2007-08-23, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jespheR
Sundsvall kommer lätt ta Häcken på hemmaplan.

Bara att kolla deras statistik, 16-1 i mållskillnad hemma. Detta samtidigt som Häcken inte brukar vara överdrivet bra på bortaplan för den delen.

Själv har man satt in 200 idag på följande matcher/resultat:

GIF Sundsvall - Häcken 1
LA Galaxy - Chivas 1
Flamengo - Juventude X

Om dessa tre matcher går in får jag en vinst på lite över 3000:- Får se hur det går

Jag är lite tveksam till Sundsvall, de fick ju ändå stryk med 4-1 mot Sylvia senast och innan det fick de bara oavgjort mot Enköping på hemmaplan. Häcken å andra sidan ser ut att vara i bra form och kommer över uppflyttningsstrecket ifall de vinner.
2007-08-23, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jespheR
Sundsvall kommer lätt ta Häcken på hemmaplan.

Bara att kolla deras statistik, 16-1 i mållskillnad hemma. Detta samtidigt som Häcken inte brukar vara överdrivet bra på bortaplan för den delen.

visst är Sundsvall favoriter här. men med tanke på deras inledning så tycker jag att häcken med 3~ odds idag är mycket värt spel. och med tanke på truppen som häcken kommer med är det ännu mer värt

Truppen:

Alexander Hysén, Christoffer Källqvist, Johan Lind, Teddy Lucic, Daniel Forsell, Mats Hedén, David Marek, Marcus Jarlegren, Erik Friberg, Ze Antonio, Robert Mambo Mumba, Jonas Henriksson, Peter Olofsson, Daniel Larsson, Paulinho, Dioh Williams.

info från häckens hemsida
2007-08-23, 14:58
Medlem
BeiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av söderb
Tillåt mig kalla dig idiot, menar ju premiermatcherna i La Liga.

Ursäkta mig min bästa herre.

Fö vågar jag inte spela på Sundsvall, något säger mig att Häcken har en bättre chans än statestiken visar.

Däremot är 2x pengarna på IFK Malmö borta ett riktigt bra odds.
2007-08-23, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Art Vandelay
Jag är lite tveksam till Sundsvall, de fick ju ändå stryk med 4-1 mot Sylvia senast och innan det fick de bara oavgjort mot Enköping på hemmaplan. Häcken å andra sidan ser ut att vara i bra form och kommer över uppflyttningsstrecket ifall de vinner.

Mja, iofs är nästan alla Sundsvalls poäng från matcher på hemmaplan (matchen mot Sylvia var på bortaplan). Sen kan jag ju påpeka att Sundsvall antagligen kommer göra allt för att stanna kvar ovanför uppflyttningsstrecket
med tanke på hur tätt bakom alla lag är.

Citat:
Ursprungligen postat av r0be
visst är Sundsvall favoriter här. men med tanke på deras inledning så tycker jag att häcken med 3~ odds idag är mycket värt spel. och med tanke på truppen som häcken kommer med är det ännu mer värt

Nja, 2.15 i odds för Sundsvall är enligt mig jävligt spelbart det med.
2007-08-23, 16:07
Bannlyst
Har satsar på Sundsvall idag, är dock lite tveksam, Häcken är rätt starka nu och det är inget dåligt lag dom ställer upp med, yeyeye får hoppas det går vägen..spelkassan måste växa nu!!
2007-08-23, 17:05
Medlem
Häcken spelas med liten slant idag
2007-08-23, 17:13
Medlem
söderbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeiN
Däremot är 2x pengarna på IFK Malmö borta ett riktigt bra odds.

Värnamo-IFK Malmö '2.00

Malmö har vunnit 6 senaste, Värnamo har 0 vinster på hemmaplan med en målskillnad på 4-16. Malmö vinner.

2007-08-23, 17:22
Medlem
Oscizs avatar
Satsade en 150kr på vinst för malmö
2007-08-23, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av söderb
Värnamo-IFK Malmö '2.00

Malmö har vunnit 6 senaste, Värnamo har 0 vinster på hemmaplan med en målskillnad på 4-16. Malmö vinner.

Dock kommer man till spel utan sin mest kreativa spelare Daniel "Bato" Jovanovic som skadade ljumsken i senaste matchen. Man blir även utan mittbacken Srdjan Remetic som är avstängd efter sitt tredje gula kort senast. Glädjande är att lagkaptenen och IFKs bästa defensiva spelare Niklas Hansson återigen är redo för spel efter sin avstängning. I övrigt är både Jörgen Svensson och Zoran Jovanovic som tur är nu helt kuranta.

Info från Svenskafans.com

Jag spelade 100kr på X här med tanke på förra matchen mellan dessa två som blev 2-1 till malmö.
2007-08-23, 18:10
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Nu var det iofs på bortaplan (white hart lane) den sjöngs, 0-4!
Jo jag vet, ville bara vara lite rolig, tänkte inte på att en besserwisser (stavning?) skulle komma och rätta mig

OnT: Jag gjorde en dubbel på Malmö och Sundsvall.
2007-08-23, 18:36
Medlem
Jag har presenterat mina helgförslag på bloggen.

IF Brommapojkarna - Hammarby IF 2 1.85
Real Madrid - Atletico Madrid (0-1) 2 2.00
Gaziantepspor - Besiktas 2 1.90
Santander - FC Barcelona (1-0) 2 2.22
Palermo - Roma 2 2.30

http://braxingen.blogg.se/
2007-08-23, 18:51
Medlem
Judyjetsons avatar
Bra start Malmö

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera