2018-06-04, 15:35
Medlem
glockengolds avatar
Fick 40 lyrika av Carl Bildt idag... Tog en för lite energi inför ett gäng möten, och ångrade mig fett mycket då den slog på. Verkningslösa är de fan inte. Jag har käkat lyr I flera år och gnällt på dessa som alla andra.... Men nu vette fan om jag har något att gnälla på längre.
2018-06-04, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
Fick 40 lyrika av Carl Bildt idag... Tog en för lite energi inför ett gäng möten, och ångrade mig fett mycket då den slog på. Verkningslösa är de fan inte. Jag har käkat lyr I flera år och gnällt på dessa som alla andra.... Men nu vette fan om jag har något att gnälla på längre.
Testade Stabilakranens nya Amfetamin. Och den är DUNDER. Den slog till hårdare för varje timme och jag har fan inte upplevt sån bra tjack på länge. Ingen märkvärdig avtändning heller. Tog min första lina i lördags runt 14.00 och som sagt så slog den bara på mer o mer för varje timme. Den kan man med gott samvete rekommendera.
2018-06-04, 16:42
Medlem
CompleteControls avatar
Är Festfixaren grön? Tänker på deras pregabalin. Enligt dem ska man dosera försiktigt..Bättre priser på clearnetsidan men det hittar jag inte.
2018-06-04, 17:08
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Någon sa att det är det bästa på Fs just nu

Nice tack, har fått tag på d jag behövde nu ändå men bra o veta iaf.
2018-06-04, 19:21
Medlem
Sweenietods avatar
Måste ge "Credits" till Zolpidem! Skickar alltid med bra "stealth", försöker genomföra kundens önskemål så bra det någonsin går. Som sagt en av de bästa vendors som finns på FS.
2018-06-04, 21:46
Medlem
Någon som testat green crack? Det ser ju bara för ljuvligt ut.
2018-06-04, 23:25
Medlem
MrInnocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Någon som testat green crack? Det ser ju bara för ljuvligt ut.

Kommer lägga en kort beskrivning här om ingen annan hinner före och jag håller med det de skriver när jag testat det.
2018-06-05, 04:30
Medlem
FeedMyInfections avatar
Citat:

Iom att det var tomt i pregabalin kapsel kategorin så blev det en lite order från expressen, beställde 10 fick 40, funkar som dom ska dock lite för högt doserade, tömmer man en kapsel på hälften så går det fint dock.
2018-06-05, 12:07
Medlem
infects avatar
Har gått över en vecka och väntar fortfarande på en order från suits. Läst att andra behövt vänta en vecka några gånger, så vet inte om jag ska röda? Åter kommer om det dyker upp.
2018-06-05, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Iom att det var tomt i pregabalin kapsel kategorin så blev det en lite order från expressen, beställde 10 fick 40, funkar som dom ska dock lite för högt doserade, tömmer man en kapsel på hälften så går det fint dock.
Hur många av dessa kapslar fick du för att gröna Expressen och hens mjölkapslar på flashback?
2018-06-05, 14:02
Medlem
reveniouzs avatar
Zolpidem är klockrena och snabba.

PS. Blir man inte mer än förbannad på att postnord är så jävla seg att de inte fixar 24 leverans för de mesta (inte då här jag bor) , och så är de röd dag i morgon... Fuck me
2018-06-05, 15:03
Medlem
SvaneGunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reveniouz
Zolpidem är klockrena och snabba.

PS. Blir man inte mer än förbannad på att postnord är så jävla seg att de inte fixar 24 leverans för de mesta (inte då här jag bor) , och så är de röd dag i morgon... Fuck me

Samma här, verkar alltid ta mycket längre tid att få paketet för mig än andra.

Erfarenheter av DirektHem någon? Beställde i torsdags och ännu inte fått något

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in