2016-07-01, 01:03
Medlem
Skurken89s avatar
Jag är även väldigt nyfiken på om denna kan vara en intressant stimulant.
Nipp tycker jag fortfarande om men NEH tycker jag inte om undrar om denna kan vara en balans av de båda eller kännas på ett helt annat sätt?
Nästan så jag ska beställa en halv gubbe och avgöra själv om det är värt pengarna.
Citera
2016-07-04, 16:26
Medlem
Borde få hem ett gram imorgon, återkommer om hur den är!
Citera
2016-07-05, 11:10
Medlem
Lomma63s avatar
Svinnyfiken på NEP. vaknade efter en katastrof helg med endast 5-MAPDI och 4-Me-TMP hemma till ett sms pling från Nordpost och två sorter jag inte provat innan liggande på posten. NEP och 4F-PHP. Tomten är här kan inte få på mig kläder snabbt nog ska börja med NEP..får en känsla att den levererar. Har sökt som attan på nätet efter dosstorlek hittar knappt någontig siktar på 3 linor a 20 i varje med en stund i mellan sen en större dos på 80mg längre fram i dag. Nä iiiiväg mot posten
Citera
2016-07-05, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
Svinnyfiken på NEP. vaknade efter en katastrof helg med endast 5-MAPDI och 4-Me-TMP hemma till ett sms pling från Nordpost och två sorter jag inte provat innan liggande på posten. NEP och 4F-PHP. Tomten är här kan inte få på mig kläder snabbt nog ska börja med NEP..får en känsla att den levererar. Har sökt som attan på nätet efter dosstorlek hittar knappt någontig siktar på 3 linor a 20 i varje med en stund i mellan sen en större dos på 80mg längre fram i dag. Nä iiiiväg mot posten

Hur var 5-MAPDI? dosering?
Citera
2016-07-05, 16:22
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pendejo4life
Hur var 5-MAPDI? dosering?
jag blev inte klok på den substansen jag började lugnt med 3 X 20 mg linor (tog bara i näsan) mådde bra återdosera 60 till efter några timmar. somnade som en stock när jag vaknade ökade jag därifrån jag slutade tills grammet var slut..en katastrof helg trött, trött som fan och ännu tröttare.. kan ha överdoserat för det var inte det rappet i det som jag väntade på..
Citera
2016-07-05, 17:08
Medlem
Lomma63s avatar
jag skriver in en lätt recension om min upplevelse av NEP då jag inte hittar en sådan här utan att fråga om någon vill lyssna..så. inköpt på Asken, mycket trevligt och kundmedveten sida men med ett klent utbud, synd.
NEP. vitt pulver med små kristaller i. har lagt upp två linor med 25 i varje sträng.efter att jag dragit den första kan jag konstatera att den initialt verkar snäll mot näsa och hals, brände till lite svagt men försvann direkt, svag doft, bedövar lite i mun och näsgång som NEH men svagare. efter 5-6 minuter känner jag att det händer något en lätt ruskänsla, lite varmare och full av hopp. detta är efter en lina på 25 mg
Tio minuter sedan först linan absolut att det kommer och jag tror nog att man ska ta det försiktigt och öka snällt för detta är nog starkt....(men jag har haft fel förr)
så 20 min senare, förvånad att det fortsätter komma inte så mycket men dock så kommer det mer, känns nice. drar i mig nästa innan jag hinner ångra mig.
har nu tagit 50 mg får vänta en stund och se men så här direkt spontant varm och mjuk i kroppen, behaglig i sinnet, sitter här och skriver än. så någonting utöver en eventuell placebo kick är det defenitivt. starta försiktigt..för nu kör jag
Citera
2016-07-05, 17:09
Medlem
Tog precis en lina, kanske var på 70mg eller något. Den är jävligt snäll mot näsan, knappt någon smak alls. Denna är mer kristalliserad och därför inte alls lika lös som NiPP vilket är positivt när man ska fördela den! Återkommer snart om effekt!
Citera
2016-07-05, 18:27
Medlem
Update typ 1 timme och 20 minuter senare:

Effekt: Motivation, "speedning" och generellt rätt lik NiPP

Negativt: Avtändning som gör en trött, tröstig och hjärtklappning.

Får se hur resultatet blir vid vidareforskning!
Citera
2016-07-06, 16:39
Medlem
Tillägg:

Efter återdosering igår blev det mycket bättre och fick inga negativa effekter, funkade även perfekt för att orka komma igång på jobbet och även då helt utan bieffekter!
Citera
2016-07-08, 10:30
Medlem
Unniss avatar
Mer info om denna vore trevligt, särskilt från asken. Skulle denna funka som extraboost till gymmet?
Citera
2016-07-08, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Mer info om denna vore trevligt, särskilt från asken. Skulle denna funka som extraboost till gymmet?

Köpte 1g från asken. Skulle väl säga att det ger samma kick som NiPP men håller i sig längre. Skulle mycket väl kunna fungera som boost på gymmet, men det beror på hur ditt hjärta påverkas av användandet!
Citera
2016-07-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thasweshis
Köpte 1g från asken. Skulle väl säga att det ger samma kick som NiPP men håller i sig längre. Skulle mycket väl kunna fungera som boost på gymmet, men det beror på hur ditt hjärta påverkas av användandet!

Okej trevligt! Älskar mupp bortsett från att det går ut så fort när man tar iv som är det enda sättet jag tagit det på.. Ligger doseringen på samma eller hur upplevde du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in