Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-09, 16:04
  #13873
Medlem
minilogos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Jag har beställt hem Oxy från Beroendeteamet så hoppas på att det landar i början av nästa vecka
Tänkte prova att köpa en 80mg oxy av Beroendeteamet, är dessa bra? Snabbverkande? Bara provat någon enstaka gång för flera år sedan och då var det 20mg snabbverkande.

Passade även på att göra en liten undersökning av vem som sålde billigaste oxy på DM med utgång från Sverige och där vann Beroendeteamet med priset 4.79 kr/mg för deras 80mg vid köp av en tablett. Tycker närmre 5kr/mg låter dyrt eller det kanske där priset är idag? Sist jag såg på gatan var det 200kr för en 80mg men de var ett par år sedan som sagt.
2018-11-09, 16:14
  #13874
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minilogo
Tänkte prova att köpa en 80mg oxy av Beroendeteamet, är dessa bra? Snabbverkande? Bara provat någon enstaka gång för flera år sedan och då var det 20mg snabbverkande.

Passade även på att göra en liten undersökning av vem som sålde billigaste oxy på DM med utgång från Sverige och där vann Beroendeteamet med priset 4.79 kr/mg för deras 80mg vid köp av en tablett. Tycker närmre 5kr/mg låter dyrt eller det kanske där priset är idag? Sist jag såg på gatan var det 200kr för en 80mg men de var ett par år sedan som sagt.

Ja det är bra drag i dom, har köpt från dom förut och de kickar in rätt snabbt så tror de är snabbverkande men kan inte vara säker då jag mortlar sönder dom och sen snortar det.

Sen är priset på Oxycontin generellt extremt dyrt över internet så jag köper det bara när jag har lite extra pengar i plånboken. Men att sälja 80 mg för över 400kr tycker jag är skamligt som vissa gör på DM...
__________________
Senast redigerad av zrtx 2018-11-09 kl. 16:37.
2018-11-09, 16:44
  #13875
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Kanske beror på att det inte finns så många användningsområden när det kommer till Halcion/triazolam, förutom att tvärdäcka eller få rejäla hallisar? Jag har nog bara stött på den enstaka gång ute på gatan, kanske någon gång på fs men kan ha fel. Aja, lycka till i ditt letande!

Tack.

Nitrazepam går ju att hitta på Darknet. Det går absolut inte att knarka på och är en rätt dålig sömnmedicin. Så det finns ju saker som inte är rena gatudroger också.
2018-11-09, 18:38
  #13876
Medlem
krillepilles avatar
Beställde DKs tjack och det funkade bra, nu har jag inte rört tjack på två månader så har absolut noll tolerans. Har dock kört mycket i mina dagar och jag skulle vilja påstå att det är värt att köpa, men det är väldigt blött och jag uppskattar att säkert 40% dunstade.

Det som jag har problem med är dock smaken och lukten, har snortat mycket i mina dagar men fyfan vad vidrigt detta tjack är när det börjar rinna ner i halsen. Var sjukt nära på att spy och dum som jag var hade jag inge tuggummi eller annat för att lindra smaken förutom fil. Sluta med att jag satt och hälde i mig fil var 30e sekund i en halvtimme. Är det bara jag som blivit känslig eller har detta tjack extra vidrig smak?
2018-11-09, 20:11
  #13877
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Beställde DKs tjack och det funkade bra, nu har jag inte rört tjack på två månader så har absolut noll tolerans. Har dock kört mycket i mina dagar och jag skulle vilja påstå att det är värt att köpa, men det är väldigt blött och jag uppskattar att säkert 40% dunstade.

Det som jag har problem med är dock smaken och lukten, har snortat mycket i mina dagar men fyfan vad vidrigt detta tjack är när det börjar rinna ner i halsen. Var sjukt nära på att spy och dum som jag var hade jag inge tuggummi eller annat för att lindra smaken förutom fil. Sluta med att jag satt och hälde i mig fil var 30e sekund i en halvtimme. Är det bara jag som blivit känslig eller har detta tjack extra vidrig smak?

Du är inte ensam om det, det både smakar och luktar röv. Det är sjukt potent, men lukt och smak är bedrövligt minst sagt!

Inga "fel" på DKs batch i början när man beställde, men de senaste gångerna så blev både smak och lukt illa!
2018-11-09, 21:39
  #13878
Medlem
Vippzors avatar
Passar på lägger in en Gröning på flumorganisationen!

Lade en liten större custom beställning på deras Thc Kapslar i onsdags och mottog allt knappa 48h senare.

* Klockren vendor som tar sig tid att svara på alla ens frågor och inger förtroende
* suttit å små smuttat på pennan och kan väl säga att helgen är kraftigt räddad!

Keep up the good work, bless!
2018-11-09, 22:03
  #13879
Medlem
TheVoids avatar
Hur är läget på DM med Lyrica/pregabalin i lösvikt, finns det och har vi kommit förbi alla månader där det mesta varit skitkvalitet man läst om?
Kapslar funkar kanske med men inte apoteksvaror då det brukar vara hutlösa priser på?

Citat:
Ursprungligen postat av Vippzor
Passar på lägger in en Gröning på flumorganisationen!

Lade en liten större custom beställning på deras Thc Kapslar i onsdags och mottog allt knappa 48h senare.

* Klockren vendor som tar sig tid att svara på alla ens frågor och inger förtroende
* suttit å små smuttat på pennan och kan väl säga att helgen är kraftigt räddad!

Keep up the good work, bless!

Vill du förklara mer för ngn dom sitter på mobil och bara får upp skit när jag försöker söka, haha
Är det alltså en ecigg där du röker olja med THC? Får man med penna och vad landar priset på osv med kapslar så det räcker några dagar, är det uppåt lr neråt tex?
Har alltid viljat prova THC på det viset och om det är prisvärt kanske man slår till om ett tag när jag fått ordning på saker och ting.
2018-11-10, 05:41
  #13880
Medlem
Kafes avatar
Det här kommer bli spännande! Har slängt iväg 4 ordrar på mindre mängder weed och hasch med väldigt bra betyg från helt olika säljare bara för att testa lite nytt Det slog mig nyss att utbudet av cannabis har blivit riktigt jävla grymt! Hoppas de levererar det som utlovas bara. Isåfall är det rätt sjukt faktiskt.
2018-11-10, 08:38
  #13881
Medlem
Vippzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Hur är läget på DM med Lyrica/pregabalin i lösvikt, finns det och har vi kommit förbi alla månader där det mesta varit skitkvalitet man läst om?
Kapslar funkar kanske med men inte apoteksvaror då det brukar vara hutlösa priser på?



Vill du förklara mer för ngn dom sitter på mobil och bara får upp skit när jag försöker söka, haha
Är det alltså en ecigg där du röker olja med THC? Får man med penna och vad landar priset på osv med kapslar så det räcker några dagar, är det uppåt lr neråt tex?
Har alltid viljat prova THC på det viset och om det är prisvärt kanske man slår till om ett tag när jag fått ordning på saker och ting.

tja!
precis, det är som en e-cigg med kapslar fyllda med THC olja. Tror att de säljer både lösa kapslar och klara set med batteri och allt.
De har olika strains, både uppåt och neråt. Men då jag och mina vänner sugnar efter mer Indica så gick vi på OG KUSHEN.
Det är väl en smaksak men för mig och mina vänner är det solklart
2018-11-10, 10:00
  #13882
Avstängd
Urandirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ic3.C0ld
Jag rekommenderar Brevduvan! Både Orange Haze och tjacket får 5/5 i betyg! Snabb leverans, 24h efter beställning och snyggt packeterat.

Kan också gröna tescoswe, dock så var kokainet inte mycket att hurra för.

Någon som kan rekommendera en vendor bra MDMA? Funderar på DoktorKosmos?

DKs MD är bra

Och jag kan intyga om att Brevduvan har dunder räka och dunder dos! Endast köpt 100g+
2018-11-10, 14:25
  #13883
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Vilket gräs köpte du? Grym kvalite?

Nån som testat Barakvalites tjack eller deras bruning och kan uttala sig om det?
Mjo jag har testat deras bruna, det är ju prisvärt men den är indica dominerad, så man blir seg Skulle personligen nog hellre kört på BT.
2018-11-10, 16:09
  #13884
Medlem
HenkWeeders avatar
Lagt en order på grinchens tjack, så återkommer efter prov!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback