Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-03, 09:42
  #14233
Medlem
Mäkis avatar
Beställt det mesta, från holland, enstaka gram däremot. Sammanlagt kanske 6-7ggr. En gång kom det inte fram men hörde heller aldrig något. Törs inte beställa längre.
2018-12-03, 11:11
  #14234
Avstängd
Kurt.Eklunds avatar
Beställning av bautaweed1 & forzajuventus Lördag 1/12-18.

Status:
bautaweed1 accepterade + skickade inom 24h.
forzajuventus accepterade inom 24h, ej skickat än.

Enligt forzajuventus villkor så skickas produkten samma dag om beställningen gjorts före 15:00. Detta stämmer ej på min beställning men jag förmodar att aktören syftar på vardagar. Jag återkommer senare med status.
2018-12-03, 13:16
  #14235
Medlem
caecos avatar
Ja,vad ska man säga. La en beställning av FASS klockan 8 på morgonen på söndagen. Idag dök det upp med riktigt bra stealth. Utan tvekan i toppen vad det gäller stealth. Riktigt nöjd måste jag säga.

Overkills lyrica är underdoserad dock. En polare som går på 600mg dagligen fick testa och det räckte ej. Den fungerar men räkna med att ni får höja doserna en bit.
2018-12-03, 14:56
  #14236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Ja,vad ska man säga. La en beställning av FASS klockan 8 på morgonen på söndagen. Idag dök det upp med riktigt bra stealth. Utan tvekan i toppen vad det gäller stealth. Riktigt nöjd måste jag säga.

Overkills lyrica är underdoserad dock. En polare som går på 600mg dagligen fick testa och det räckte ej. Den fungerar men räkna med att ni får höja doserna en bit.


Känns inte längre som det går att skylla på postnord, även jag har fått brev dagen efter från dm på söndag men aldrig från fs. Överlag känns det bra att fs gick ner. Tror föv all lyrica som säljs löst får man räkna med underdos (om ens äkta)


Till alla ni hasch köpare från dm. Är det någonsin värt med dom "dyrare" sorterna? menar 600/500 för en femma? jag finner nästan ingen skillnad på dom jämnfört med tex direkthems billiga eller tiiger.


Den enda sortens jag ej testat är äggen, nån som köpt sånt?
__________________
Senast redigerad av Engenberg 2018-12-03 kl. 14:58.
2018-12-03, 15:53
  #14237
Medlem
caecos avatar
Såg att hiddenhelper/studiehjalpen säljer ketamin igen. Beställt av honom så dyker nog upp imorgon då det alltid gjort det tidigare. Är en toppensäljare som alltid har levererat inom 24h.

Någon som testat deras ketamin och kan berätta vad de tyckte om deras ketamin.
2018-12-03, 16:34
  #14238
Medlem
Silentminds avatar
Skalman är grönare än gräset! Äkta kvalitet och otroligt bra packeterat!

10/10
2018-12-03, 16:42
  #14239
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Haha gjorde jag? Anser det bara som min plikt att dela med mig av mina egna erfarenheter samt rapportera kvalite, rödingar, gröningar och ge rekommendationer om jag har tillräckligt erfarenhet inom ett område. Självklart håller vi varandra om ryggen här så vi ser till att vi hamnar dit vi önskar! Har lagt lite mer än 200k på ca 3 år sedan jag hittade FS tills idag, så har gått igenom många skitsäljare men även grymma säljare. Det är inte annat än min plikt att dela med mig av mina erfarenheter.

Är öppen mot säljarna angående detta dessutom. Har till och med ett par säljare från DM som erbjudit mig gratis samples osv mot bra recensioner här på FB. Men de kan dra åt helvete på en gång, för i mina ögon brister hela säljarens trovärdighet i och med att ge det erbjudandet. Dessutom vet jag att ingenting jag läser om den säljaren här kan jag tro på.

Skiter i samples. Det är viktigare för mig att hela den här "maskinen" funkar och den här tråden på FB är ett av få ställen där vi köpare kan få matnyttig info up-to-date, alltså ingen reklamplats för äckliga säljare.

Jag är väldigt tacksam för sådana köpare som dig. Jag har aldrig blivit erbjuden samples eller annat då de kunde koppla mitt Fb-konto till kontot på FS.
Köpare bör lära sig att inleda dispyt och skriva här vilken säljare det rör sig om. Det är här vi har koll på scammers och andra säljare som orsakar problem och ibland löser dem.

Fan hiddenhelper är otroligt snabb på att acceptera ordrar oavsett tid. Sedan när de ändrar statusen till skickad så har man det alltid inom 48 timmar. Personligen så har der aldrig tagit mer än 24 timmar.
2018-12-03, 16:55
  #14240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Såg att hiddenhelper/studiehjalpen säljer ketamin igen. Beställt av honom så dyker nog upp imorgon då det alltid gjort det tidigare. Är en toppensäljare som alltid har levererat inom 24h.

Någon som testat deras ketamin och kan berätta vad de tyckte om deras ketamin.


Yes, läs en sida back men kan säga igen. 24 leverans, lite övervikt med, zippen kunde lagts bättre på just min. Tog en 0.1 lina första gången och det slog till rejält. Var första gången jag testa keta, så låg tolerans, men körde lite mindre än 0.1 dagen efter och det slog på. Så ja potent, men som sagt första gången testat keta och kan inte jämföra.
2018-12-03, 17:07
  #14241
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Yes, läs en sida back men kan säga igen. 24 leverans, lite övervikt med, zippen kunde lagts bättre på just min. Tog en 0.1 lina första gången och det slog till rejält. Var första gången jag testa keta, så låg tolerans, men körde lite mindre än 0.1 dagen efter och det slog på. Så ja potent, men som sagt första gången testat keta och kan inte jämföra.
Ursäkta att jag missade det. Använde sökfunktionen men var värdelös och måste ha matat in fel informationen då ditt inlägg ej dök upp. Men tack för recensionen! Får hoppas att det är samma batch som du fick. Har använt ketamin runt 10 gånger kanske, så har väl lite att jämföra med.
2018-12-03, 17:23
  #14242
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Jag är väldigt tacksam för sådana köpare som dig. Jag har aldrig blivit erbjuden samples eller annat då de kunde koppla mitt Fb-konto till kontot på FS.

Det skiter jag personligen fullständigt i, och krävs knappast någon raketforskare för säljarna att koppla mitt fs konto med mitt fb konto. Sedan har ju även säljarna mitt namn och adress, men vad har jag att vara rädd för?
Har verkligen ingenting att förlora och skulle det uppstå konflikt med hotelser eller dylikt (vilket jag sluppit uppleva) så förstör det bara ännu mer för de själva.

Citat:
Köpare bör lära sig att inleda dispyt och skriva här vilken säljare det rör sig om. Det är här vi har koll på scammers och andra säljare som orsakar problem och ibland löser dem.

This.
Kan inte understryka detta tillräckligt. Att bara göra en så enkel sak som att rapportera rödingar eller dåliga produkter så dels hjälper du inte bara andra att söka till någon grön säljare där de kan få valuta för pengarna. Gör man inte det så kommer bara ännu fler bli scammade samt att man indirekt göder den röda säljaren med mer pengar genom att aldrig varna andra.

Samma gäller med ratings på DM, ett system som verkar vara totalt ofungerande. Motsvarar inte produkten säljarens beskrivning så sätt något annat än 5 stjärnor för fan.
2018-12-03, 17:36
  #14243
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Det skiter jag personligen fullständigt i, och krävs knappast någon raketforskare för säljarna att koppla mitt fs konto med mitt fb konto. Sedan har ju även säljarna mitt namn och adress, men vad har jag att vara rädd för?
Har verkligen ingenting att förlora och skulle det uppstå konflikt med hotelser eller dylikt (vilket jag sluppit uppleva) så förstör det bara ännu mer för de själva.




This.
Kan inte understryka detta tillräckligt. Att bara göra en så enkel sak som att rapportera rödingar eller dåliga produkter så dels hjälper du inte bara andra att söka till någon grön säljare där de kan få valuta för pengarna. Gör man inte det så kommer bara ännu fler bli scammade samt att man indirekt göder den röda säljaren med mer pengar genom att aldrig varna andra.

Samma gäller med ratings på DM, ett system som verkar vara totalt ofungerande. Motsvarar inte produkten säljarens beskrivning så sätt något annat än 5 stjärnor för fan.
Jag kanske framstod som otydlig och hoppas du inte tog det på fel sätt. Det enda jag menade var att de erbjuder samples för att du ska skriva ett gott omdöme här på flashback oavsett om produkten är skit. Använder en målvakt så är helt lugnt för mig med. Men vill ju inte orsaka för mycket problem för han. För flera år sedan blev han uppringd under nätterna och hotade han o.s.v. Knappast så jag oroar mig, han brydde sig inte ett skit heller. Men vill inte sätta min målvakt i en dålig sits så han inte drar sig ur. Skulle vara väldigt skeptisk till en säljare som erbjuder gratis produkter. De förväntar sig givetvis att du skriver ett bra omdöme. En annan sak om en säljare slänger med ett litet sample i en beställning man lagt. Det sker ju ibland även om det är sällsynt.

Men avskyr köparna som inte vill stöta sig med säljaren och därav släpper pengarna. Tack vare dessa personer är det verkligen lönsamt att vara en selectiv scammer.
2018-12-03, 17:44
  #14244
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Jag kanske framstod som otydlig och hoppas du inte tog det på fel sätt. Det enda jag menade var att de erbjuder samples för att du ska skriva ett gott omdöme här på flashback oavsett om produkten är skit. Använder en målvakt så är helt lugnt för mig med. Men vill ju inte orsaka för mycket problem för han. För flera år sedan blev han uppringd under nätterna och hotade han o.s.v. Knappast så jag oroar mig, han brydde sig inte ett skit heller. Men vill inte sätta min målvakt i en dålig sits så han inte drar sig ur. Skulle vara väldigt skeptisk till en säljare som erbjuder gratis produkter. De förväntar sig givetvis att du skriver ett bra omdöme. En annan sak om en säljare slänger med ett litet sample i en beställning man lagt. Det sker ju ibland även om det är sällsynt.

Men avskyr köparna som inte vill stöta sig med säljaren och därav släpper pengarna. Tack vare dessa personer är det verkligen lönsamt att vara en selectiv scammer.

Aha okej då förstår jag!
Nej angående det sista där. Vi som alla är kunder måste verkligen skärpa oss och verkligen utnyttja ett av de få men så effektiva verktyg vi har som kan sätta press mot dåliga/röda säljare, då syftar jag på denna tråd.

Nu menar jag inte att vi ska förklara krig mot dåliga såljare, men använd sunt förnuft. Har fått flera uteblivna paket utan att jag nämnt något här, men det är för att jag inte kan vara säker på vems fel det är. Sedan har ju dessa uteblivna paket löst på rättvist vis, så det finns ingen anledning att skrämma upp folk i onödan.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback