Citat:
Ursprungligen postat av
FWIW
Varför skulle SD:are vara rädda för mångkultur? Vad är det för jävla slutsats? Du låter ju som den urtypen för den konformistiska, anti-intellektuella medelklass-svennen. Är du själv rädd för mångkultur eller varför tror du att en sådan fånig anledning som att vara "rädd" för en annan kultur driver en till att rösta nationalistiskt?
Bara en svensk skulle kunna komma med ett så korkat påstående som att SDs framfarter beror på "rädsla". Du har ju bara använt första bästa påstående från AB som du hittade. Dessutom använder du svenska språket som om du gick i mellanstadiet.
"Att eftersträva ett mångkulturellt samhälle leder till en splittringspolitik där olika grupper på ett ogynnsamt sätt ställs mot varandra."
Källa tryck på mångkultur. där drar jag den slutsatsen. och från alla SDare jag debatterat med eller stött på osv. alltid är det mångkultur som ska diskuteras så det är väl helt jävla självklart att jag drar den jävla slutsatsen, eller? fattar inte varför du blir så jävla arg. sluta projicera dina demoner på bruna människor.
läs valfri tråd på flashback om SD, invandrare, blattar negrer, mångkultur, pizza osv(säger inte att flashback går att applicera på hela befolkningen men alla trådar ser likadana ut och SD'are späder på sitt hat och sprider lögner för att göra folk rädda).
bra mannen

hänvisa till att jag läser AB och och inte kan stava. du kommer få fett mycket ryggdunkningar från dina fränder i norr din råtta