jag skriver in en ltt recension om min upplevelse av NEP d jag inte hittar en sdan hr utan att frga om ngon vill lyssna..s. inkpt p Asken, mycket trevligt och kundmedveten sida men med ett klent utbud, synd.
NEP. vitt pulver med sm kristaller i. har lagt upp tv linor med 25 i varje strng.efter att jag dragit den frsta kan jag konstatera att den initialt verkar snll mot nsa och hals, brnde till lite svagt men frsvann direkt, svag doft, bedvar lite i mun och nsgng som NEH men svagare. efter 5-6 minuter knner jag att det hnder ngot en ltt rusknsla, lite varmare och full av hopp. detta r efter en lina p 25 mg
Tio minuter sedan frst linan absolut att det kommer och jag tror nog att man ska ta det frsiktigt och ka snllt fr detta r nog starkt....(men jag har haft fel frr)
s 20 min senare, frvnad att det fortstter komma inte s mycket men dock s kommer det mer, knns nice. drar i mig nsta innan jag hinner ngra mig.
har nu tagit 50 mg fr vnta en stund och se men s hr direkt spontant varm och mjuk i kroppen, behaglig i sinnet, sitter hr och skriver n. s ngonting utver en eventuell placebo kick r det defenitivt. starta frsiktigt..fr nu kr jag