2007-10-03, 18:40
Bannlyst
Samhain vad tror du om morgondagens matcher som jag är intresserad av:

Ålborg - Sampdoria
AIK - Hapoel Tel-Aviv
FC Köpenhamn - Lens

Är sugen på dessa matcher..
2007-10-03, 18:45
Medlem
Superostens avatar
Lägger en del kulor på Mariestad idag hemma mot Tranås i hockeyns div 1 E till oddset 1.80 hos nordicbet.

Mariestad övertygade senast genom att slå seriefavoriten Örebro på borta plan med 3-2. Tranås åkte på storstryk i premiären men efter det har det gått hyffsat, en oavgjord och en vinst. Mariestad har ett bra lag och bör inte ha några problem att slå tillbaka Tranås.
2007-10-03, 19:12
Medlem
GabbeLiTos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linusenglund
får ju rätt fint odds på olympiakos. 9.5 ggr pengarna. visst bremen såg bra ut senast, och övertygade med hela 8 mål. men senast dessa lag möttes så vann olympiakos med förkrossande 0-4 om jag inte minns fel. 9.5 i odds kan vara spelvärt endast därför, 30 kronor satsat. ngn som vågar rygga? haodeposshaj

Hehe det finns en orsak till det.Olympiakos har aldrig vunnit en bortamatch i CL, de diskuterade det i nått av de senaste avsnitten av Eurotalk på svenskafans.
2007-10-03, 19:12
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Samhain vad tror du om morgondagens matcher som jag är intresserad av:

Ålborg - Sampdoria
AIK - Hapoel Tel-Aviv
FC Köpenhamn - Lens

Är sugen på dessa matcher..

Som AIK:are står jag över spel men tycker att man blivit alldeles för stor favorit. Halvtaskig form,depp över bortspelat guld? och avsaknaden av Wilton gör att uppemot 4 ggr. på Israelerna skulle ligga närmast till hands. Här kommer man kunna ligga på kontring och det passar nog dom bättre än att föra spelet som i första matchen.

Köpenhamn däremot känns som ett riktigt bra spel. Finns odds uppemot 2,40. Ett i princip skadefritt FC ska ha MINST 50% mot ett Lens som bara vunnit en match i år .

Tycker Sampdoria trots bortaplan ska ha en bra chans men inte till de oddsen som bjuds.Montella, Bellucci, Caracciolo och Cassano i anfallet borde skrämma Aalborg duktigt. Kanske ett överspel istället.
2007-10-03, 19:15
Medlem
GabbeLiTos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain

Köpenhamn däremot känns som ett riktigt bra spel. Finns odds uppemot 2,40. Ett i princip skadefritt FC ska ha MINST 50% mot ett Lens som bara vunnit en match i år .

Oj det var en besynnerligt djup formsvacka dem hamnat i då, eller menar du att de bara vunnit en match denna säsongen kanske?.
2007-10-03, 19:16
Medlem
Har kopt malen i WB - olympiakos for 3.1 hos sportingindex.
Tror det blir mycket mal i denna match! Spelade aven Cork till 2.10@coral och kalmar till 2.70!@bwin(oddset ar 2.55 nu vilket fortfarande ar spelbart)

Ska till puben nu men jag kanske far lite tid over imorgon for att skriva motiveringerna for spelen.
2007-10-03, 19:18
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GabbeLiTo
Oj det var en besynnerligt djup formsvacka dem hamnat i då, eller menar du att de bara vunnit en match denna säsongen kanske?.

Djävla messerschmitt. Komma här och märka ord.

Näe visst har du rätt. På med dumstruten bara
2007-10-03, 19:29
Medlem
här är mina spel ikväll!

trippel rosenborg- schalke 2 2,00 schalke ska bara vara bättre !
Valencia- Chelsea 1 2,10 chelsea helt ur slag, bra odds på 1an
celtic- Milan 1 3,45 hemma är celtic starka! känns som 1a

14,50 i odds på SS..lagt in 30kr.
2007-10-03, 19:33
Medlem
Fick ett par minuter over,

Kan bara halla med om Schalke, Rosenborg ar riktigt daliga i ar och inte som det lag som det var under Nils Arne Eggen.

Deras attackerande monster ar helt borta och deras forsvar i ar riktigt daligt i ar. Dessutom med Sappara ur form sa ar de kassa pa mittfaltet.
Rosenborg fokuserar pa att attackera pa kanterna men spelarna klarar inte av att hantera det utan spelar invididuellt vilket inte ar Rosenborg-stilen.

Dessutom ar Kone bankad vilket jag ser som ett mycket konstigt beslut da han ar deras mest lovande spelare. Visst Iversen gjorde ett hattrick i helgen men Kone ar anda en battre spelare.

Schalke kommer spela diciplinerat och stanga Rosenborg som kommer gora inviduella misstag och taktiska.

Till oddset 2.10 ar det ett maxspel pa Schalke som galler.

Ber om ursakt for dalig Svenska.
2007-10-03, 19:35
Medlem
BLev även en bomb ikväll

Liverpool 1 , 2 Här ska liverpool bara vinnaaa, är i bra form!
Marseille 0

Valencia 1, 2 Turbulens i chelsea men tror dom fixxar 1-1 här.
Chelsea 1 ,2

Lazio 0,1,2 mycket ovisst tyckr jag, kan gå hursomhelst
Real Madrid 1,2

insats: 48kr
Radpris: 1.00 kr
2007-10-03, 19:46
Medlem
antonftws avatar
Jag körde en trippel, expekt körde insatsen tillbaka upp till 50 kr på dessa matcher:
Valencia - Chelsea 1
Lazio - Real Madrid 2
Liverpool - Marseille 1.
Total odds: 6.0

Sedan en Fyrling:
Rosenborg - Shalke 04 2
Werder Bremen - Olympiakos 1
Lazio - Real Madrid 2
Liverpool - Marseille 1
Till oddset: 7.28, hundringen satsad
2007-10-03, 20:17
Medlem
HjarterDams avatar
Som jag visade igår så kan jag helt enkelt inte vinna på cl.
Idag har jag verkligen satt mig in, kollat upp och nogrant valt mitt tips. Men det lär väl gå som vanligt när det gäller cl.

Rosenborg - Schalke 04 2
Detta ska schalke egentligen inte ha några större problem. Rosenborg vet nog själva hur mycket tur de hade sist mot chelsea. Visst båda lagen måste vinna för att vara med om åttondelen, så jag tror Schalke reder ut detta. Rosenborg är inte det laget de en gång var.

Valencia - Chelsea 1

Valencia ångar på och jag ser inte att de ska få några problem med Chelsea som är ett lag i total kris. Valencia med 5 raka segara, jag hoppas dom krossar Chelsea.

Lazio - Real Madrid 2

Lazio bör inte ha någonsom helst press på sig då de inte ska kunna ta på poäng i denna matchen. Så är det bara.

odds: 9.04

Jaja jag förlorar, men skulle jag vinna så är det en fyra stycken tusenlappar.
Nu ska jag köra och hämta pizza, sen blir det att bänka sig.

Lycka till vänner!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in