Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Alla sa förmodligen likadant för ett och två år sen, ändå resulterade det i förlust. Vissa har sina "bogeyteams" jag var helt säker på att Man Utd skulle slå West Ham tidigare vid julas, trots att de hade förlorat de tre senaste ligamatcherna mot dem. Det gick som vanligt, det blev förlust.
Bolton är ändå rätt bra hemma, och när du ändå tar upp din statistik så kan du ju nämna att Arsenal inte vunnit på fem ligamatcher. Middlesbrough hemma är ju en lättare match än Bolton borta. Visst, det kanske inte spelar så stor roll vad som hände för fem år sen, men nu har det varit så här varje år och för tillfället ser jag inte att det skulle ändras, och sen har nog Arsenal ena ögat på Liverpoolmatchen.
Nu tror jag ju att Arsenal vinner, men den är inte lika säker som alla vill få den till. Kom just på att Bolton slog Man Utd hemma också...
Ja, man sa säkert samma för ett år sen, men varför skulle det bero på matcherna som spelade flera år där innan? Det berodde väl på läget just då, antingen att de gjorde en jävligt kass match, var ur form, hade spelare skadade, eller helt enkelt gjorde en missräkning nånstans och åkte på däng. Jag sa aldrig något annat. Poängterade bara att man inte kan analysera sina spel med vad som har hänt för flera år sen.
Jag poängterade också att jag aldrig sa att Arsenal skulle vinna, bara att statistiken för dagen talar för Arsenal, men att det mycket väl kan gå annorlunda, man vet ju aldrig. Dessutom har de Liverpool i sikte som du säger.
Men vad beträffar Bolton hemmaspel, så spelar Arsenal jävligt mycket bättre Borta än vad Bolton spelar Hemma. Det kan ju vara värt att ta med i beräkningen om man ska tala sådant.
Jag kommer inte att spela på matchen, för dåligt odds. Och det var aldrig vad jag ville få fram i inlägget heller.
Vad spelas annars ikväll?
Jag har lite pengar inne på kvalserien, men det ser ovisst ut.. Låga insatser. Hade en bra dag igår. Väntar nog till imorn, och framförallt till helgen.