Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-09, 00:08
  #13861
Medlem
zrtxs avatar
Jag har beställt hem Oxy från Beroendeteamet så hoppas på att det landar i början av nästa vecka
2018-11-09, 02:03
  #13862
Medlem
Ic3.C0lds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
I månadsskiftet tänkte jag och en vän att gå ihop och tillsammans köpa 100 gr tjack. Vad vore det bästa alternativet? Priser är inte den mest trånga sektorn.

Som jag skrev tidigare i dag så är Brevduvans tjack riktigt bra
Sköna rysningar och bra eufori utan AT. Det är mitt förslag till er
2018-11-09, 03:09
  #13863
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ic3.C0ld
Som jag skrev tidigare i dag så är Brevduvans tjack riktigt bra
Sköna rysningar och bra eufori utan AT. Det är mitt förslag till er

Intressant

Glömde gröna GreenHouseSwe också! Såg nåra här i tråden hade sega leveranser tidigare i veckan men det här var ca 2 dagar efter skickat markering. Skunkgräset WOW alltså. Förra jag köpte av han.... Gorilla nånting? Topp kvalité båda gångerna, feta buds, bra kurerat och smakar och luktar underbart. Tror vi har en framtida gräskung här kanske
2018-11-09, 11:05
  #13864
Medlem
Näst mest sales sedan flytten från FS är inga stats man skämtar bort.

SmokersDelight har hög kvalitet på gräset, det finns flera sorter att välja bland (4 gräs, 1 hash) och bra leveranstider.

Ett säkert kort!
2018-11-09, 11:46
  #13865
Medlem
Silentminds avatar
Paket från Plskan kom idag, snabbt och bra. Gröna och jag är nöjd!
2018-11-09, 13:46
  #13866
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentmind
Paket från Plskan kom idag, snabbt och bra. Gröna och jag är nöjd!
Dom har alltid levererat snabbt och ofta fått extra. Plskan är bra
2018-11-09, 13:56
  #13867
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
I månadsskiftet tänkte jag och en vän att gå ihop och tillsammans köpa 100 gr tjack. Vad vore det bästa alternativet? Priser är inte den mest trånga sektorn.
Modigt. Försök att hitta en riktigt pålitligt vendor! Hoppas de går bra
2018-11-09, 14:19
  #13868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenbucks
Det är så selektiva scams brukar utspela sig historiskt sett. Varför blåsa någon på 200 och riskera att bli rödad när du kan blåsa någon på 8000?


Skulle aldrig köpa stora mängder pga risk för scam. Den risk finns på gatan också sen andra risker med högre straff om man blir tagen. Jag skulle föreslå att skita i att köpa stora mängder men alla är fria o göra va du vill
2018-11-09, 14:22
  #13869
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
I månadsskiftet tänkte jag och en vän att gå ihop och tillsammans köpa 100 gr tjack. Vad vore det bästa alternativet? Priser är inte den mest trånga sektorn.
Riskabelt.. Men har du bra med pengar och vill ta risken go for it.. Du får undersöka lite o gå på känsla vilken du litar mest på.

Tror en del vendors får frestelse att scamma när de gäller såna pengar. Som sagt, riskabelt. Samtidigt en väldigt osmart handling av en vendor att scamma. Då får dem börja om på nytt med kunder osv.

Kanske köpa hälften först? Prata med vendorn o fråga
2018-11-09, 14:48
  #13870
Medlem
violentskys avatar
Har precis fått hem min första leverans från DM och nu undrar jag hur jag ska göra när jag ska släppa depositen? Hittade bara där det stod "finalize order" och tryckte där. Help me plz!
2018-11-09, 15:09
  #13871
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
I månadsskiftet tänkte jag och en vän att gå ihop och tillsammans köpa 100 gr tjack. Vad vore det bästa alternativet? Priser är inte den mest trånga sektorn.

Jag har köpt 50g av PT och DK ett antal gånger och alltid fått det levererat. Tror ej dom skulle scamma en för 100g heller.
2018-11-09, 15:11
  #13872
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violentsky
Har precis fått hem min första leverans från DM och nu undrar jag hur jag ska göra när jag ska släppa depositen? Hittade bara där det stod "finalize order" och tryckte där. Help me plz!

''Finalize Order'' stämmer rätt och sen kan du lägga en kommentar + betyg från 1-5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback