2008-03-19, 17:03
Medlem
giggitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shifflet
Beror väl på oddsen du fick, eller hur?
Nja, snarare hur stor/liten chans det är att vinna...
2008-03-19, 17:20
Medlem
Shifflets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorlaco
Men som du säkert förstod så menar han väl chanserna att matcherna sitter överhuvudtaget.

Och jo, de ska väl sitta, förhoppningsvis.

jahaja då är jag med.. visst känns det som att han har en bra chans att få in dom matcherna även om det känns som tre matcher utan solklar utgång, även om det lutar starkt åt hans håll.

Jag trodde att han frågade om hans spel var bra eller dåligt, å det beror ju på oddsen.
2008-03-19, 17:23
Medlem
giggitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shifflet
jahaja då är jag med.. visst känns det som att han har en bra chans att få in dom matcherna även om det känns som tre matcher utan solklar utgång, även om det lutar starkt åt hans håll.

Jag trodde att han frågade om hans spel var bra eller dåligt, å det beror ju på oddsen.
Du säger fortfarande samma sak?
2008-03-19, 17:30
Medlem
Shifflets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giggity
Du säger fortfarande samma sak?

Nja.. om han har smällt iväg 1000 spänn i ett dubbelsystem med odds på t.ex. 1.40 på Inter, 1.70 på Chelsea och 1.15 på Bayern (Överdrivet, jag vet.) så skulle jag säga att hans spel är riktigt dåligt eftersom att oddsen inte motsvarar de faktiska förutsättningarna på planen.

På samma sätt skulle 2.00 på Inter, 2.50 på Chelsea och 1.80 på Bayern vara helt fantastiska spel då dessa lag med dagens förutsättningar rimligen vinner oftare än vad procenten i oddsen hävdar.
2008-03-19, 17:44
Medlem
modsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klistier
Vilken sida tycker du, och ni andra för den delen, är bäst?

Har pengar insatta på unibet, bet24, betfair, bet365, svs, ladbrokes, nordicbet plus x antal till som jag inte använder lika flitigt. Jag tycker det beror mycket på vad man tippar, faktiskt. Vissa sidor har ständiga bjudodds på nhl till exempel, och exempelvis Nordicbet är ju lite speciell då man kan tippa på matcher så långt ner i serierna. Gör ju lite mer om man kan sätta en slant på fotbollsmatchen som kompisen ska lira och man tvingas titta på när det är elitfyran liksom.
2008-03-19, 17:46
Medlem
Pretenders avatar
+300 igår tack vara Wolves, Hull och Linköping Kör en fyrling idag på unibettan, som inte är helt omöjlig:

Parma - Palermo
Cagliari - Atalanta
B. München - Wolfsburg
Genoa - Inter

Odds: 11,76

/p

Edit: Vid närmare eftertanke blir det nog 4 tripplar på den raden istället... två första matcherna lite osäkra...
Senast redigerad av Pretender 2008-03-19 kl. 17:48.
2008-03-19, 17:48
Medlem
klistiers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modsan
Har pengar insatta på unibet, bet24, betfair, bet365, svs, ladbrokes, nordicbet plus x antal till som jag inte använder lika flitigt. Jag tycker det beror mycket på vad man tippar, faktiskt. Vissa sidor har ständiga bjudodds på nhl till exempel, och exempelvis Nordicbet är ju lite speciell då man kan tippa på matcher så långt ner i serierna. Gör ju lite mer om man kan sätta en slant på fotbollsmatchen som kompisen ska lira och man tvingas titta på när det är elitfyran liksom.

Jag förstår..

Jag tippar NHL/Elitserien och all möjlig fotboll, aldrig i lägre divisioner dock.
2008-03-19, 17:50
Medlem
modsans avatar
Tottenham - Chelsea X 3,25
Cagliari - Atalanta X 2,95
Napoli - Fiorentina X 2,85
Parma - Palermo X 2,90
PSV Eindhoven - Ajax Amsterdam X 3,25

Odds: 257,53
Insats: 10
Pot.Vinst: 2575 kr

Dagens obligatoriska krysskupong. Det där strecket med ett annat över blir det alltför ofta i "säkra" fotbollsmatcher. Bara att rygga grabbar, hahaha.
2008-03-19, 18:09
Medlem
4522s avatar
Vad säger folk om returerna i Spanska cupen? Barcelona kan spelas till 2.20.

Funderar på en Spansk dubbel med

R. Santander v Getafe X2 1.66
Valencia - Barcelona 2 2.20

Totalt: 3.66

Valencia känns inte alls heta och de kändes verkligen utspelade mot Sevilla senast. En hemmastatistik på 29 % vinster och 50 % (!!!) förluster lär inte skrämma Barca, eller? Låt gå att de inte har någon gyllene form men de känns som ett stabilare lag den här säsongen.
Senast redigerad av 4522 2008-03-19 kl. 18:11.
2008-03-19, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

Valencia känns inte alls heta och de kändes verkligen utspelade mot Sevilla senast. En hemmastatistik på 29 % vinster och 50 % (!!!) förluster lär inte skrämma Barca, eller? Låt gå att de inte har någon gyllene form men de känns som ett stabilare lag den här säsongen.

Hur prioriterar Barca cupen? Detta kan ju vara Valencias chans till europa spel
2008-03-19, 18:16
Medlem
modsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solarstorm
Hur prioriterar Barca cupen? Detta kan ju vara Valencias chans till europa spel

Håller med. Vågar inte röra den matchen utan att få veta laguppställningar.
2008-03-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

Jag skulle säga att R.Santander vinner på hemmaplan. De möttes i ligan i söndags och Getafe vann med 2-1 på sin hemmaplan. Getafe har spelat över 10 matcher den senaste månaden med ligan, inhemska cupen (ikväll) och Uefacupen där man är i kvartsfinal som spelas om två veckor.
Det är cupmatch ikväll och Getafe vann första matchen hemma med 3-1.
Vet inte hur intresserad man är av inhemska cupen egentligen när man är i kvarten i Uefacupen?
Getafe bör även vara rätt slitna efter den senaste månadens hårda matchande, men vad som är värt att säga är att man inte förlorat på 10 eller 11 matcher heller, mycket starkt. Tror dock det kommer ett bakslag snart.. Varför inte ikväll?

Svår match egentligen, man har ju 3-1 att gå på ifrån första matchen hos Getafe. Varför ska man vinna ikväll? Man kan ju till o med förlora ikväll med 1-0 och gå vidare i cupen.

Jag har slängt in Racing i ett av mina spel idag. En enkel etta alltså. Det är en rätt stor chansning, men något säger mig att Racing tar det.

Barca har jag inte mycket till övers för för tillfället.. det har problem i ligan och vet egentligen inte varför de skulle satsa på cupen när de har högsta prio på champions league? Den matchen kan sluta hur som helst tror jag. Beror helt o hållet på laguppställningarna i lagen.
Senast redigerad av zorlaco 2008-03-19 kl. 18:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in