2018-06-11, 15:32
Medlem
SamBumBs avatar
24h leverans av Beroendeteamet la min order igår (söndags) dök upp idag.

Kvalité på haschet är mer än dunder! 5g för 259:- sjukt hur man kan hålla sånna priser.
Mjuk oljig, stinker skunk. väldigt färskt var det.
Kommer fortsätta att handla där.. DUNDER HASCH.
2018-06-11, 15:50
Medlem
Finitos avatar
Någon dagligrökare här som har rökt iaf i minst 10 år som vet vilket bästa rökat på FS är? Kan inte lita på allt som skrivs här, tjackisar o horsare som röker standard och blir ivägskickade till månen. 90% av all röka på FS nu känns som exakt samma skit bara. Undviker alla kakor med pappersstämplar som det går, för jag misstänker att det är exakt samma skit. Hippieambulansens Critical Force gillade jag, men måste ju finnas bättre rök än så.
2018-06-11, 16:12
Medlem
cattivos avatar
Nu är det strul på FS igen, kommer inte åt sidan...
2018-06-11, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finito
Någon dagligrökare här som har rökt iaf i minst 10 år som vet vilket bästa rökat på FS är? Kan inte lita på allt som skrivs här, tjackisar o horsare som röker standard och blir ivägskickade till månen. 90% av all röka på FS nu känns som exakt samma skit bara. Undviker alla kakor med pappersstämplar som det går, för jag misstänker att det är exakt samma skit. Hippieambulansens Critical Force gillade jag, men måste ju finnas bättre rök än så.
DirektHem Pakistan utan tvekan.
2018-06-11, 16:47
Medlem
Citat:

Hippieambulansens California är en riktigt skön sativa
2018-06-11, 16:52
Medlem
Shejkens avatar
Citat:

Om du vill röka bra weed köp från giancana....
Hasch vet jag inte gillar mer weed.
Rökt länge hehe
2018-06-11, 17:43
Medlem
Kingandaces avatar
Vad är dagens status på vendorn DrogPost?
Grön?
Snabba utskick?
Bra stealth?

Vill ha svar från kunder som handlat från denne herre senaste månaden för att få så färsk info som möjligt.
2018-06-11, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Vad är dagens status på vendorn DrogPost?
Grön?
Snabba utskick?
Bra stealth?

Vill ha svar från kunder som handlat från denne herre senaste månaden för att få så färsk info som möjligt.

Grön yes
Snabb yes
Stealth ok
Dock 2 månader
2018-06-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Någon som testat green crack? Det ser ju bara för ljuvligt ut.
Anders gillar, fullproppat med kristaller, smakar ljuvligt i vapen och getting pretty baked en 0,3a in.

Sannolikt en av dom bästa på fs atm, jag skulle inte vilja missa detta om ni som jag gör gillar bra weed.
2018-06-11, 22:19
Medlem
SvaneGunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FHCDanne
Man brukar få av han inom 48h om det inte är helg från den har blivit markerat som skickad.

Är din order läst eller skickad...?

Står bara att den är skapad så verkar inte som att dom har sett beställningen. Då kan jag glömma att få det i morgon eller på onsdag då
Senast redigerad av SvaneGund 2018-06-11 kl. 22:21.
2018-06-12, 12:51
Medlem
Pantheraduss avatar
Hej!
Någon som vet om det kan ta bortemot 1,5 timme för insättningen på FS. Jag har kollat BTC adressen på FS, och den insättningen till mitt konto har funnits där ett tag (1 timme iaf minst, men inget syns på FS-kontot).

EDIT: Det kom in till slut. Tiden varierar, ibland har det gått på c:a 15-20 minuter.
Senast redigerad av Pantheradus 2018-06-12 kl. 13:47.
2018-06-12, 13:04
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Hej!
Någon som vet om det kan ta bortemot 1,5 timme för insättningen på FS. Jag har kollat BTC adressen på FS, och den insättningen till mitt konto har funnits där ett tag (1 timme iaf minst, men inget syns på FS-kontot).
Sök på insättningsadressen på mitten av hemsidan här: https://blockchain.info/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in