Citat:
Ursprungligen postat av
svampen211
Asså var inte så jävla fittig, alla har olika situationer. Vissa har mycket pengar och tålamod och kan vänta 1 månad på att få sin dispyt löst. Andra har ont om pengar och är tyvärr beroende av en viss substans man måste ha i kroppen annars blir man sjuk. Jag förstår din poäng och det stämmer men att skylla på mig att det är mitt fel att FS går åt helvete. Tyvärr utnyttjade han detta på mig, vilket han troligen märkte från första början att jag var starkt behov av pengar eller opiater. Om du inte varit i den situation ska du inte snacka skit. Jag gav han ultimatum att acceptera 50% under några timmar, ja tänkte accepterar han så fine, annars ändrar jag till 100% igen och håller ut hur lång tid det än tar. Självklart acceptera han dispyten direkt, girigheten finns inga gränser asså. Jag skulle ALDRIG göra så mot någon annan, jag är inte sån som person, det är tråkigt att ditt finns mer svin än ärliga människor i den här världen är allt jag kan säga.
Snacka skit? Fittig? Lite nivå nu snälla.
För det första, FS är inte på väg att gå åt helvete. Det är ett fåtal på detta forumet som är av den åsikten. Majoriteten är det inte, att du har haft otur är precis som jag nämnde i mitt tidigare inlägg MYCKET tråkigt.
Jag är varken miljonär eller äger ett drogimperium, men försöker se på verkligheten med en gnutta förnuft. Sätt dig nu in i scenariot att han skitit i att skicka paket till 50 stycken, vad tror du händer när alla dessa 50 personer "godtar" hans scam? Han får en högre "score" i admins ögon och ni anses vara dom som scammat säljaren.
Skulle ni 50 personer istället inlett dispyter allihopa, oberoende av varandra skulle han få en hel del problem och ni skulle förmodligen få tillbaka 100% av era pengar allihopa. Det tar tid, så enkelt är det, det har det gjort för mig med. Men att acceptera att bli scammad och sen sitta här och röda folk och gnälla tycker jag är ett jävligt märkligt beteende. Nu säger jag inte att just du gjort det för följer inte tråden slaviskt men har sett många andra göra det.
Sen får du gärna tycka att jag är en fitta, men det är sanningen och inget annat. Tro mig, jag vet precis vad du genomgår.