter för bra för att vara sant, men vad vet jag. Stealth ok?
2018-06-13, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finito
Weed och hasch är förövrigt inte samma sak, .

ska vi vara besserwissers så är inte Mauriana heller "weed"

Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Är det verkligen dunder hasch för det priset? Låter för bra för att vara sant, men vad vet jag. Stealth ok?

jag undrar också detta, låter ju nästan för bra, du kan ju testa göra lägga en liten order, är det nåt fuffens så slänger du på en etta i betyg ;-)
Senast redigerad av Plaguetongue 2018-06-13 kl. 11:25.
2018-06-13, 11:49
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
ska vi vara besserwissers så är inte Mauriana heller "weed"

jag undrar också detta, låter ju nästan för bra, du kan ju testa göra lägga en liten order, är det nåt fuffens så slänger du på en etta i betyg ;-)
Kan ju va lite olika det där med "DUNDER" tex om han haft ett uppehåll och sen rökte den så mm då blir det liksom dunder Är ju sugen på det.. leveranstiderna på alla säljare är ju helt åt helvete. Om det stämmer?
2018-06-13, 12:00
Medlem
infects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infect
Har gått över en vecka och väntar fortfarande på en order från suits. Läst att andra behövt vänta en vecka några gånger, så vet inte om jag ska röda? Åter kommer om det dyker upp.

Grönar suits, förstapaketet försvann, men så fort dem kom tillbaka från semestern så skicka dem ett nytt, inga problem alls å dök upp på mindre än 48h
2018-06-13, 12:08
Medlem
limpwalds avatar
Våra varor var levererade i lådan idag av - Beroendeteamet.

Kvalité var 10/10
Stealth var 10/10
Kan säga att deras leverans tid jämfört med vissa säljare var topp!
Rekommenderar starkt!
2018-06-13, 16:38
Medlem
Extremeflys avatar
Någon som väntar från farmacia?
2018-06-13, 16:43
Medlem
Rufoss avatar
Vad fan har hänt med utbudet på indica (grönt) hos Flugsvamp?

Har varit skitlågt sortiment i flera veckor nu. Ibland finns det ingenting, och idag finns det en enda att välja på.

Problem med distribution?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in