2007-09-23, 11:08
Medlem
zapios avatar
Det stämmer, men samtidigt har Empoli svårt att göra mål vilket de senaste matcherna visar, och Napoli har gjort många mål, så därför känns detta spel bra.

För övrigt kan man lira på West ham när de möter Newcastle borta, Newcastle var väldigt dåliga när de förlorade mot Derby med 0 - 1. Oddset ligger för närvarande på 3,75.
2007-09-23, 12:23
Medlem
Brottardockans avatar
Är inte så insatt i tennis, men kör ett chansspel ändå.

Tennis - Davis Cup
Correct outcome of 1st set (Joh vs Rod) Johansson win 7-6 6.50

Tror att Roddick kommer vinna matchen, men att Johansson lyckas knipa första set. Johansson inledde matchen mot Blake bra, samtidigt som Roddick var lite mer segstartad mot Pimpim. Dock så lyckas inte Johansson bryta Roddicks serve, men vinner i tiebreak.

Rygga på egen risk :P
2007-09-23, 12:28
Medlem
BeiNs avatar
Newcastle hemma mot West Ham måste väll kännas rätt bra, även om Newcastle förlorade lite klantigt senast mot Derby så tror jag inte de förlorar 1 till match, särskilt inte hemma mot West Ham.

Kryss på Atalanta - Lazio känns också rätt intressant då Lazio egentligen nog är snäppet bättre men har haft otroligt svårt att vinna matcher senaste tiden, ofta har motståndarna tagit ledningen och först då har Lazio kommit igång och kvitterat men inte orkat mer än så. Dock spelar jag inte då Lazio ligger för nära hjärtat för att jag ska kunna spela emot dem.
2007-09-23, 13:20
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Ser att många spelar på Napoli. Napoli är ett lag jag kan utan och innan. 5 - 0 segern över Udinese var överskattad och tycker tvärtom att oddset på Empoli (2,5) ser riktigt spelvärt ut. Napoli har inte värvat som man hade förutspått när de klev upp till serie A, och en trebackslinje mot ett jagande Empoli ser inte bra ut på förhand i mitt tycke. Dessutom skadade sig Napolis viktiga förstemålvakt (Iezzo) för någon dag sedan på träningen och ersätts av en klart sämre i Gianello.

Edit: Betänk att Empoli kom 7:a! i ligan förra året och här möter en nykommling hemma. Förstår inte varför spelbolagen har så högt odds på Empoli. Empoli har torskat mot Fiorentina och Inter och spelat oavgjort mot Lazio i Rom. Tycker de är helt fel ute men bara att tacka och ta emot.
2007-09-23, 13:23
Medlem
simson79s avatar
Dagens Bank

Väsby united - Umeå FC en mycket säker 1 till 1.60 på Svenska spel

Ett proffs kan inte ha fel..

Vi sa så
2007-09-23, 13:31
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson79

Ett proffs kan inte ha fel..

Tack för den motiveringen. Det känns betryggande...
2007-09-23, 13:42
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
Är inte så insatt i tennis, men kör ett chansspel ändå.

Tennis - Davis Cup
Correct outcome of 1st set (Joh vs Rod) Johansson win 7-6 6.50

Tror att Roddick kommer vinna matchen, men att Johansson lyckas knipa första set. Johansson inledde matchen mot Blake bra, samtidigt som Roddick var lite mer segstartad mot Pimpim. Dock så lyckas inte Johansson bryta Roddicks serve, men vinner i tiebreak.

Rygga på egen risk :P

EDIT: Johansson är skadad/sjuk och spelar inte.
2007-09-23, 13:44
Medlem
zapios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
Ser att många spelar på Napoli. Napoli är ett lag jag kan utan och innan. 5 - 0 segern över Udinese var överskattad och tycker tvärtom att oddset på Empoli (2,5) ser riktigt spelvärt ut. Napoli har inte värvat som man hade förutspått när de klev upp till serie A, och en trebackslinje mot ett jagande Empoli ser inte bra ut på förhand i mitt tycke. Dessutom skadade sig Napolis viktiga förstemålvakt (Iezzo) för någon dag sedan på träningen och ersätts av en klart sämre i Gianello.

Edit: Betänk att Empoli kom 7:a! i ligan förra året och här möter en nykommling hemma. Förstår inte varför spelbolagen har så högt odds på Empoli. Empoli har torskat mot Fiorentina och Inter och spelat oavgjort mot Lazio i Rom. Tycker de är helt fel ute men bara att tacka och ta emot.

Hmm, ändrar mig efter ha läst din motivering samt i tidningarna så ryggar jag dig, hoppas att jag inte gör ett stort misstag

EDIT: Även Glenn Strömberg tyckte så, han brukar ha rätt.
2007-09-23, 13:58
Medlem
BeiNs avatar
[quote=ErnstRamsteiner]Empoli är bra samt en lång motivering[quote]

Håller med dig där, Empoli försvarade sig mycket bra senast borta mot ett dock tamt Lazio som redan hade tankarna på CL matchen. Jag väljer att inte spela den här matchen då det känns att de kan gå hur som helst. Napoli är naturligtvis jävligt taggade efter den starka säsongsinledningen, fast Empoli är ett mycket mer rutinerat lag än de flesta tror. Under x mål kanske?
2007-09-23, 14:23
Medlem
Bokhyllan Billys avatar
Glöm inte heller att Empoli hade fina 10-7-2 på hemmaplan förra säsongen. (Bara Inter, Fiorentina, Roma & Milan hade bättre hemmastatistik)
2007-09-23, 14:55
Medlem
Valur kan vinna ligan for forsta gangen sedan 87 om de vinner mot hafnafjord idag(de har vunnit de 3 senaste aren) och de ar i bra form medans hafna inte ar det.

Spelade valur 3.6.

Har aven spelat hibs @ 6.00 och chelsea 1-0 till @ 10.00.

Tyvarr ingen tid for motivation for jag har skitmkt att gora pa jobbet.
2007-09-23, 15:23
Medlem
Troaës avatar
nu kommer jag att satsa pa empoli - bara for att ni verkar sa brighta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in