Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-10, 16:14
  #13885
Medlem
Puffpazzs avatar
Hjälp mig att bestämma hasch kära flummare.. har testat lemon kush och BT(om det är samma batch), tyson, tiiger och SD. Finns det någon annan sort som är värd? Mvh
2018-11-10, 16:53
  #13886
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ic3.C0ld
Som jag skrev tidigare i dag så är Brevduvans tjack riktigt bra
Sköna rysningar och bra eufori utan AT. Det är mitt förslag till er

Tack för allas tips! Blir att ta sig en ordentlig funderare..
2018-11-10, 18:39
  #13887
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Mjo jag har testat deras bruna, det är ju prisvärt men den är indica dominerad, så man blir seg Skulle personligen nog hellre kört på BT.

Smaken är som baken. Själv är indica favoriten så

Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Hjälp mig att bestämma hasch kära flummare.. har testat lemon kush och BT(om det är samma batch), tyson, tiiger och SD. Finns det någon annan sort som är värd? Mvh

Har ett gäng ordrar på massa olika sorter av mindre mängder från olika säljare bara för att testa lite. Köper oftast gräs. Men har testat Bautaweeds Ägg och testade DoktorKosmos hasch "Donald Trump Haschisch". Kan säga att de stenhårda Äggena bleknade i jämförelse. Donald Trump haschet var mjukt, lättmeckat, klibbigt och luktar julafton. Slog på riktigt bra, tror det är en hybrid av något slag.

Men vill egentligen gärna prova lite fler sorter innan jag vill rekommendera något helhjärtat. Rökat var kanon, men finns kanske ännu bättre hos nån annan vendor.

Men personligen tycker jag det är mer värt att köpa gräs från GreenHouseSwe. Så jävla bra gräs varje gång från han, och äntligen någon som förstått värdet med välkurerade buds. Hans Skunkgräs är det bästa jag köpt på flera månader.

Ska bli intressant att prova "Wish Kush - Utan tvekan det bästa haschet (AAA+)" från knarkcentralenSWEDEN, bara för att se om det är bäst. Kaxigt att hävda något sådant, han kan ju inte veta att just hans är det bästa. Men blir jag besviken så vet jag i alla fall ännu en säljare som överdriver och ljuger

Tyvärr hade jag inte råd att testa "Lemon Haze Hash AAAAA++" från GreenHouseSwe denna gång. Jag vet, poängsättningen är så fjantig på hans produkter. Men han har fan levererat det som utlovats gällande gräset i alla fall.
__________________
Senast redigerad av Kafe 2018-11-10 kl. 18:45.
2018-11-10, 19:43
  #13888
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Smaken är som baken. Själv är indica favoriten så



Har ett gäng ordrar på massa olika sorter av mindre mängder från olika säljare bara för att testa lite. Köper oftast gräs. Men har testat Bautaweeds Ägg och testade DoktorKosmos hasch "Donald Trump Haschisch". Kan säga att de stenhårda Äggena bleknade i jämförelse. Donald Trump haschet var mjukt, lättmeckat, klibbigt och luktar julafton. Slog på riktigt bra, tror det är en hybrid av något slag.

Men vill egentligen gärna prova lite fler sorter innan jag vill rekommendera något helhjärtat. Rökat var kanon, men finns kanske ännu bättre hos nån annan vendor.

Men personligen tycker jag det är mer värt att köpa gräs från GreenHouseSwe. Så jävla bra gräs varje gång från han, och äntligen någon som förstått värdet med välkurerade buds. Hans Skunkgräs är det bästa jag köpt på flera månader.

Ska bli intressant att prova "Wish Kush - Utan tvekan det bästa haschet (AAA+)" från knarkcentralenSWEDEN, bara för att se om det är bäst. Kaxigt att hävda något sådant, han kan ju inte veta att just hans är det bästa. Men blir jag besviken så vet jag i alla fall ännu en säljare som överdriver och ljuger

Tyvärr hade jag inte råd att testa "Lemon Haze Hash AAAAA++" från GreenHouseSwe denna gång. Jag vet, poängsättningen är så fjantig på hans produkter. Men han har fan levererat det som utlovats gällande gräset i alla fall.
Ska nog ta att kolla in GHS då. Kollade på Wish Kush förut men nja det känns jävligt kaxigt, och det är säkert inte det bästa heller.. men vem vet :P
Tack för tipsen, kollar in donald också
2018-11-10, 19:53
  #13889
Medlem
yournotlikemes avatar
Adidasteam levererade på 24h med grym stealth! Riktigt bra produkt med
2018-11-10, 20:20
  #13890
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Ska nog ta att kolla in GHS då. Kollade på Wish Kush förut men nja det känns jävligt kaxigt, och det är säkert inte det bästa heller.. men vem vet :P
Tack för tipsen, kollar in donald också

Kommer snart få reda på om wish kushen är nåt att ha
Köpte 4 sorter röka från olika vendors. Skriver en recension om alla så fort det kommit och testat Testar en sort om dagen (för att få så ärlig upplevelse) så kanske blir nästa helg jag skriver om kvaliten.

GHS Skunk, och den förra jag köpte GORILLA nånting var helt suverän kvalité. Se och lär SmokersDelight, inga fuktiga buds här inte

Hoppas det inte bara en tillfällighet. Skulle kunna offra mina båda punkkulor för en säljare som levererar TOPP produkter konsekvent gällande alla aspekter. GHS är lovande än så länge i alla fall. Men all good things must pass.
__________________
Senast redigerad av Kafe 2018-11-10 kl. 20:59.
2018-11-11, 11:36
  #13891
Medlem
Någon som vet vad som har hänt med alla röda tramadol inrikes på DM? Har för mig att det var minst tre st som sålde och att priset var betydligt lägre än dom annonser som är uppe nu..
2018-11-11, 12:15
  #13892
Medlem
Är FS nere idag? Det var någon månad sedan jag var in senast.
2018-11-11, 12:23
  #13893
Avstängd
Efter att ja hört mig omkring o fått diverse tips så la ja precis min första beställning hos Brevduvan. Blev 50 g orange haze och 50 g amfetamin.
Ingen tvivel på kvalité, hoppas på snabb leverans bara då ja ska bort på tisdag.
2018-11-11, 12:37
  #13894
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink
Är FS nere idag? Det var någon månad sedan jag var in senast.

FS är nerlagt efter en admin blev gripen.
Dreammarket är det som gäller nu. De flesta vendors från FS är där istället
2018-11-11, 14:25
  #13895
Medlem
Puffpazzs avatar
La en order hos BT, ett safe card. Återkommer med en gröning inom kort
2018-11-11, 16:04
  #13896
Medlem
onekinds avatar
SmokersDelight gröna som vanligt! Mycket bra ladd, kände ingen större skillnad på det här och BumsHem's ladd, som även det är bra, men SmokersDelight var billigare!

Bra gräs också, som vanligt!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback