Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-20, 13:14
  #7465
Medlem
Kartt92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
1. TjackWerner (POTENT ruset är väldigt behagligt. räckte med 0.030mg för 8-12h rustid sinnessjukt faktis behövs bara 50mg så är du tip top i timmar!. AT är väldigt MINIMAL.

2. Aftonbladets(POTENT som satan också men känns som Werners fast 10% svagare vilket är ju ingeting hehe .) ATn MINIMAL.

3. Pillertrillaren (Inte provat detta men hört väldigt bra omdömen ungefär som Wernes fast lite svagare sägs det i forumet. ) ATn ingen aning inte provat!

testat 1 och 2 och måste säga båda är bra men folk misstänker RC bankat på wernes på FS forumet men själv så kan jag säga att det är väldigt rent amfetamin och ju renare desto mindre AT får man förutom sömnen för den går i botten oavsett vad men duhhh det är ju tjo vi snackar om

så om du vill ha tjacket snabbt i brevlådan så väljer du aftonbladet mindre än 20h leverans :O

hoppas detta hjälpte men tjo har aldrig varit min grej faktis men ibland så är det gött för att få saker gjort så att säga.

Peace

Uppskattar ditt svar, tyvärr så hade jag redan lagt en beställning (cornelis) innan ditt svar!
Återkommer med tankar kring produkten när den anländer

Mvh
__________________
Senast redigerad av Kartt92 2017-06-20 kl. 13:41.
2017-06-21, 17:57
  #7466
Medlem
HappyHours avatar
Fick precis hem 2 g ketamin från KanJang på mindre än 24 timmar efter lagd beställning (igår vid 14-tiden). Now we're talking, riktigt snabbt jobbat och bra paketering! Ser lite ljusare ut än på bilden men ska ta mig en stadig provsmakning så fort dagens plikter är över!

Någon som prövat DrKetas ketamin förresten? Ganska schysst pris.
2017-06-21, 22:26
  #7467
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Vad är grejen med vendors som accepterar orderna som mottagen men inte skickar på 3 dagar?

Skickade dessutom ett PM rörande ordern (som är läst) men inget svar på det heller.

Man blir ju lite orolig när det rör sig om några tusenlappar liksom...

Ett jävla svar på mailet kan man väl fan få iaf...

Är det bara för dom vill ha bra "average deliery time" och slä'pper så sent som möjligt eftersom de väntar med o posta tills det är vardag igen eller? Ser ingen förklaring annars..

Hoppas fan det inte strular o inte kmr fram försent till midsommar bara..

Efter 72 timmar släpps pengarna tillbaka till dig. Jag köper att säljare inte alltid postar samma dag, samt att markerar mottagen under helgen och inte postar förrän måndagen. Men att inte posta måndag-torsdag är förkastligt.
2017-06-21, 23:07
  #7468
Medlem
KastaMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jikad
Angående problemet med "This connection is not secure" så är det för att sidan inte kör https (krävs i firefox senaste uppdatering). Alltså inget att oroa sig över då tor har annan kryptering.

Som jag förstår det så skickas trafiken i klartext mellan exit noden och FS om trafiken körs utan HTTPS. Tycker jag har hört om exit nodes som sniffat trafik flera gånger. Känns inte jättesäkert...
2017-06-22, 07:42
  #7469
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Vad är grejen med vendors som accepterar orderna som mottagen men inte skickar på 3 dagar?

Skickade dessutom ett PM rörande ordern (som är läst) men inget svar på det heller.

Man blir ju lite orolig när det rör sig om några tusenlappar liksom...

Ett jävla svar på mailet kan man väl fan få iaf...

Är det bara för dom vill ha bra "average deliery time" och slä'pper så sent som möjligt eftersom de väntar med o posta tills det är vardag igen eller? Ser ingen förklaring annars..

Hoppas fan det inte strular o inte kmr fram försent till midsommar bara..

Det är helt åt helvete enligt mig.

Jag har också en order som är markerad som mottagen utan att det händer något mer och jag är i stort behov av att få min leverans senast idag. Vet säljarna om att dom inte tänker posta något så kan dom för fan avbryta ordern i god tid så man hinner beställa av någon seriösare.

Äckligt beteende!
2017-06-22, 09:00
  #7470
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datormannen
Hej! Ska snart flytta till Danmark och funderar om nån här vet om det finns någon motsvarighet till FS där?

Dream market så väljer du danmark bara.
2017-06-22, 13:38
  #7471
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datormannen
Hej! Ska snart flytta till Danmark och funderar om nån här vet om det finns någon motsvarighet till FS där?

Citat:
Ursprungligen postat av Milky.Bong
Också väldigt intresserad av detta!
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Dream market så väljer du danmark bara.
Alpha Bay har bättre utbud och priser de gånger jag jämfört.
2017-06-24, 12:54
  #7472
Medlem
killenmedkexs avatar
Köpte hem lite MDMA av Julfabriken för ett tag sedan. Testades med marquis, hann knappast blinka innan det bubblade till och blev kolsvart.

http://i.imgur.com/QYGYLLA.jpg

Mycket prisvärt, men ett klagomål dock så frågade jag om ej krossat och fick bara massa kross tyvärr.
2017-06-24, 13:49
  #7473
Medlem
Robotboyoos avatar
Beställde 500mg MDMA kristaller av TjackWerner på FS och ska varna för honom, var definitivt inte MDMA. Troligtvis Methylone eller liknande, men INTE MDMA. Vägrar höra av sig via PM heller.
2017-06-25, 05:55
  #7474
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
Beställde 500mg MDMA kristaller av TjackWerner på FS och ska varna för honom, var definitivt inte MDMA. Troligtvis Methylone eller liknande, men INTE MDMA. Vägrar höra av sig via PM heller.

Fan vad tråkigt. Det är det som är det positivs med mediciner helst i blister eller obruten förpackning att du vet vad du får medan vad gäller gatudroger som tjack, mdma osv så husslas och fulas det nåt så otroligt och det bankas och blandad med skumma medel eller som i ditt fall, eventuellt är en helt annan substans.
2017-06-25, 15:40
  #7475
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Fan vad tråkigt. Det är det som är det positivs med mediciner helst i blister eller obruten förpackning att du vet vad du får medan vad gäller gatudroger som tjack, mdma osv så husslas och fulas det nåt så otroligt och det bankas och blandad med skumma medel eller som i ditt fall, eventuellt är en helt annan substans.

Du får nog tyvärr tänka om lite grann.
Mediciner (speciellt benzo) kan förfalskas så inte den bäste skulle kunna se någon skillnad fast det är i blister.
Det är mycket vanligt tex i balkan (galenikas ksalol samt rivotril tex är väl vanligast)

Är man rutinerad så märker man dock av det på ett eller annat sätt. (Oftast om dom är för starka eller för svaga eller fungerar annorlunda så är det en stark indikation på fake produkt.)

Visst är det större chans att få äkta vara i blister/obruten förpackning (Vet själv hur man öppnar de flesta medicinburkar utan att bryta plomberingen och sätta ihop igen)

Slutsats. du kan aldrig vara säker på vad du verkligen får oavsett vad du köper på den svarta marknaden oavsett substans.
2017-06-25, 15:46
  #7476
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv
Du får nog tyvärr tänka om lite grann.
Mediciner (speciellt benzo) kan förfalskas så inte den bäste skulle kunna se någon skillnad fast det är i blister.
Det är mycket vanligt tex i balkan (galenikas ksalol samt rivotril tex är väl vanligast)

Är man rutinerad så märker man dock av det på ett eller annat sätt. (Oftast om dom är för starka eller för svaga eller fungerar annorlunda så är det en stark indikation på fake produkt.)

Visst är det större chans att få äkta vara i blister/obruten förpackning (Vet själv hur man öppnar de flesta medicinburkar utan att bryta plomberingen och sätta ihop igen)

Slutsats. du kan aldrig vara säker på vad du verkligen får oavsett vad du köper på den svarta marknaden oavsett substans.

Asså jag köper inte mediciner där det ens finns fake och benzo köper jag på gatan svenska apoteksblister det beställer jag inte så nä jag behöver nog inte tänka om. Köper det mesta av mina pills på gatan tom lyrica som jag också beställer i kapselform som funkat precis som pfizers och ska testa en ny leverantör nu från nätet och håller inte deras pregabalin måttet så köper jag inte där mer.

Aldrig haft problem med förfalskningar när jag köpt diverse utländs alprazolam (xanor) eller ikto inte ens ksalol i lösvikt har jag nånsin fått fake så jag tror det beror på vilka kontakter man har att handla från.

Så igen. Jag står fast vid att det är bättre med mediciner då man vet vad man får. Iaf det jag köper vet jag vad jag får och en gång fick jag fake-stavar vilket jag direkt gick till säljaren med och fick då svenska från svensk glasburk.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback