2018-02-26, 20:02
Medlem
Godkväll alla fina ungdomar!

Jag tänker köpa lite snabba skor på FS 2.0. Har inte handlat via nätet sedan FS 1.0 hade fina dagar.

Kan någon rekommendera någons produkt? Är gammal i bagen och kan skilja på skit o skit. Har inte heller några ekonomiska bekymmer så jag betalar hellre lite extra än att få något koffein-bankat jävla stiss-pulver.

Tack på förhand!
2018-02-27, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Oh, hittade nyss en av mina tidigare telefoner som vart oanvänd i drygt två år, kollade min wallet där och god darn it - tro fan det fanns 65€ i BTC där som växt till sig från vad som måste vart en mycket mindre summa ursprungigen! Fy saticken va nice när man f.ö. inte har en krona på banken eller pengapungen!

MEN.. Vad har hänt med alla bra vendors?? PT och Werners tjack är sjukt saknade, likaså och särskilt QS och dennes billiga och utmärkta keta.. Köpte en stor baggie i början av året som varade alldeles för kort tid innan det var förbrukat, hade tamejfan spart lite av det om jag vetat att han skulle ryka från marknaden..

Så någon vendor där ute, ta in lite keta! Folket närmast skriker ju efter det här på forumet, särskilt under Hallucinogen-delen (folk jagar fortfarande 2-fl-ketamin i brist på annat trots att den med är klassad nu). Alternativt skulle en vendor lika väl beställa in stora mängder från valfritt EU-land där det ej är klassat och sälja på samma prisnivå som riktigt keta, jag saknar med den substansen.

Vem har bäst dos just nu förresten?
PT's tjack är riktigt saknad, finns ingen bra tjack på FS just nu. Lägger en order hos DK så återkommer jag med omdöme.
Senast redigerad av Helliano 2018-02-27 kl. 00:49.
2018-02-27, 01:54
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nevertheless
Dvdbox flex skulle ju se peruvianskt ut obankat men det var skit enligt mig.

Jag testa de ändå & blev mäkta imponerad fick fina stenar,mest prisvärda laddet på FS
torr-drog par linor & det är bra koks!, inget snack om saken!!...
2018-02-27, 10:28
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Jag testa de ändå & blev mäkta imponerad fick fina stenar,mest prisvärda laddet på FS
torr-drog par linor & det är bra koks!, inget snack om saken!!...

Är det i samma klass som DH?

Edit: Kan passa på att gröna BakeAndVape som levererade chokladkola med riktigt bra drag i och snabba leveranser också!
2018-02-27, 10:40
Medlem
zrtxs avatar
Finns det någon här som har testat SuperSupplier och Blandshoppens kola förresten som kan ge ett omdöme?
2018-02-27, 14:30
Medlem
weedsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Godkväll alla fina ungdomar!

Jag tänker köpa lite snabba skor på FS 2.0. Har inte handlat via nätet sedan FS 1.0 hade fina dagar.

Kan någon rekommendera någons produkt? Är gammal i bagen och kan skilja på skit o skit. Har inte heller några ekonomiska bekymmer så jag betalar hellre lite extra än att få något koffein-bankat jävla stiss-pulver.

Tack på förhand!

Jag tycker SuperSuppliers är det bästa jag köpt från FS på länge. Inte köpt särskilt mycket å andra sidan, men det ger en lugn härlig känsla, glad och positiv utan massa fula perifera biverkningar.
Torkar blixsnabbt och svider inte särskilt i näsan.

Någon som vet hur xXx's bulk amfetamin är?
2018-02-27, 15:23
Medlem
flumtracks avatar
Rekommenderar farmacia på FS, nästan alltid 24h leverans vid varje beställning, bra utbud med olika benzos/röka/tramdol och annat smått och gott. Deras 200mg Tramadol funkar dunder, ihop med några Rivotril (Ikto) från dom
2018-02-27, 15:36
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Som någon sa innan så är Qualitymatters heroin helt ok, men 1500 för den som ska va super bla bla är rätt överprisat. Det är inte bättre än något annat imo. Kanske bara märks om man skjuter, vet inte.

Tycker SuperSuppliers tjack var finemang. Var ett par månader sen men jag blev glatt jäkla överraskad. Mycket bättre än DK's han haft rätt länge imo.

Ja, nu i efterhand så säger jag samma sak, men efter att man blev riktigt skön även fast man tagit metadon blev jag lite glad och antog att det var ganska bra, nästan allt smälte när man koka också vilket är ovanligt. Men säger samma inte värt 1500, tänker lägga en order av OZD nu, 1000kr bra pris, får se om det känns någon skillnad på det och qualitymatters.
2018-02-27, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Jag tycker SuperSuppliers är det bästa jag köpt från FS på länge. Inte köpt särskilt mycket å andra sidan, men det ger en lugn härlig känsla, glad och positiv utan massa fula perifera biverkningar.
Torkar blixsnabbt och svider inte särskilt i näsan.

Någon som vet hur xXx's bulk amfetamin är?

Ok! Tack för svar. Ska kika på det.
2018-02-27, 17:32
Medlem
Alternativet ”kryptera automatiskt” var något nytt för mig. Har alltid krypterat manuellt tidigare. Går det att lita på? Brukar ni använda er av det alternativet. Jag pratar om FS.
2018-02-27, 18:31
Medlem
flumtracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Alternativet ”kryptera automatiskt” var något nytt för mig. Har alltid krypterat manuellt tidigare. Går det att lita på? Brukar ni använda er av det alternativet. Jag pratar om FS.
Använder mig själv av det, verkar funka felfritt
2018-02-27, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flumtrack
Använder mig själv av det, verkar funka felfritt

Ok! Smidigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem