2015-04-21, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Escoffier
Pisssubstans. IV:are frst ~100mg sen 200mg och tv timmar efter 200 tryckte jag i mig 350mg.

Ingen speciell rusch, ngonting hnder och det r intensivt. Det r inte en rusch. Inte heller r den stimulerande, uppktande, empatogen, glad eller social.

Denna kemikalie gr ngot med hjrnan men du kan inte riktigt stta fingret p vad knslan r. Typ som med Umami smakar oidentifierbart ver hela tungan.
Och du blir dum och tankesl.

Om den pverkar ngon del av hjrnan s r det ingen del vi kognitivt anvnder.

var det SI's batch du provade?
Citera
2015-04-22, 03:38
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escoffier
Och du blir dum och tankesl.

Om den pverkar ngon del av hjrnan s r det ingen del vi kognitivt anvnder.

Tnkandet r en kognitiv funktion... Man fr hoppas att det bara hnder under ruset d och repar sig sen.
Citera
2015-06-24, 13:21
Medlem
Tidigare lskade jag 4-MPD som senare blev klassat. Att prva denna fall in drfr naturligt!

Efter att brukat 3-FPM i ngra dagar kom ntligen mitt lskade NEP hem. D jag ej vet om NEP r en fristtare eller NDRI vntade jag 8h fr att vara "sker" d jag tagit 3-FPM och ej vill blanda en RI med RA.

Denna substans var vldigt mjuk mot nsan. Mild eufori och energiboost smyger sig p mellan 5-15 minuter. Upplever inget hjrtdunk. Blir mycket social av denna.

Sammanfattningsvis upplever jag denna som 4-MPD utan baksidan av den hemska nojjan jag fick frn 4-MPD. NEP r en perfekt vardagsstim fr mig och jag ger den 5 av 5.

Kommer uppdatera om ngon bieffekt slr p efter lngre tid. Detta r ju frsta dagen dvs. Skitnjd n s lnge

Mvh
Citera
2015-06-26, 21:09
Medlem
Jag har lst att dospotensen ska vara rent t helvete dlig. Stmmer inte det? Mina favoriter r 4-mpd och NEB, s detta r allts en vrdig ersttare?
Citera
2015-10-19, 11:01
Medlem
lmnees avatar
Tnkte skriva lite om denna vad jag uppfattar som glmda underskattade substans.

Tidigare RC-stim-favoriter (bra att veta om man vill jmfra med sina preferenser)
1. 3-MMC
2. 4-MPD
3. A-PHP
3. 3-CMC
4. Pentylone
5. 3-FPM

Testat de mesta vriga, men ej hjdarna frn tiden innan 3-MMC som mephedron och m1.

Mste faktiskt sga att jag uppskattade denna substans. Infrskaffat via sci------f-inn-----ion (tidigare RS).

De har alltid hllit hg kvalitet p sina produkter och finner samma knsla med denna.
Helt okej fr nosen vilket var enda sttet jag intog denna p. Inte jttemild med absolut mild i jmfrelse med 3-FPM, 3-CMC eller 4-CMC(vad jag hrt, provade aldrig)
Sm doser, hade ingen vg vid tillfllet jag hade mitt men skulle uppskatta milt stimulerande frn 20-30mg och fr lite kraftigare rus upp runt 100mg.
Var dock en tag sedan detta testades s kan ej faststlla doserna.

Stimuleringen pminnde en del om 4-mdp och amfetamin, med god dopaminfristtning. Piggare/kad energi med positiv knsla. Med alkohol kndes den absolut som en trevlig empatidrog (inte alls i klass med 3-MMC eller liknande som var verlgsna) med kad socialitet.
Jag upplevde definitivt ven kad kthet, inte jttemycket men helt klart ktare. Dock drar penis in sig mycket som jag minns det vilket som alltid skrmmer en nr man gr p toa.
Tror inte jag anvnde s mycket till stdning och diverse sysslor men kan absolut tnka mig att den funkar till att f saker gjort.

De noradrenerga biverkningarna r mrkbara men tar inte ver eller blir fr stissigt inom rimliga doser, men kad hjrtfrekvens o blodtryck kan frekomma. Detta blir framfrallt mrkbart efter att det huvudsakliga dopaminruset lagt sig och inte outhrdligt. Benzo, alt. alkohol kan dock vara sknt att ha fr att lyckas bryta terdoseringarna utan biverkningar, men ej ett mste.

Har nu nytt p ingng med frmsta syfte att testa i mindre mngder fr studier och hemsysslor, men kommer ven testa kra lite hrdare och se hur mycket man kan f ut av det i hemma-ensamfest med datorn s vl som med fest i umgnge och klubb.
Kommer ven frska jmfra denna med HDEP-28/Etylnaphthidate i tidigare nmnda aspekter.

Uppdaterar skerligen framver angende dosering och vriga aspekter.
Citera
2015-10-26, 11:04
Medlem
lmnees avatar
Ojoj, jag underskattade nog denna susbtans potens. Jag provade frst 20, som egentligen rckte men kom upp till skert 100mg. Nojja och totalt omjligt fr mig attt verka normal iaf. Fick skylla p min benzo (som jag fr utskriven mot social fobi och hon vet om) att jag var konstigt. Stackarn vet ju inte skillnad p skillnad p stissigt verstimulerad och benzad.

Kommer beskriva mer efter bttre testningar
Citera
2015-10-26, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lmnee
Ojoj, jag underskattade nog denna susbtans potens. Jag provade frst 20, som egentligen rckte men kom upp till skert 100mg. Nojja och totalt omjligt fr mig attt verka normal iaf. Fick skylla p min benzo (som jag fr utskriven mot social fobi och hon vet om) att jag var konstigt. Stackarn vet ju inte skillnad p skillnad p stissigt verstimulerad och benzad.

Kommer beskriva mer efter bttre testningar

Sorry OT.
Stackars flicka, fan va vidrig du r som ljuger henne rakt i ansiktet!
Citera
2015-10-26, 14:31
Medlem
lmnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingenvatrorubre
Sorry OT.
Stackars flicka, fan va vidrig du r som ljuger henne rakt i ansiktet!

Ja, motsger ej. r dock inte vardagsbruk eller beroende. Men principien r hemsk jag vet. Ska lgga allt p hyllan s fort frhllandet tar ett lngre steg, frlovning, barn eller sdant.
Citera
2016-04-24, 21:56
Medlem
Vad hnde med denna? Inget riktigt genomslag men jag tyckte det var en nice feststim..
Nn som sljer den fortfarande tro?
Citera
2016-04-25, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lmnee
Tnkte skriva lite om denna vad jag uppfattar som glmda underskattade substans.

Tidigare RC-stim-favoriter (bra att veta om man vill jmfra med sina preferenser)
1. 3-MMC
2. 4-MPD
3. A-PHP
3. 3-CMC
4. Pentylone
5. 3-FPM

Testat de mesta vriga, men ej hjdarna frn tiden innan 3-MMC som mephedron och m1.

Mste faktiskt sga att jag uppskattade denna substans. Infrskaffat via sci------f-inn-----ion (tidigare RS).

De har alltid hllit hg kvalitet p sina produkter och finner samma knsla med denna.
Helt okej fr nosen vilket var enda sttet jag intog denna p. Inte jttemild med absolut mild i jmfrelse med 3-FPM, 3-CMC eller 4-CMC(vad jag hrt, provade aldrig)
Sm doser, hade ingen vg vid tillfllet jag hade mitt men skulle uppskatta milt stimulerande frn 20-30mg och fr lite kraftigare rus upp runt 100mg.
Var dock en tag sedan detta testades s kan ej faststlla doserna.

Stimuleringen pminnde en del om 4-mdp och amfetamin, med god dopaminfristtning. Piggare/kad energi med positiv knsla. Med alkohol kndes den absolut som en trevlig empatidrog (inte alls i klass med 3-MMC eller liknande som var verlgsna) med kad socialitet.
Jag upplevde definitivt ven kad kthet, inte jttemycket men helt klart ktare. Dock drar penis in sig mycket som jag minns det vilket som alltid skrmmer en nr man gr p toa.
Tror inte jag anvnde s mycket till stdning och diverse sysslor men kan absolut tnka mig att den funkar till att f saker gjort.

De noradrenerga biverkningarna r mrkbara men tar inte ver eller blir fr stissigt inom rimliga doser, men kad hjrtfrekvens o blodtryck kan frekomma. Detta blir framfrallt mrkbart efter att det huvudsakliga dopaminruset lagt sig och inte outhrdligt. Benzo, alt. alkohol kan dock vara sknt att ha fr att lyckas bryta terdoseringarna utan biverkningar, men ej ett mste.

Har nu nytt p ingng med frmsta syfte att testa i mindre mngder fr studier och hemsysslor, men kommer ven testa kra lite hrdare och se hur mycket man kan f ut av det i hemma-ensamfest med datorn s vl som med fest i umgnge och klubb.
Kommer ven frska jmfra denna med HDEP-28/Etylnaphthidate i tidigare nmnda aspekter.

Uppdaterar skerligen framver angende dosering och vriga aspekter.

Nr jag blanda 3-FPM med 5-MeO-MiPT gav det fan en eufori som ltt var i klass med MDMA. Hann dock aldrig prova 3-MMC, tycker inte 4-MMC eller Mephedrone gav den rena euforin som MDMA ger. 2-MMC var euforisk men lite vl soft, inge fart i bara euforisk. Kanske lite var lite OT kom jag p, jag vet inget om NEP men ville svara p detta inlgg.
Citera
2016-06-30, 03:17
Medlem
Sg att asken har ftt in denna nu och tnkte bumpa trden! Ngon som har ngra erfarenheter av denna, hur r den i jmfrelse med t.ex. NPP eller MPH?
Citera
2016-06-30, 16:18
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thasweshis
Sg att asken har ftt in denna nu och tnkte bumpa trden! Ngon som har ngra erfarenheter av denna, hur r den i jmfrelse med t.ex. NPP eller MPH?
Sg det med, nyfiken i en strut hr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in