2025-02-15, 18:47
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamikazeee
Ngon som r intresserad av NEP-kristaller? Kommer eventuellt finnas i vrt avlnga land inom kort.
Vart kommer det finnas d?
Citera
2025-03-17, 15:13
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxboostad
Vilken shop r detta? hittar ingen med det namnet

Finns ej lngre var en sv shop ngra r bak, krde nog ett tiotal r innan de fick panik lgga ned o dra typ
Citera
2025-04-23, 18:05
Medlem
Slussenyaos avatar
Hittade denna igen, men den heter Pentedrone (fake) etylPentedrone

Etyl brukar mena starkare och vad jag ftt till mej stmmer det! r det ngon mer som testat? NEP r svrslaget. lskade denna och hexedrone fy fan va huvudet gungade efter 100-200 mg rtt ut i omloppet
Citera
2025-04-24, 22:55
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Hittade denna igen, men den heter Pentedrone (fake) etylPentedrone

Etyl brukar mena starkare och vad jag ftt till mej stmmer det! r det ngon mer som testat? NEP r svrslaget. lskade denna och hexedrone fy fan va huvudet gungade efter 100-200 mg rtt ut i omloppet

Jag gillade inte effekten av Pentedron lika mycket som NEP, var dessutom mycket kortare och kunde ltt bli fr mycket, men r vl bara kpa och testa om du har tillgng till Pent? S mrker du, personligen skulle jag lagt mina cash p NEP eller ngon pv dock, kr.
Citera
2025-05-31, 18:39
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jag gillade inte effekten av Pentedron lika mycket som NEP, var dessutom mycket kortare och kunde ltt bli fr mycket, men r vl bara kpa och testa om du har tillgng till Pent? S mrker du, personligen skulle jag lagt mina cash p NEP eller ngon pv dock, kr.
Frsta gngen jag provade NEP nu idag, rkte ungefr 30mg. Fick en vldigt mild PV knsla med dopaminerg o adrenerg verkan.

Men nu ca 1h s knner jag moderat serotonerg effekt... Tankespridd, tunga gonlock, kt sfort jag ser en tjej typ

Jag hatar serotonerg effekt. Vafan... Enligt studier p zebrafisk o mss s var det en SNDRI men affiniteten p SERT (Serotonin) var nstan frsumbar... Men fan... De knns fan inte frsumbart!

Hahah vafan... r det shr NEP r?
Citera
2025-06-01, 03:31
Medlem
NoHoeHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Frsta gngen jag provade NEP nu idag, rkte ungefr 30mg. Fick en vldigt mild PV knsla med dopaminerg o adrenerg verkan.

Men nu ca 1h s knner jag moderat serotonerg effekt... Tankespridd, tunga gonlock, kt sfort jag ser en tjej typ

Jag hatar serotonerg effekt. Vafan... Enligt studier p zebrafisk o mss s var det en SNDRI men affiniteten p SERT (Serotonin) var nstan frsumbar... Men fan... De knns fan inte frsumbart!

Hahah vafan... r det shr NEP r?
Tror ration r ca 1.3:1:70 Noradropamin:Serotonin
Dr hgre siffra betyder svagare.
Binder Mindre till noradrenalin n dopamine, men absolut minst r serotonin (allts bindning till resp reuptake )

Potensen r vetenskapligt cirka 5.4 mindre n a-pvp till noradrenalin och dopamin
Citera
Igår, 15:21
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHoeHank
Tror ration r ca 1.3:1:70 Noradropamin:Serotonin
Dr hgre siffra betyder svagare.
Binder Mindre till noradrenalin n dopamine, men absolut minst r serotonin (allts bindning till resp reuptake )

Potensen r vetenskapligt cirka 5.4 mindre n a-pvp till noradrenalin och dopamin
Haha, det var dock gabapentinen som orsakade dom skumma effekterna som jag trodde hrstammade frn NEP. Jag har aldrig ftt en psykoaktiv effekt frn Gabapentin frut, s det var drfr.

Nu nr jag rker NEP i lga doser s knner jag inget serotonerg effekt ht. Man ganska trkig substans i vrigt tycker jag, iallafall nr man bhvr kra lga doser fr att undkomma det jag hatar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in