Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Lena Padukova är för övrigt en mycket otrevlig person. Förmodligen är det hennes inflytande som gjort att även Lars Wilderäng på senare år kommit att framstå som allt mer otrevlig, osympatisk och bitter både på bloggen och i verkliga livet.
Så har jag alltid uppfattat honom. Har själv trott att han bloggar för att bli C-politiker och han tittar på debatterna där det alltid råder otrevligt tonläge så han har väl fått för sig att det är så man ska bete sig i Sverige för att vara framgångsrik.
Men det är lätt att vara otrevlig när man har med troll att göra. Nu är han väl emellertid ett troll själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Linguas
Jag brukade läsa på hans blogg men slutade efter att ha fått nog av hans konstant vurmande av NATO och hets emot Ryssland. Hans ekonomiska nyheter höll inte en speciellt hög nivå heller...
Jag slutade läsa för flera år sedan. Det var SD-hatet, som jag misstänkte var spelat överdrivet, återigen, precis som det är hos de övriga politikerna i Sverige, som fick mig att tacka för mig. Han utvecklar väl knappast sin blogg annat än att handla mer om Ryssland. Vem bryr sig? Han är ju inte unik för fem öre och de där böckerna skulle jag inte ens bläddra i. Originalet Operation Garbo var väl lite kul men det får räcka med den.