Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-08, 00:19
  #14341
Medlem
flumtracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Ja,vad ska man säga. La en beställning av FASS klockan 8 på morgonen på söndagen. Idag dök det upp med riktigt bra stealth. Utan tvekan i toppen vad det gäller stealth. Riktigt nöjd måste jag säga.

Overkills lyrica är underdoserad dock. En polare som går på 600mg dagligen fick testa och det räckte ej. Den fungerar men räkna med att ni får höja doserna en bit.
La en beställning jag med från FASS nu. Grönar när det dyker upp
2018-12-08, 00:24
  #14342
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flumtrack
Vad tyckte du om SmokersDelights hasch? Är det dunder? Lutar den mer mot indica än sativa?
Nej det är inte dunder, och priset är för högt. Köpte en ny sort sist ifrån LordOfTheRings "G-13" och den var mycket bättre än SDs.
Jag gillar SD men hans kvalité är åt helvete för priset, inte som när det var på FS, då kunde man alltid lita på honom.
2018-12-08, 01:08
  #14343
Medlem
Någon som testat Barakvalites jack herer? är den nåt att ha?
eller vad utav hans gräs är bäst? :P
2018-12-08, 03:22
  #14344
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt.Eklund
Ja det är DM som gäller. Du hittar DM här: xytjqcfendzeby22.onion.

Jag kan inte ge input om en aktör med det du söker, ber om ursäkt.

Inga problem, tack för .onion adress åtminstone
2018-12-08, 06:09
  #14345
Medlem
Kafes avatar
Vad är era åsikter gällande GreenhouseSwes gräs? Vet inte om jag haft tur men fått saftiga buds 3/3 gånger. Caramel Coughen var jävligt bra, men Skunk no 1 slog rekordet rätt saftigt faktiskt. Det var längesen jag blev så stenad som första gången jag rökte av det.

Visst tyson, bautaweed, forzajuventus, smokerdelight är bra men har inte fått så fina buds, och kureringen är lite halvdan förutom på det jag köpte av Tyson då.

Vilka tycker ni har bäst? Har tyvärr inte testat i från BaraKvalite, någon som har nån åsikt? Ser lovande ut.

Men slår ett hårt slag för GHS - Skunk no 1. Det var väldigt bra faktiskt. Måste nog köpa en femma av det igen bara verkligen va säker. Minns det va en 3g bud med, perfekt kurerad. mums

Finns det andra värdiga motståndare tro?
__________________
Senast redigerad av Kafe 2018-12-08 kl. 06:11.
2018-12-08, 08:17
  #14346
Medlem
PillerPulver får en fet gröning. Blev fel först men fick ordentlig kompensation.
2018-12-08, 09:47
  #14347
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Vad är era åsikter gällande GreenhouseSwes gräs? Vet inte om jag haft tur men fått saftiga buds 3/3 gånger. Caramel Coughen var jävligt bra, men Skunk no 1 slog rekordet rätt saftigt faktiskt. Det var längesen jag blev så stenad som första gången jag rökte av det.

Visst tyson, bautaweed, forzajuventus, smokerdelight är bra men har inte fått så fina buds, och kureringen är lite halvdan förutom på det jag köpte av Tyson då.

Vilka tycker ni har bäst? Har tyvärr inte testat i från BaraKvalite, någon som har nån åsikt? Ser lovande ut.

Men slår ett hårt slag för GHS - Skunk no 1. Det var väldigt bra faktiskt. Måste nog köpa en femma av det igen bara verkligen va säker. Minns det va en 3g bud med, perfekt kurerad. mums

Finns det andra värdiga motståndare tro?


Forzajuvenuz har en strain canelope nånting. Jag vill påstå att den är snäppet bättre än skunk ettan från ghs.
2018-12-08, 13:37
  #14348
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
Forzajuvenuz har en strain canelope nånting. Jag vill påstå att den är snäppet bättre än skunk ettan från ghs.

Det var den jag köpte. Tyckte inte den var särskilt märkvärdig? Minns inte om det var den, eller nån sort av bautaweed som var massa små popcorn buds som va lite halvtorra. Men kvaliteten har varit som lägst 7/10 av allt gräs jag testat än så länge, så menar verkligen inte att forza eller bauta har dåliga produkter! Men både jag och polaren reagerade på kvalitén från skunken men speciellt storleken på budsen och hur välkurerat det var, och jag letar alltid efter det där lilla extra vilket jag tyckte denna sort uppfyllde.
2018-12-08, 14:19
  #14349
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Det var den jag köpte. Tyckte inte den var särskilt märkvärdig? Minns inte om det var den, eller nån sort av bautaweed som var massa små popcorn buds som va lite halvtorra. Men kvaliteten har varit som lägst 7/10 av allt gräs jag testat än så länge, så menar verkligen inte att forza eller bauta har dåliga produkter! Men både jag och polaren reagerade på kvalitén från skunken men speciellt storleken på budsen och hur välkurerat det var, och jag letar alltid efter det där lilla extra vilket jag tyckte denna sort uppfyllde.


Du jag har nog glömt att jag hade inte rökt på tre dagar när jag fick den där första gräspåsen, Forza va ju först av dom tre att leverera och jag va nyfiken och rullade en spliff. Det är troligtvis det som påverkat. Jag ber så mycket om ursäkt för att jag vilselett er.
2018-12-08, 15:25
  #14350
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
Du jag har nog glömt att jag hade inte rökt på tre dagar när jag fick den där första gräspåsen, Forza va ju först av dom tre att leverera och jag va nyfiken och rullade en spliff. Det är troligtvis det som påverkat. Jag ber så mycket om ursäkt för att jag vilselett er.

Äsch så mycket har du inte vilselett någon. Det är fortfarande ett väldigt stabilt gräs!
2018-12-08, 16:02
  #14351
Medlem
pojkhelvetes avatar
Väntar på paket från chefen sen måndags, någon annan som sitter i samma båt?
2018-12-08, 20:25
  #14352
Medlem
Någon som provat Jack herer från Barakvalite? hört att den ligger i topp.

hans speed också eller?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback