2018-01-12, 19:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Jo precis, personligen söker jag mest droger som jag uppfattar som allround "legit" substanser. Amfetamin, LSD m.m. Annat kan vara kul att pröva men kanske inte nåt man lägger till i sin lilla arsenal, ett exempel på en sådan "icke-exotisk" substans är ketamin. Kul att pröva men ingen "staple" direkt.
Jag har inget direkt behov av att köpa klassiska droger via nätet eftersom jag helt enkelt har tillräckligt bra AFK-känningar.
2018-01-12, 22:32
Medlem
Phosphoruss avatar
Skulle behöva lite tips på vilken vendor som är relativt stabil och har bra Ecstasy inne. Bra utbud inne, dock kan jag varken se reviews eller labbtester på dom online.

Någon med personlig erfarenhet av de som finns inne på flugsvamp, hjälp skulle uppskattas enormt mycket.
2018-01-12, 23:08
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har inget direkt behov av att köpa klassiska droger via nätet eftersom jag helt enkelt har tillräckligt bra AFK-känningar.

Ja vore ju skönt om man hade det så! Alla mina bekanta drar dock i sig riktigt jävla fultjack, t.o.m de som tagit tjack dagligen i 10+ år. Förstår inte hur de står ut. Tål verkligen inte att ta sånt då måste jag ha benso när det börjar gå ur annars sitter jag och klagar på facebook när jag varit vaken för länge och tror att jag är döende Nu när jag tänker efter så är dessa individer riktiga bensotorskar också så de tänker väl inte ens på det.

Från särskilda säljare på FS har jag dock aldrig blivit besviken. Dvs har alltid fått tjack i påsen och inte råttgift med en touch meta som jag jämt lyckas få på gatan. Vissa batchar från säljare på FS har nästan varit snarlikt medicinsk dexamfetamin, med mer drag men inte mer biverkningar. Är dock mest tjack jag behöver handla på nätet för, gräs t.ex skulle jag aldrig köpa på FS. Tvivlar på att det håller måttet.
2018-01-13, 00:06
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Ja vore ju skönt om man hade det så! Alla mina bekanta drar dock i sig riktigt jävla fultjack, t.o.m de som tagit tjack dagligen i 10+ år. Förstår inte hur de står ut. Tål verkligen inte att ta sånt då måste jag ha benso när det börjar gå ur annars sitter jag och klagar på facebook när jag varit vaken för länge och tror att jag är döende Nu när jag tänker efter så är dessa individer riktiga bensotorskar också så de tänker väl inte ens på det.

Från särskilda säljare på FS har jag dock aldrig blivit besviken. Dvs har alltid fått tjack i påsen och inte råttgift med en touch meta som jag jämt lyckas få på gatan. Vissa batchar från säljare på FS har nästan varit snarlikt medicinsk dexamfetamin, med mer drag men inte mer biverkningar. Är dock mest tjack jag behöver handla på nätet för, gräs t.ex skulle jag aldrig köpa på FS. Tvivlar på att det håller måttet.
Dexamfetamin? Det är ju astråkigt. Tjack utan allt det roliga. Det hade gjort mig mer besviken, den saken är ju säker. Hur det ser ut med gräs nu vet jag inte men på SR-tiden och FS första år så handlade jag en del röka och blev faktiskt aldrig besviken. Blev till och med glatt överraskad ett par gånger. En gång när jag utan något som helst knussel fick en ny påse då den ursprungliga kom fram. Visserligen bara ett litet gram men ändå. Bra skit var det. Andra gången var första gången jag köpte från nån som kallade sig för Morfar. Meckade på en spliff av en normal mängd och begav mig mot tåget. Jag klarade inte att röka upp hela och var så bränd att jag inte nyktrade till på hela den två timmar långa resan. Jag missade till och med min station.

Sen fanns den en bra lirare på Silk Road också. Hans weed var så fluffigt och budsen så stora att jag behövde två händer för att hålla en femma.

Men när priserna gick över 120 per gram för vanligt jävla gräs och inte ens några exotiska sorter så jag ner att handla cannabis på Darknet.
2018-01-13, 03:25
Medlem
Är flugan nere för flera? Vafan har deponier att släppa. Släpper alltid mina deponier så fort jag får det, har en säljare stressat för att man ska få dagen efter beställningen lades ska denne fan ha pengarna direkt...
2018-01-13, 17:42
Medlem
FS har vart nere hela jävla dagen, får flipp. Någon som har någon information?

F.n har vi lite tekniska problem. Vi jobbar på en lösning vilket kan medföra att Flugsvamp går ner en kortare stund.
Beklagar det inträffade.

När jag försöker registrera mig
2018-01-13, 18:51
Medlem
80-talists avatar
Citat:
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: SHA512

Kära användare,

Som ni märkt har Flugsvamp varit rätt instabilt den senaste tiden. Idag var inget undantag. I väntan på en lösning är vi tvungna att koppla bort btc-modulen helt.

Insättningar och uttag som gjorts under tiden processas så fort vi är klara.

ETA: Troligtvis kring kl 04:00

Vi ber om ursäkt för det inträffade.

Mvh,
Staff
-----BEGIN PGP SIGNATURE-----
Version: GnuPG v1

iQIcBAEBCgAGBQJaWkLdAAoJEJo3dOdBmq8thaAQAOMvGGxe0q yYn5cU3VP9rwH1
DqcdXS+Vj82wW0HEpDnD+15fwYnfOehGtWQm5IjQZ/arZTocpBluP3N0MJcyb4CS
PTj24qLDf+apfhKURWHF637D+5eqcNBiZIT/gUWRJAICDsvVqGixsZAbNFZmMff7
LH0nZiC8Ch6MMv80tCgUt1rMV+4WK+6OlVWFbsCXdTfgWhYKF6 Y0sOjjJbWyvepb
OQ0XPQwgatqPv/8oByh1sAMWQhmWVRlgeDvFRBQD/xXaAv2yC+VltifI70dIf8m7
4KzJT6bv0qnSkzPDRMlECOWxht8HXN/TsHw078mTM5RY7hR1B0Epc7eA3K1nNwpN
AqNPlZXAK7zudKng/41V9EFooh5s14k94UcoGc4AQIKy47k6/vXE9kBAiAJpcKG0
MJgWir8Sp5UNCOXmi78wH+h7wbC9LfC5PwT5eiwXl2hWqTLM0U UbV+cxOtj7Nvgp
NkevXzjJNFdPDezocjNcvPAC8Srt0UUIaphCSOGair1McEBJqo /yr8VKZkKQ6J6p
R0ybBik6rtEkNrkA0e+7Z96LUNk1ycqkJDrnjXEyW4NBeWTUfw 94xQfqc992JbM6
BXcVHjfhQprDqphpqSK0s33hYaNJrZdNxuDnwUdRMGzz6/DEcLXNqSxJYsF1SsA2
ieEiQFIEMl+C9F0BdeuY
=vKcJ
-----END PGP SIGNATURE-----

Så, då vet ni.
2018-01-13, 20:10
Medlem
Frittframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Lucky you!
Så bra har man det inte nuförtiden när man skal smälta in på förskola och i radhusidyll...
Att bero på inte klassiskt, MDPV hade varit spännande att se igen.
2018-01-13, 22:05
Medlem
Måste bara fråga fan alltså, någon som kan förklara för mig varför det är så pass många vendors (internationellt iaf), som säljer ohyggligt stora mängder MDMA. Vissa över ett hekto, och vissa till och med över ett kilo. Kan väl förstå att vissa köper för att sedan sälja vidare i mindre mängder, men still. En normal dos för en person är väl knappast på mycket mer än 1/3 gram typ, och rekommenderat är att inte trippa mer än 1 gång var tredje månad. Säg att man gör det lite oftare kanske, säg en gång i månaden eller kanske två, det blir som mest typ 1/2 gram i månaden lite drygt = typ 7g på ett år och det är som sagt om man brukar mer än rekommenderat. Har fortfarande då svårt att se någon köpa hem hundratals gram liksom. Någon som kan svara på detta?
2018-01-13, 22:31
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Måste bara fråga fan alltså, någon som kan förklara för mig varför det är så pass många vendors (internationellt iaf), som säljer ohyggligt stora mängder MDMA. Vissa över ett hekto, och vissa till och med över ett kilo. Kan väl förstå att vissa köper för att sedan sälja vidare i mindre mängder, men still. En normal dos för en person är väl knappast på mycket mer än 1/3 gram typ, och rekommenderat är att inte trippa mer än 1 gång var tredje månad. Säg att man gör det lite oftare kanske, säg en gång i månaden eller kanske två, det blir som mest typ 1/2 gram i månaden lite drygt = typ 7g på ett år och det är som sagt om man brukar mer än rekommenderat. Har fortfarande då svårt att se någon köpa hem hundratals gram liksom. Någon som kan svara på detta?

Det är väl för att sälja vidare? Finns ju många olika substanser som säljs i större kvantiteter. Delvis riskerar man ett betydligt högre straff samt att vissa produkter kanske kan försämras med tiden, därför har jag svårt att tro att någon köper en sådan mängd och sedan lagrar det för eget bruk lite då och då

/Mvh
2018-01-13, 23:29
Medlem
80-talists avatar
Citat:

Om man på FS väljer "mest sålda till minst sålda" som sorteringsalternativ i t.ex kategorin "MDMA" så ser man att den mest sålda produkten är 50 gram MDMA. Denna trend ser man i princip samtliga kategorier. I korthet är det främst större partier som tycks vara storsäljarna, och då måste man väl anta att det främst är andra "langare" som handlar på FS som ämnar att sälja vidare de som de har inhandlat. Samma sak gäller nog i det exemplet du beskriver.
2018-01-14, 04:24
Medlem
Neverthelesss avatar
Citat:

Och så får man ju tillägga att den mesta MDMA'n på FS är värdelös i kvalité, I**usionen's tex kanske man behöver dra 3 gram av för att få en bra roll. Klart att dom kan ta in kilovis av sånt skit och sen slänga dit en bild på ett svart EZ test.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in