2018-07-16, 15:08
Medlem
SvaneGunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
När du gör en beställning dras pengar från ditt konto till ett deponikonto (FlugSvamp) När du går in på Flugsvamp och trycker på "beställningar" och ser din order så är den "Vara Skickad XX/XX XX:XX" om säljaren markerat ordern som skickad.

När du får ditt brev i lådan loggar du in igen, och går in på beställningar och trycker på "släpp deponi" Annars får säljaren vänta 7 dygn på att få betalt för sin order, och du riskerar att bli svartlistad.

Jaså, då är jag med. Tack!
2018-07-16, 15:14
Medlem
Citat:
När du gör en beställning dras pengar från ditt konto till ett deponikonto (FlugSvamp) När du går in på Flugsvamp och trycker på "beställningar" och ser din order så är den "Vara Skickad XX/XX XX:XX" om säljaren markerat ordern som skickad.

När du får ditt brev i lådan loggar du in igen, och går in på beställningar och trycker på "släpp deponi" Annars får säljaren vänta 7 dygn på att få betalt för sin order, och du riskerar att bli svartlistad.
Detta! Borde vara fastnålad på FS, så folk fattar!
Bra förklaring!
Så, resa för 2 till Island för bästa foliehattsteori ang insättning/uttag downtime/serverservice.
Jag tror det är mormonerna som har infiltrerat systemet, FS kommer endast förmedla droger i Guds namn hädanefter.
PS finns det okej horse på FS?
2018-07-16, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eikd
Detta! Borde vara fastnålad på FS, så folk fattar!
Bra förklaring!
Så, resa för 2 till Island för bästa foliehattsteori ang insättning/uttag downtime/serverservice.
Jag tror det är mormonerna som har infiltrerat systemet, FS kommer endast förmedla droger i Guds namn hädanefter.
PS finns det okej horse på FS?

Några sidor bakåt i tråden var det någon som höjde någons horse till skyarna Han sa dock att det var väldigt dyrt men prisvärt!
2018-07-16, 15:34
Bannlyst
Vill komma i kontakt med Flugsvamps support...

Har kontaktat support via deras hemsida och det står "oläst av mottagaren" trots att det skickades för flera månader sedan.

Har jag blivit scammad eller är ni fler som väntar på support?

Det gäller ett uttag på ca 7000:-.
2018-07-16, 15:53
Medlem
Bluepants avatar
BENZOBIZ är grön!

2018-07-16, 16:02
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
Vill komma i kontakt med Flugsvamps support...

Har kontaktat support via deras hemsida och det står "oläst av mottagaren" trots att det skickades för flera månader sedan.

Har jag blivit scammad eller är ni fler som väntar på support?

Det gäller ett uttag på ca 7000:-.

Jag har fått svar från supporten förra veckan angående ett uttag, dem svarade samma dag som jag skickade det om jag kommer ihåg rätt, och var väldigt hjälpsamma och trevliga. Men när man läser här hör man ju enbart att supporten är lata och otrevliga för det är väl då det är värt att skriva om det.

Men, med tanke på att det var skickat för så längesedan hade jag nog skickat 1(men bara 1) nytt ärrende. Jag kan tänka mig att dem blir söndersprängda idag t.ex. om uttag/insättningar, och generellt folk som skriver till supporten direkt, kan ju vara så att ditt ärrende har hamnat långt bak och blivit förbisett?

Jag har iallafall inte hört någon hitills som inte till slut fått sitt uttag / insättning, men ibland händer det ju tekniska problem
2018-07-16, 16:32
Bannlyst
Citat:
Jag har fått svar från supporten förra veckan angående ett uttag, dem svarade samma dag som jag skickade det om jag kommer ihåg rätt, och var väldigt hjälpsamma och trevliga. Men när man läser här hör man ju enbart att supporten är lata och otrevliga för det är väl då det är värt att skriva om det.

Men, med tanke på att det var skickat för så längesedan hade jag nog skickat 1(men bara 1) nytt ärrende. Jag kan tänka mig att dem blir söndersprängda idag t.ex. om uttag/insättningar, och generellt folk som skriver till supporten direkt, kan ju vara så att ditt ärrende har hamnat långt bak och blivit förbisett?

Jag har iallafall inte hört någon hitills som inte till slut fått sitt uttag / insättning, men ibland händer det ju tekniska problem
Jag skickade tre meddelanden. Ett i maj, ett i juni. Då raderade jag majs meddelande. Nu skickade jag ett i början på Juli. Totalt två meddelanden som är olästa.

Loggade in nu och såg att dom tagit bort knappen "Kontakta support" för mitt konto. Seriös sida

7500:- i sjön.
2018-07-16, 16:39
Medlem
flugsvamp nere för fler ?
2018-07-16, 16:52
Bannlyst
Citat:

Här kan du se att dom skiter i mina support-ärenden (skickade ett nytt idag manuellt, genom att ange "support" som mottagare). Du kan även se att dom har tagit bort knappen för att kontakta support.

Bild 1: https://minfil.com/V1Par6f1b5/Bild1.jpg
Bild 2: https://minfil.com/UdPcrcffbb/Bild2.jpg
2018-07-16, 17:00
Medlem
herrmuss avatar
Bör man oroa sig om man beställt från Bauta i onsdags och det skickades 01.30 samma dag (torsdag alltså) men ännu inte fått i brevlådan? :c Sidan ligger nere för mig. (FS)
2018-07-16, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrmus
Bör man oroa sig om man beställt från Bauta i onsdags och det skickades 01.30 samma dag (torsdag alltså) men ännu inte fått i brevlådan? :c Sidan ligger nere för mig. (FS)

Nej, inte alls. Postnord har blivit hemska på att göra sitt jobb det senaste året, du bör inte oroa dig.
2018-07-16, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
Här kan du se att dom skiter i mina support-ärenden (skickade ett nytt idag manuellt, genom att ange "support" som mottagare). Du kan även se att dom har tagit bort knappen för att kontakta support.

Bild 1: https://minfil.com/V1Par6f1b5/Bild1.jpg
Bild 2: https://minfil.com/UdPcrcffbb/Bild2.jpg
Den knappen är nog borta för alla just nu vilket är förståeligt med tanke på att supporten lär bli sönderbombad med meddelande just nu. Ni lär er aldrig...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in