jag skriver in en lätt recension om min upplevelse av NEP då jag inte hittar en sådan här utan att fråga om någon vill lyssna..så. inköpt på Asken, mycket trevligt och kundmedveten sida men med ett klent utbud, synd.
NEP. vitt pulver med små kristaller i. har lagt upp två linor med 25 i varje sträng.efter att jag dragit den första kan jag konstatera att den initialt verkar snäll mot näsa och hals, brände till lite svagt men försvann direkt, svag doft, bedövar lite i mun och näsgång som NEH men svagare. efter 5-6 minuter känner jag att det händer något en lätt ruskänsla, lite varmare och full av hopp. detta är efter en lina på 25 mg
Tio minuter sedan först linan absolut att det kommer och jag tror nog att man ska ta det försiktigt och öka snällt för detta är nog starkt....(men jag har haft fel förr)
så 20 min senare, förvånad att det fortsätter komma inte så mycket men dock så kommer det mer, känns nice. drar i mig nästa innan jag hinner ångra mig.
har nu tagit 50 mg får vänta en stund och se men så här direkt spontant varm och mjuk i kroppen, behaglig i sinnet, sitter här och skriver än. så någonting utöver en eventuell placebo kick är det defenitivt. starta försiktigt..för nu kör jag