2017-11-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Vilka droger skulle ni vara mest intresserad av at köpa som inte finns i sortimentet?
Och saker som redan finns inne men för lite av?

Själv skulle jag bli väldigt glad ifall någon av dessa produkter poppa up

Metamfetamin
GHB
Ketamin (av det jag läst ska det som säljs just nu vara rc. Jävligt fult och dumt gjort om det stämmer )

Inte bara Ketaminet som är RC på FS tyvärr, vissa säljare säljer ju i stort sett enbart RC's i flera olika kategorier. Kan rent av vara livsfarligt i vissa fall så man bör ju definitivt göra research innan man handlar av vem som helst och petar i sig.
2017-11-22, 19:52
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Inte bara Ketaminet som är RC på FS tyvärr, vissa säljare säljer ju i stort sett enbart RC's i flera olika kategorier. Kan rent av vara livsfarligt i vissa fall så man bör ju definitivt göra research innan man handlar av vem som helst och petar i sig.

Minst sagt. Är inte särskilt smart att ta död på sina kunder...

Bojkottar sådana säljare när jag får reda på sånt, blir fan förbannad när sånt sker och dom får fortsätta sälja det som i det här fallet ketaminet...
2017-11-23, 02:34
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Vilka droger skulle ni vara mest intresserad av at köpa som inte finns i sortimentet?

Metamfetamin
GHB
Ketamin (av det jag läst ska det som säljs just nu vara rc. Jävligt fult och dumt gjort om det stämmer )

Jag saknar också GHB, det kan vara en av dom bästa drogerna som finns. Skulle gärna vilja se Opium igen också, har länge velat testa det.
2017-11-23, 03:03
Medlem
Unoerros avatar
Citat:

Metamfetamin
GHB

Vill med mkt gärna ha fatt i GHB! Hann inte köpa nu för någon vecka sen när jag såg att det låg uppe. Annars är det nog bara Opium som jag sitter och håller tummarna för att se, undebar opiatupplevelse.

Apropå Meth så har det legat uppe tidigare men nu var det ett litet tag sen jag såg det. Kommer säkert upp igen.
2017-11-23, 08:31
Medlem
Citat:
Minst sagt. Är inte särskilt smart att ta död på sina kunder...

Bojkottar sådana säljare när jag får reda på sånt, blir fan förbannad när sånt sker och dom får fortsätta sälja det som i det här fallet ketaminet...

Tråkigt nog verkar ingen bry sig, men dom gör väl tillräckligt med pengar även om ett par tre kunder dör.
2017-11-23, 10:11
Medlem
Milky.Bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Tråkigt nog verkar ingen bry sig, men dom gör väl tillräckligt med pengar även om ett par tre kunder dör.

Tur jag tog mig en titt här innan jag smällde av en större beställning på Keta. Hade inte varit särskilt skoj att ha ett helt raves hälsa på samvetet
2017-11-23, 10:52
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Hur är Zolpidem? är han grön?

Absolut inte. Tror du inte mig så läs tre sidor bak så har du en flod av varningar

Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Jag läste att det diskuterades om pts leveranstider för inte så länge sen, ligger det på ungefär samma leveranstid nu med?

Han är fenomenalt seg. Jag är mer eller mindre permanent tjackad nu för tiden och har lagt 6-7 beställningar efter varandra, han är faktiskt uppe och nosar på dispytgränsen (för att slippa auto) hela tiden. Jag har aldrig fått leverans på mindre än fem dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Men kavajman verkar bara ha lösa ksalol och inte i blister. Hur är det med pillertrillaren? Han verkar ha i kartor och någorlunda ok pris.

Kavajman säljer äkta ksalol och är bland de snabbare på att skicka. PT verkar köra ett utskick i veckan, punkt.

Jag tror säkert postnord är hel- och halvkassa men för min del har det räckt att kolla på poststämpeln för att se varför PT är seg, det är inte postens fel. Jag tror han är överbelastad bara. Med det sagt är det likväl ett sjuhelvetes tjack för det priset.
2017-11-23, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polsek
Absolut inte. Tror du inte mig så läs tre sidor bak så har du en flod av varningar
Är det något jag missar? Om du syftar på bland annat mitt inlägg angående Zolipidem, så var det ett stavfel. Det skulle stå "Han är inte bara grön, utan skön att ha att göra med".
Utöver mitt eget inlägg där jag grönar honom, så kan jag inte se några andra varningar.
Läser och skriver dock på telefonen så kan inte söka.
Mvh

Edit: Såg nu två inlägg där dom väntade på hans varor och någon hade uteblivit.
Jag utgår bara från mina egna erfarenheter när det kommer till hans leverans, och förutom nu när jag har en dispyt på en order (antagligen pga mycket brev som skickas), så har jag inte haft en enda uteblivande order från dom. Värt att nämna är att jag beställt ungefär 10-15 gånger därifrån.
Senast redigerad av Hassans 2017-11-23 kl. 11:57.
2017-11-23, 15:24
Medlem
zrtxs avatar
Stor gröning till PT återigen som levererar riktigt fint tjack.
Mycket snabbare leverans än förra gången också!
Senast redigerad av zrtx 2017-11-23 kl. 15:28.
2017-11-23, 15:33
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Metamfetamin
GHB
Det enda som direkt intresserar mig är udda hallucinogener så som 2cB, 5-MeO-DIPT och såna där sköningar som dominerade RC-marknaden innan mefedron dök upp.
2017-11-23, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milky.Bong
Tur jag tog mig en titt här innan jag smällde av en större beställning på Keta. Hade inte varit särskilt skoj att ha ett helt raves hälsa på samvetet

Nu kör ju inte jag Ketamin själv, men om jag inte är helt missinformerad så finns det bra säljare på ketamin på FS med.

Däremot om man kikar lite snabbt så har ju QualitySwe tex. ketamin listat. Det har flera skrivit tidigare är RC. Likaså deras kokain och deras amfetamin är extremt märkligt.

Nu har jag inte själv handlat av QS utan förmedlar bara andras erfarenheter. Visst det är säkert inte så farligt med RC's om man kör lite i snoken. Men IV är det väl ingen som vet vad som kan hända. Betalar man för något så ska fan inte säljarna skicka ut andra grejer med flit.
2017-11-23, 22:38
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polsek

Han är fenomenalt seg. Jag är mer eller mindre permanent tjackad nu för tiden och har lagt 6-7 beställningar efter varandra, han är faktiskt uppe och nosar på dispytgränsen (för att slippa auto) hela tiden. Jag har aldrig fått leverans på mindre än fem dagar.

Kavajman säljer äkta ksalol och är bland de snabbare på att skicka. PT verkar köra ett utskick i veckan, punkt.

Jag tror säkert postnord är hel- och halvkassa men för min del har det räckt att kolla på poststämpeln för att se varför PT är seg, det är inte postens fel. Jag tror han är överbelastad bara. Med det sagt är det likväl ett sjuhelvetes tjack för det priset.

Jag hittade faktiskt inga varningar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in