2016-07-01, 01:03
Medlem
Skurken89s avatar
Jag r ven vldigt nyfiken p om denna kan vara en intressant stimulant.
Nipp tycker jag fortfarande om men NEH tycker jag inte om undrar om denna kan vara en balans av de bda eller knnas p ett helt annat stt?
Nstan s jag ska bestlla en halv gubbe och avgra sjlv om det r vrt pengarna.
Citera
2016-07-04, 16:26
Medlem
Borde f hem ett gram imorgon, terkommer om hur den r!
Citera
2016-07-05, 11:10
Medlem
Lomma63s avatar
Svinnyfiken p NEP. vaknade efter en katastrof helg med endast 5-MAPDI och 4-Me-TMP hemma till ett sms pling frn Nordpost och tv sorter jag inte provat innan liggande p posten. NEP och 4F-PHP. Tomten r hr kan inte f p mig klder snabbt nog ska brja med NEP..fr en knsla att den levererar. Har skt som attan p ntet efter dosstorlek hittar knappt ngontig siktar p 3 linor a 20 i varje med en stund i mellan sen en strre dos p 80mg lngre fram i dag. N iiiivg mot posten
Citera
2016-07-05, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
Svinnyfiken p NEP. vaknade efter en katastrof helg med endast 5-MAPDI och 4-Me-TMP hemma till ett sms pling frn Nordpost och tv sorter jag inte provat innan liggande p posten. NEP och 4F-PHP. Tomten r hr kan inte f p mig klder snabbt nog ska brja med NEP..fr en knsla att den levererar. Har skt som attan p ntet efter dosstorlek hittar knappt ngontig siktar p 3 linor a 20 i varje med en stund i mellan sen en strre dos p 80mg lngre fram i dag. N iiiivg mot posten

Hur var 5-MAPDI? dosering?
Citera
2016-07-05, 16:22
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pendejo4life
Hur var 5-MAPDI? dosering?
jag blev inte klok p den substansen jag brjade lugnt med 3 X 20 mg linor (tog bara i nsan) mdde bra terdosera 60 till efter ngra timmar. somnade som en stock nr jag vaknade kade jag drifrn jag slutade tills grammet var slut..en katastrof helg trtt, trtt som fan och nnu trttare.. kan ha verdoserat fr det var inte det rappet i det som jag vntade p..
Citera
2016-07-05, 17:08
Medlem
Lomma63s avatar
jag skriver in en ltt recension om min upplevelse av NEP d jag inte hittar en sdan hr utan att frga om ngon vill lyssna..s. inkpt p Asken, mycket trevligt och kundmedveten sida men med ett klent utbud, synd.
NEP. vitt pulver med sm kristaller i. har lagt upp tv linor med 25 i varje strng.efter att jag dragit den frsta kan jag konstatera att den initialt verkar snll mot nsa och hals, brnde till lite svagt men frsvann direkt, svag doft, bedvar lite i mun och nsgng som NEH men svagare. efter 5-6 minuter knner jag att det hnder ngot en ltt rusknsla, lite varmare och full av hopp. detta r efter en lina p 25 mg
Tio minuter sedan frst linan absolut att det kommer och jag tror nog att man ska ta det frsiktigt och ka snllt fr detta r nog starkt....(men jag har haft fel frr)
s 20 min senare, frvnad att det fortstter komma inte s mycket men dock s kommer det mer, knns nice. drar i mig nsta innan jag hinner ngra mig.
har nu tagit 50 mg fr vnta en stund och se men s hr direkt spontant varm och mjuk i kroppen, behaglig i sinnet, sitter hr och skriver n. s ngonting utver en eventuell placebo kick r det defenitivt. starta frsiktigt..fr nu kr jag
Citera
2016-07-05, 17:09
Medlem
Tog precis en lina, kanske var p 70mg eller ngot. Den r jvligt snll mot nsan, knappt ngon smak alls. Denna r mer kristalliserad och drfr inte alls lika ls som NiPP vilket r positivt nr man ska frdela den! terkommer snart om effekt!
Citera
2016-07-05, 18:27
Medlem
Update typ 1 timme och 20 minuter senare:

Effekt: Motivation, "speedning" och generellt rtt lik NiPP

Negativt: Avtndning som gr en trtt, trstig och hjrtklappning.

Fr se hur resultatet blir vid vidareforskning!
Citera
2016-07-06, 16:39
Medlem
Tillgg:

Efter terdosering igr blev det mycket bttre och fick inga negativa effekter, funkade ven perfekt fr att orka komma igng p jobbet och ven d helt utan bieffekter!
Citera
2016-07-08, 10:30
Medlem
Unniss avatar
Mer info om denna vore trevligt, srskilt frn asken. Skulle denna funka som extraboost till gymmet?
Citera
2016-07-08, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Mer info om denna vore trevligt, srskilt frn asken. Skulle denna funka som extraboost till gymmet?

Kpte 1g frn asken. Skulle vl sga att det ger samma kick som NiPP men hller i sig lngre. Skulle mycket vl kunna fungera som boost p gymmet, men det beror p hur ditt hjrta pverkas av anvndandet!
Citera
2016-07-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thasweshis
Kpte 1g frn asken. Skulle vl sga att det ger samma kick som NiPP men hller i sig lngre. Skulle mycket vl kunna fungera som boost p gymmet, men det beror p hur ditt hjrta pverkas av anvndandet!

Okej trevligt! lskar mupp bortsett frn att det gr ut s fort nr man tar iv som r det enda sttet jag tagit det p.. Ligger doseringen p samma eller hur upplevde du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in