2014-10-25, 15:49
Bannlyst
Citat:
T.ex. i grupparbeten i skolan eller på universitetet. Ni svennar märker det inte men det sker rakt framför era näsor. I en klass med 20 svennar å 4 blattar så blir vi väldigt glada när vi hamnar i samma grupp.

Haha så jävla sant...kan relatera. Finns dock vissa svenskar som är hur sköna som helst, det är dock väldigt få sådana jag stött på.
Citera
2014-10-25, 15:52
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Du gillar uppenbarligen inte Sverige - varför flyttar du inte hem igen? Så kan du vara "stolt och rakryggad" hemma i afrika istället.

Jag gillar Sverige, jag röstar inte SD för det?

Detta landet var länge ett mycket välmående och bra land, och är fortfarande det till viss mån. Men när det var som bäst var det en begränsad skara bondlurkar som la rösten på SD, inte ens den inskränkte radhussvennen röstade på Rasisterna.

Tycker dock att vi och dom tänket mellan Svenskar och Invandrare försvunnit mer och mer den senaste tiden. Tror det mycket har att göra med att det idag tydligt går att se vilka det är som i verkligheten är emot varandra. 1 miljon patrioter och smygrasister liksom, klart det inte går att missa det ute i samhället.. Det var ganska kul när ni var brölande fulla volvokillar med Sverigetröja och nationalsången tryckt på ryggen. Att vara Patriot var verkligen inget coolt, ingenting att se upp till, och det förstod man bara genom att bevittna den s.k patriotens beteende. När "Patrioten" blev anklagad för att vara rasist då så var det för att "Patrioten" var just rasist i hans agerande och beteende, inte för att han sjöng nationalsången i fyllan..
Citera
2014-10-25, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Detta är dock en dåligt lögn. Ni SD röstare behöver inte förklara er, ni ogillar invandrare. Även invandrarna som röstar på SD hatar sig själv men anser sig bli skonade av svennens hat om dom minsann röstar som svennen.

Det finns absolut inga problem med att ni hatar invandrare, det har ni rätten till, i slutändan är det ändå ni som mår dåligt och blir irriterade varje gång ni ser en blatte, ni skadar er själv.
Hurru din jävla neger!!! (Skooojjar bara)

Jag röstar faktiskt endast på SD av anledningen att en stor del av dom som kommer hit sitter bara och pillar sig i arslet och kräver massa skit. Så det är inte för att jag ogillar invandare överlag, problemet är bara att en stor del av de invandare som kommer hit orkar inte göra ett skit utan tackar och bockar för sina bidrag.. Sedan finns det jävligt många ganstablattar också som förpestar ännu mer, dom är fan ännu vidrigare än "bidragsblatten" som bara sitter inne i sin lägenhet och kollar på Al Jazeera.
Jag gillar inte bidragssvennar eller gangstasvennar heller, problemet är att dom är född här och jag upplever att dom är färre, iallafall procentuellt räknat gentemot sin "egna" grupp..

Meeeen sen finns det en stor andel roliga, shyssta och arbetande blattar som jag inte har något som helst emot, utan dom är helt enkelt bra, utan något som helst hat.. Så loogna dig lite!
Citera
Medlem
Citat:
Det är inte så konstigt att man fått den uppfattningen om er SD väljare, ni vågar ju inte stå för vad ni röstar. Dom enda som vågar offentligt eller bland folk tala om att dom röstar på SD är bönder och misslyckade individer.

Om du nu är en skön snubbe som röstar på SD, dela då med dig av det och förklara din ståndpunkt om du verkligen brinner för SD.

Kan du inte tänka längre än näsan räcker och förstå att "vanliga" SD:are inte är öppna med det pga sådana som du, med dina inlärda fördomar som miljö- och kulturmedia som Aftonbladet och Expressen sprider?

Det spelar ingen roll hur mycket du försöker provocera. Jag kommer aldrig kalla dig blatte eller babbe då jag inte har något emot invandrare som grupp. Däremot kostar invandringen för mycket och de som kommer hit placeras bara i något redan existerande ghetto, eftersom att det inte finns resurser att ta hand om alla på riktigt. Det kan väl inte ens du tycka är OK? Med lite tur rakt in i arbetarklassen, men ofta till och med under den.... Som invandrare skulle jag inte vara nöjd med den behandlingen.

Hade gärna diskuterat det över en fika med dig för att bevisa att jag inte är så som media förser måla alla SD:are. För du verkar helt klart resonabel, bortsett ifrån dina fördomar.
Citera
Medlem
Propagandadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
T.ex. i grupparbeten i skolan eller på universitetet. Ni svennar märker det inte men det sker rakt framför era näsor. I en klass med 20 svennar å 4 blattar så blir vi väldigt glada när vi hamnar i samma grupp.

Med sina erfarenheter från "skolan" menar TS antagligen gymnasiet, då han höll på att sumpa sin vårantagning till högre utbildning. Detta kan förklara en del.

(FB) Antagning.se överbelastad, extra tid? 10/15 -14

Citat:
Hej flashbacks smartaste! Nu försökte jag gå in på antagning.se för att söka utbildning och skaffa mig en framtid men när jag skulle in så besannades mina farhågor!!!

Sajten är överbelastad. Kommer de göra som sist att de skjuter upp sista datumet till imorgon? Vafan om jag kom i god tid (2 timmar innan dom stänger) så kan de inte göra såhär mot mig? Hur kommer det bli?

Mvh

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aronman
Du... vem bryr sig...?

Herregud, det märker du väl själv att folk bryr sig? 13 sidor på 4 timmar...
Citera
2014-10-25, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Nejdå, man ska utnyttja det som är bra. Sverige ligger bra till. Hatar bara ert väder och riktigt tråkiga svennebananer.

Du tog upp en bra poäng. Endast en riktig svenne lägger bilder på vad de åt eller att de tog en tupplur på facebook. Svennar älskar bekräftelse genom nätet. Deras specialitet.

just de här med bekräftelse så tycker jag de är minst lika många om inte fler blatteungar som knarkar bekräftelse på nätet och utanför haha..
Citera
2014-10-25, 15:58
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av ramireze
Haha så jävla sant...kan relatera. Finns dock vissa svenskar som är hur sköna som helst, det är dock väldigt få sådana jag stött på.
Svenskarna blir förmodligen ännu mer lättade och glada över att slippa blattarna i sin grupp - dessa svenskhatande inkräktare förstör ju sammanhållningen/gemenskapen i gruppen.
Citera
2014-10-25, 15:58
Medlem
Citat:
Nej jag älskar Sverige! Tack och lov är jag inte tvungen och umgås med bara svennar för då hade jag inte velat bo här. Mångkulturen har gjort Sverige till världens bästa land i min mening. Jag reser runt mycket och längtar alltid tillbaka till Sverige. Sverige är ett land där precis allting håller högre standard än i andra moderna i-länder.

Kan hålla med, jag har ett utländsk namn, en utländsk tjej (samma land som jag är ifrån) mina vänner som jag umgås med är utländska (från olika länder) Hemma pratar vi inte så mycket så Svenska.
Den enda gången jag är i kontakt med Svenskar är på jobbet. Dock är dessa enkla och trevliga människor utan fördomar som man kommer bra överens med.
Sverige är dock världens bästa land när det kommer till levnadsstandard och därför trivs jag här väldigt mycket.
Citera
2014-10-25, 16:00
Bannlyst
Blattarna på mitt högskoleprogram blev inte långvariga. Utbildningen var för svår för stackarna trots att ni arbetar så fint och sammansvetsat med varandra i grupp
Citera
2014-10-25, 16:01
Medlem
xXKNOXxs avatar
TS och hans brödrar är alla landsförrädare och fegisar.Dom pallade inte att bo i sina skitländer.Nu sitter han på flashback och spelar tuff och snackar skit om svenskarna som fått hjälpa honom efter att han flytt sitt land med svansen mellan bena.
TS åk hem så slipper du oss och vi slipper dig.Glöm inte ta med dig dina brödrar och koosiner.
Citera
2014-10-25, 16:03
Medlem
knazbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propagandada
Med sina erfarenheter från "skolan" menar TS antagligen gymnasiet, då han höll på att sumpa sin vårantagning till högre utbildning. Detta kan förklara en del.

(FB) Antagning.se överbelastad, extra tid? 10/15 -14

Mest förvånad att idioten sökte utbildning, borde vara rätt meningslöst men ansöka får ju alla göra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in