Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Vad säger folk om returerna i Spanska cupen? Barcelona kan spelas till 2.20.
Funderar på en Spansk dubbel med
R. Santander v Getafe X2 1.66
Valencia - Barcelona 2 2.20
Totalt: 3.66
Jag skulle säga att R.Santander vinner på hemmaplan. De möttes i ligan i söndags och Getafe vann med 2-1 på sin hemmaplan. Getafe har spelat över 10 matcher den senaste månaden med ligan, inhemska cupen (ikväll) och Uefacupen där man är i kvartsfinal som spelas om två veckor.
Det är cupmatch ikväll och Getafe vann första matchen hemma med 3-1.
Vet inte hur intresserad man är av inhemska cupen egentligen när man är i kvarten i Uefacupen?
Getafe bör även vara rätt slitna efter den senaste månadens hårda matchande, men vad som är värt att säga är att man inte förlorat på 10 eller 11 matcher heller, mycket starkt. Tror dock det kommer ett bakslag snart.. Varför inte ikväll?
Svår match egentligen, man har ju 3-1 att gå på ifrån första matchen hos Getafe. Varför ska man vinna ikväll? Man kan ju till o med förlora ikväll med 1-0 och gå vidare i cupen.
Jag har slängt in Racing i ett av mina spel idag. En enkel etta alltså. Det är en rätt stor chansning, men något säger mig att Racing tar det.
Barca har jag inte mycket till övers för för tillfället.. det har problem i ligan och vet egentligen inte varför de skulle satsa på cupen när de har högsta prio på champions league? Den matchen kan sluta hur som helst tror jag. Beror helt o hållet på laguppställningarna i lagen.