Citat:
Ursprungligen postat av
Xyxyxy
Okej. Ska avvakta och vänta på att det går ner lite till. Tack för ditt svar. Vilka bolag skulle du rekomendera att jag kollar lite extra på?
Tacksam för all hjälp.
Castellum är något jag själv kollar på, deras rapport som släpptes idag var lovande och kursen fortsätter sjunka. När Castellum går under 100kr börjar det bli intressant, helst vill man väl klippa aktien runt 80-90. Men som jag sagt tidigare jag kommer hålla i mina pengar o vara försiktig på denna marknad då jag inte varit i spelet så länge..