2018-10-08, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
Nu har han helt tappat det och ger sig nu på sina största fanboys (Ben Dover, Bengt Hansves) i kommentarsfältet. Oförskämdheter och rena mobbingfasoner. Han tycks inte fatta att hans inkomster är avhängiga hur många besök hans blogg har.

Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Jag har alltid trott att Lars är Ben Dover som trollar i sina egna trådar för att få upp temperaturen lite.

Men det har bara varit en flyktig tanke, har inga som helst belägg.

Nu har den skitstöveln bannat Bengt! Jävla gris! Gillade verkligen Bengt.
Faktum är att jag haft samma misstankar om att Ben är LW. Hatar honom och hans dryga kommentarer.
Citera
2018-10-08, 15:40
Medlem
Chalices avatar
Är det inte väldigt lite skvaller och väldigt mycket tyckande här för att vara en skvallertråd?

Någon borde ju sitta inne på lite annat.

Hur är relationen till exfrun? Är hon lika autistisk som Lars? Varför sprack det?

Hur mår barnen? Är även de "överbegåvade" som L tycker att han själv är. Lider de av neuropsykiatriska åkommor?

Hur mycket krökar L egentligen? Verkar iaf som idiotin och otrevligheterna på bloggen peakar under fredagskvällar.
Citera
2018-10-08, 16:37
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.pt.se/opinion/debatt/pt-borde-skammas-for-sadana-artiklar-10997123.aspx

"Debattinlägg
”Priset understryker att ekonomi inte bara är pengar”

Publicerad idag 13.21

”Innovationsklimatets och jordens klimats samverkan med ekonomin prisbelönas. Och vi fortsätter med vår eviga tillväxt i en ändlig värld. Det har ju gått bra än så länge, precis som man kan leva på sina besparingar. Tills pengarna är slut på bankkontot”, skriver Lars Wilderäng.

Om debattören

Lars Wilderäng

Författare och bloggare

Åsikterna i inlägget är debattörens egna."
Citera
2018-10-08, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
Är det inte väldigt lite skvaller och väldigt mycket tyckande här för att vara en skvallertråd?

Någon borde ju sitta inne på lite annat.

Hur är relationen till exfrun? Är hon lika autistisk som Lars? Varför sprack det?

Hur mår barnen? Är även de "överbegåvade" som L tycker att han själv är. Lider de av neuropsykiatriska åkommor?

Hur mycket krökar L egentligen? Verkar iaf som idiotin och otrevligheterna på bloggen peakar under fredagskvällar.

Det roliga är ju att han själv anklagar andra till höger och vönster för att vara autistiska när han själv är den störste autisten.
Citera
2018-10-08, 21:26
Medlem
Glajjans avatar
Lars Wilderäng är sjukt känslig om allting Ryssland. Lyssnar absolut inte på någonting som inte är 100% USA och Israel
Citera
2018-10-09, 01:22
Medlem
Går rykten att han gör i princip
allt för en plats inom försvaret, men hans blogg gör det helt omöjligt. Tror att han skulle göra stor nytta i det militära. Jag är bekant med en... ska inte säga fär mycket men någon i ledningen och Lars har stora svårigheter med att ta kritik; både goda som dåliga.

Verkar vara en svår typ den där wilderäng
Citera
2018-10-09, 07:15
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hornstull86
Går rykten att han gör i princip
allt för en plats inom försvaret, men hans blogg gör det helt omöjligt. Tror att han skulle göra stor nytta i det militära. Jag är bekant med en... ska inte säga fär mycket men någon i ledningen och Lars har stora svårigheter med att ta kritik; både goda som dåliga.

Verkar vara en svår typ den där wilderäng
Varför tror du han skulle göra stor nytta i försvaret, och vilken ledning är det wilderäng har svårt att ta kritik från? Han är ju egen företagare och behöver inte ta kritik från nn annan än ryskan och eventuellt någon mentor.
Citera
2018-10-09, 08:23
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Varför tror du han skulle göra stor nytta i försvaret, och vilken ledning är det wilderäng har svårt att ta kritik från? Han är ju egen företagare och behöver inte ta kritik från nn annan än ryskan och eventuellt någon mentor.

Behöver ta kritik från? Är man ödmjuk så delar man inte in folk i grupper baserat på vilka man "behöver" ta kritik ifrån, man tar kritik var man finner den för att man genuint vill bli bättre. Sen gör man självklart en värdering av kritiken.
Citera
2018-10-09, 08:36
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Behöver ta kritik från? Är man ödmjuk så delar man inte in folk i grupper baserat på vilka man "behöver" ta kritik ifrån, man tar kritik var man finner den för att man genuint vill bli bättre. Sen gör man självklart en värdering av kritiken.
Politiska personer som han har alltid opponenter som är kritiska. Varför skulle han platsa i försvaret? Han är för gammal för att vara soldat, kanske platsar han i nån mer propagandaförband men varför skulle han vilja ruttna bort där bland rapporter och konferenser.
Citera
2018-10-09, 08:48
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Politiska personer som han har alltid opponenter som är kritiska. Varför skulle han platsa i försvaret? Han är för gammal för att vara soldat, kanske platsar han i nån mer propagandaförband men varför skulle han vilja ruttna bort där bland rapporter och konferenser.

Nonsens. Wilderäng har fått mycket konstruktiv kritik genom åren som han fullständigt struntat i. Han har även blivit krossad i flera diskussioner utan att ändra sig. Han är, när allt kommer omkring, en dryg liten fjant som ibland skriver intressanta saker på sin blogg varför folk läser den.
Citera
2018-10-09, 08:51
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Nonsens. Wilderäng har fått mycket konstruktiv kritik genom åren som han fullständigt struntat i. Han har även blivit krossad i flera diskussioner utan att ändra sig. Han är, när allt kommer omkring, en dryg liten fjant som ibland skriver intressanta saker på sin blogg varför folk läser den.
Varför skulle han inte sk-ta i vad andra tycker? Tycker hans förläggare att wilderäng inte utvecklas åt rätt håll får han väl ta sig en funderare på om han fortfarande platsar i hans stall.
Citera
2018-10-09, 08:53
Medlem
Hobbybondes avatar
Har försökt att läsa hans böcker vid flera tillfällen då ämnena är intressanta.. Men de är helt oläsbara, de om en rysk invasion är bara hundratals sidor med onanerande av militära termer som bara får mig att fundera på om författaren har någon form av militärt mindervärdeskomplex där han genom att försöka rapa upp vapen-/militära termer försöker bygga upp någon form av varumärke runt sig själv för att få bli rådgivare inom militären.

När jag läst denna tråd inser jag att jag förmodligen inte var så långt från sanningen i mina funderingar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in