2008-03-27, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zorlaco
Ja, man sa säkert samma för ett år sen, men varför skulle det bero på matcherna som spelade flera år där innan? Det berodde väl på läget just då, antingen att de gjorde en jävligt kass match, var ur form, hade spelare skadade, eller helt enkelt gjorde en missräkning nånstans och åkte på däng. Jag sa aldrig något annat. Poängterade bara att man inte kan analysera sina spel med vad som har hänt för flera år sen.

Jag poängterade också att jag aldrig sa att Arsenal skulle vinna, bara att statistiken för dagen talar för Arsenal, men att det mycket väl kan gå annorlunda, man vet ju aldrig. Dessutom har de Liverpool i sikte som du säger.

Men vad beträffar Bolton hemmaspel, så spelar Arsenal jävligt mycket bättre Borta än vad Bolton spelar Hemma. Det kan ju vara värt att ta med i beräkningen om man ska tala sådant.

Jag kommer inte att spela på matchen, för dåligt odds. Och det var aldrig vad jag ville få fram i inlägget heller.

Vad spelas annars ikväll?
Jag har lite pengar inne på kvalserien, men det ser ovisst ut.. Låga insatser. Hade en bra dag igår. Väntar nog till imorn, och framförallt till helgen.

Som du kanske ser så uppdaterade jag mott förra inlägg och la till en liten detalj. Jag bara påpekade att det kan vara värt att tänka på att Bolton har vunnit alla senaste matcher, inte att man ska tippa emot dem för det.
2008-03-27, 17:25
Medlem
tomte_nissens avatar
Om någon är sugen på att kolla in Lokomotiv - Metallurg så går det här:
http://video.sportbox.ru/smart/darkside/tl/hockey_200803181219
0-0 än så länge...
2008-03-27, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergadler
Inleder inatt mitt lilla NHL-experiment. Tippa ologiskt.

Spelar följdaktligen på Columbus, Edmonton, Vancouver och Kings.

Gick väl sådär. 1 vinst och 3 förluster.

Testar igen i kväll.

Devils, Buffalo, Islanders, Tampa, Atlanta, Dallas, och Kings. Där har ni den vinnande raden.
2008-03-27, 17:39
Medlem
sasos avatar
Går det och se på Leksand eller Malmö matchen nånstans på nätet?
2008-03-27, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomte_nissen
Om någon är sugen på att kolla in Lokomotiv - Metallurg så går det här:
http://video.sportbox.ru/smart/darkside/tl/hockey_200803181219
0-0 än så länge...

Hur ser det ut då? Vilka har pressen eller är det ovisst?
2008-03-27, 17:43
Bannlyst
Vad tror ni om Troja/Ljungby - Huddinge? jag är inte så insatt, men enligt mig känns det som en 1a, till ett bra odds också.
2008-03-27, 17:44
Medlem
bronsfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saso
Går det och se på Leksand eller Malmö matchen nånstans på nätet?

www.sverigewebben.se sänder titt som tätt leksandsmatcher. så även idag.
man betalar genom att skicka sms. kostar dock 50 kronor. jämfört med tv så är det såklart inte så bra, men roligare än radio. man bör dock ha hyfsat bredband. dom rekomenderar 8 mbit har jag för mig! dom hyr arenornas bredband typ..? därför kan dom sända. dock så hade rögles hall inget bredband, så svenska kyrkan (!!!??) ställde upp med bredbandsuthyrning..låg tydligen nära hallen..

blablabla, det är ett tips iaf! men som sagt 50 spänn..
2008-03-27, 17:45
Medlem
tomte_nissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorlaco
Hur ser det ut då? Vilka har pressen eller är det ovisst?

Tittar inte så noga, men nu står det 1-0 iallafall
2008-03-27, 17:46
Medlem
Pretenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomte_nissen
Tittar inte så noga, men nu står det 1-0 iallafall

Lokomotiv har helt klart pressen... fast blir man inte glad när man gör mål i Ryssland? Ingen reaktion från spelare eller laget typ...
2008-03-27, 17:47
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bronsfisk
www.sverigewebben.se sänder titt som tätt leksandsmatcher. så även idag.
man betalar genom att skicka sms. kostar dock 50 kronor. jämfört med tv så är det såklart inte så bra, men roligare än radio. man bör dock ha hyfsat bredband. dom rekomenderar 8 mbit har jag för mig! dom hyr arenornas bredband typ..? därför kan dom sända. dock så hade rögles hall inget bredband, så svenska kyrkan (!!!??) ställde upp med bredbandsuthyrning..låg tydligen nära hallen..

blablabla, det är ett tips iaf! men som sagt 50 spänn..

tackar
2008-03-27, 17:49
Medlem
tomte_nissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pretender
Lokomotiv har helt klart pressen... fast blir man inte glad när man gör mål i Ryssland? Ingen reaktion från spelare eller laget typ...

Haha jag vet inte

Men det är väl lite rysk tradition att fortsätta spela bra i medgång, men ge upp i motgång...eller är det jag som svamlar
2008-03-27, 17:49
Medlem
Vad sägs om Kvaltrippeln ikväll? spelar Leksand, Malmö och Mora till 7,38(Unibet)
helt okej tycker jag!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in