2005-09-14, 09:35
Medlem
Flinta82s avatar
Okej, jag startar en ny tråd för oss som vill tipsa varandra om bra spel med spelbara odds. Jag vill inte förstöra Kronkans tråd men den handlar inte så mycket om odds tyvärr så jag startar en egen.

Barcelonas odds verkar rejält sänkt på många ställen men jag är ändå sugen. Över 2 ggr pengarna finns fortfarande.

Udinese känns precis på gränsen spelbart. Odds runt 1,65. Hade önskat mig runt 1.80-1.90.

Juventus spelas hårt! 1,60 är spelat!
2005-09-14, 09:38
Medlem
Sparta Prag - Ajax ... 2.30 på Pragseger (Svenska Spel) är klart lockande.
Prag är starka hemma och Ajax är nöjda med en poäng?
2005-09-14, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Okej, jag startar en ny tråd för oss som vill tipsa varandra om bra spel med spelbara odds. Jag vill inte förstöra Kronkans tråd men den handlar inte så mycket om odds tyvärr så jag startar en egen.

Bra initiativ att du startar en egen tråd istället för att sabba min...
2005-09-14, 09:48
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronkan
Bra initiativ att du startar en egen tråd istället för att sabba min...

Tack, borde gjort det för länge sen.
2005-09-14, 09:54
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pawn The Silver
Sparta Prag - Ajax ... 2.30 på Pragseger (Svenska Spel) är klart lockande.
Prag är starka hemma och Ajax är nöjda med en poäng?

Finns till 2,55@expekt. Säkert högre om du letar.
Dessutom skriver du att Ajax säkert är nöjda med en poäng, då känns det ju inte så gjutet att spela hemmavinst.

Tycker Sparta Prag - Ajax tillsammans med Villarreal - Man Utd känns som kvällens svåraste matcher. Jag avstår helt spel på båda matcherna.

Lycka till hur som helst!
2005-09-14, 10:25
Medlem
Tänkte bara tipsa om att skaffa ett konto på Pinnacle (www.pinnaclesports.com), som har väldigt låg vig på många spelobjekt (1-2 %) och följdaktigen ofta fördelaktiga odds. (Framförallt på tennis och amerikanska sporter.)

Dessa hittar man såklart med t.ex. www.betbrain.com
2005-09-14, 13:13
Medlem
Samhains avatar
Ahh trevligt. Då kör vi vidare i den här tråden

Derby saknar viktiga spelare idag. Davies,Konjic och Mills saknas av olika anledningar. Dessutom får inte lånet från Coventry Stern John spela. Det kombinerat med dålig form gör att 4 gånger pengarna får anses kanon. Oddset är lite slashat nu men de 3,75 som erbjuds idag finns det fortfarande värde i.

Det blir även ett lillspel på Ljungskile idag. 4,25 på CB står sig.
2005-09-14, 13:15
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Tänkte bara tipsa om att skaffa ett konto på Pinnacle (www.pinnaclesports.com), som har väldigt låg vig på många spelobjekt (1-2 %) och följdaktigen ofta fördelaktiga odds. (Framförallt på tennis och amerikanska sporter.)

Dessa hittar man såklart med t.ex. www.betbrain.com

Kan bara instämma. Planeten är marknadens bästa aktör. Förutom det Raol säger så är det aldrig något knot om limitar. Inte ett dugg strykrädda till skillnad från Playit och Nordicbet.
2005-09-14, 13:16
Medlem
Samhains avatar
Citat:

Barcelonas odds verkar rejält sänkt på många ställen men jag är ändå sugen. Över 2 ggr pengarna finns fortfarande.

Udinese känns precis på gränsen spelbart. Odds runt 1,65. Hade önskat mig runt 1.80-1.90.

Juventus spelas hårt! 1,60 är spelat!

Nordicbet har 1,80 på udinese och 1,75 på Juventus.
2005-09-14, 13:20
Medlem
Samhains avatar
1,75 på Udinese nu och 1,60 på Juve

Det går undan ibland.
2005-09-14, 13:20
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain
Nordicbet har 1,80 på udinese och 1,75 på Juventus.

Tack för den! Ska genast in och lägga ett spel!

Udinese är taget!

Juve var synd, men jag tycker 1,60 duger det med. Känns iofs aldrig bra att spela på slashade odds, men vad gör man...
2005-09-14, 13:21
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Tack för den! Ska genast in och lägga ett spel!

Udinese är taget!

Jag fick 400 godkänt och resten "awaiting confirmation"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in