2007-10-21, 14:58
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeiN
Jag menar att det går att spela vinnare på hamilton/alonso sammtidigt som du kan spela 1x2 på hamilton alonso i SAMMA SPEL och höjja oddset på det sättet. För vinner Alonso loppet slår han ju även Hamilton.

Solklar void.
2007-10-21, 17:20
Medlem
söderbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av söderb
Innebandy - Sverige - Div 2 - Div 2 Södra Norrland

21.10.2007 15:00 Hudik/Björkberg - FC Kvarnsveden 1.35 6.95 3.50

Lokalt lag FCK och de ar absolut underpresterat, senaste förlusten bet hårt för fck och man kommer vara riktigt revanchsugna. Spelandetränaren förra året i elitserien och falun kommer stänka dit några baljor. FCK med målsättningen på avancemang till 1an.

Hudik nykomlingar från 3an som vinnut 5/5 matcher, överprestation? Kanske men de har inte mött bra lag än. De har mött 12an,11,10,9 och 6.

FCK tar sig i kragen och vinner den.

Tabell.

Överodds pga av att dessa serier sätts med statistik antar jag.
_____

FCK vann med 11-7 kommer bli fler överodds i denna serie eftersom så låga serier ofta går på statistik.
2007-10-21, 18:33
Medlem
Kingers avatar
Någon som har koll på Göteborg imorgon? Tänker satsa en stor summa.
2007-10-21, 20:18
Medlem
Oscizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Någon som har koll på Göteborg imorgon? Tänker satsa en stor summa.

Jag tror på göteborgs vinst. AIK lägger nog sig för dem inte vill att DIF ska ta guldet, skulle jag tro.
2007-10-21, 20:35
Medlem
jeppstahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osciz
Jag tror på göteborgs vinst. AIK lägger nog sig för dem inte vill att DIF ska ta guldet, skulle jag tro.

Varför skulle AIK lägga sig när de har chans på bla UEFAcupen?
2007-10-21, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppstah
Varför skulle AIK lägga sig när de har chans på bla UEFAcupen?

Jag är rätt övertygad om att IFK Göteborg vinner en sån här match om vi skulle ha två lika motiverade lag. IFK Göteborg är dessutom mer motiverade vilket gör att det känns ännu bättre.

Obolo och Pavey borta. Framförallt denne Obolo är ett stort avbräck. Alexandersson borta. Senast betydde det en 2-0 vinst borta mot Malmö mao det skadade inte så mycket. Om det var en tillfällighet eller inte törs jag inte svara på, men i vilket fall bevisade dem att man kan spela utan honom.

Nu är ju läget så att AIK fortfarande behåller fjärde platsen om de förlorar samtidigt som Djurgården vinner. Jag tror helt klart att det spelar in. Göteborg har inte förlorat sen i juli i Allsvenskan. De är väldigt väldigt starka just nu och går som tåget.

Jag tycker det ser väldigt just ut för Göteborg. Kalmarsegern idag gör det egentligen bara bättre. Blir det vinst imorgon möter man TFF i sista omgången som inte har någonting att spela för och som inte bara möter Göteborg utan förmodligen också 40 000 göteborgare på läktaren.
2007-10-21, 23:21
Medlem
linusenglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av söderb
FCK vann med 11-7 kommer bli fler överodds i denna serie eftersom så låga serier ofta går på statistik.

mmm fortsätt tippa mot H/B, dom är inte så bra som serien visar. vi mötte dom i fredags, fick dock spö med 8-6 men.
2007-10-22, 16:19
Medlem
Ckolons avatar
jag skulle vilja våga säga att ni kan satsa 1000kr + på dubblen DIF, IFK GÖTEBORG

(säkra källor, inside )
2007-10-22, 16:26
Medlem
BeiNs avatar
Suman är ju inte intressant? Då den varirerar i betydelse för alla. Det som är mer intressant är varför du påstår att man kan sattsa en stor summa på dessa matcher?
2007-10-22, 16:45
Medlem
söderbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linusenglund
mmm fortsätt tippa mot H/B, dom är inte så bra som serien visar. vi mötte dom i fredags, fick dock spö med 8-6 men.

Spelar du med alfta? Var du med någon match förra året mot borlänge (nuvarande fc kvarnsveden)? Isåfall möttes vi
2007-10-22, 17:07
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ckolon
jag skulle vilja våga säga att ni kan satsa 1000kr + på dubblen DIF, IFK GÖTEBORG

(säkra källor, inside )

Finns inte mycket spelvärde kvar på varken DIF eller IFK. Snart 4 ggr på AIK och Halmstad känns betydligt roligare.
2007-10-22, 17:32
Medlem
Sääbääs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain
Finns inte mycket spelvärde kvar på varken DIF eller IFK. Snart 4 ggr på AIK och Halmstad känns betydligt roligare.

Dom ska ju vinnas också, IFK och DIF lär ju göra det så de där med 4 ggr pengarna på AIK och Halmstad är inte lika roligt efteråt =)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in