Citat:
Ursprungligen postat av
Marlo.Stanfield
Detta är dock en dåligt lögn. Ni SD röstare behöver inte förklara er, ni ogillar invandrare. Även invandrarna som röstar på SD hatar sig själv men anser sig bli skonade av svennens hat om dom minsann röstar som svennen.
Det finns absolut inga problem med att ni hatar invandrare, det har ni rätten till, i slutändan är det ändå ni som mår dåligt och blir irriterade varje gång ni ser en blatte, ni skadar er själv.
Hurru din jävla neger!!! (Skooojjar bara)
Jag röstar faktiskt endast på SD av anledningen att en stor del av dom som kommer hit sitter bara och pillar sig i arslet och kräver massa skit. Så det är inte för att jag ogillar invandare överlag, problemet är bara att en stor del av de invandare som kommer hit orkar inte göra ett skit utan tackar och bockar för sina bidrag.. Sedan finns det jävligt många ganstablattar också som förpestar ännu mer, dom är fan ännu vidrigare än "bidragsblatten" som bara sitter inne i sin lägenhet och kollar på Al Jazeera.
Jag gillar inte bidragssvennar eller gangstasvennar heller, problemet är att dom är född här och jag upplever att dom är färre, iallafall procentuellt räknat gentemot sin "egna" grupp..
Meeeen sen finns det en stor andel roliga, shyssta och arbetande blattar som jag inte har något som helst emot, utan dom är helt enkelt bra, utan något som helst hat.. Så loogna dig lite!