Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-14, 05:36
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gostap
Nu är kortslutningen total...

Jag är helt övertygad om att jag står högt på listan över vilka som ska koncentreras till läger när diktaturen införs, oavsett om det är V, L eller SD som bestämmer. Fram till nu var iaf Sverige ett topprankat land och bland de absolut bästa att leva i i världen inklusive demokrati och frihet, trots de klick och likes om motsatsen som media och politiker jagar. Vi får vara glada för det vi haft fram tills nu. När bloggen slutar uppdateras efter diktaturlagar införts med någon lämplig kris som ursäkt, så vet ni vart jag tog vägen.
Vad tycker vildhjärnan om massinvandringen, folkutbytet och islamiseringen av Sverige? Är han PK? Låter ju inte direkt som att han förespråkar återvandring och ett svenskt Sverige. Han är väl nöjd så länge som han drar in stålar och inte påverkas negativt personligen, är min känsla.
Citera
2025-12-14, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Vad tycker vildhjärnan om massinvandringen, folkutbytet och islamiseringen av Sverige? Är han PK? Låter ju inte direkt som att han förespråkar återvandring och ett svenskt Sverige. Han är väl nöjd så länge som han drar in stålar och inte påverkas negativt personligen, är min känsla.

Han är Liberal.
Så ja, han förespråkar att människor från andra länder tar skydd i Europa och får behålla livet.

En av få saker jag och Lars har gemensamt.
Citera
2025-12-14, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Han är Liberal.
Så ja, han förespråkar att människor från andra länder tar skydd i Europa och får behålla livet.

En av få saker jag och Lars har gemensamt.
Libertarian, eller klassisk liberal skulle jag nog beteckna han. Så att det inte förvirras med socialliberal eller liberalpartist.
Citera
2025-12-14, 11:32
Medlem
moralhoras avatar
Lasse-Majas politiska ideologi är det som gynnar honom för stunden. Inte svårare än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in