Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-27, 16:31
  #1321
Medlem
basssees avatar
Det är ju brutalt uppenbart att Fifa 16 har gjort så det är lättare att göra mål/komma igenom försvaret.
Rätt roligt att se alla AI försvarares positioner och agerande inne i straffområdet.. de löper verkligen ifrån anfallaren! Och hur simpelt det är att göra frisparksmål nu.. eller rättare sagt hur usla alla målvakter är.
Sen blir det ju så klart straff i varje match för att man fiser på spelaren. Har skaparna sett en jävla fotbollsmatch?
Citera
2015-10-28, 14:31
  #1322
Medlem
Någon som har ett proclub lag som vill mötta vårt lag?
Citera
2015-10-28, 18:14
  #1323
Medlem
en1kronas avatar
Vilka lag spelar ni som i karriärläget?

Själv spelar jag som Tottenham (Är på år 2020) och Zaragosa i nuvarande år och håller på att gå upp till Spanska högsta ligan.
Citera
2015-10-28, 20:20
  #1324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona
Vilka lag spelar ni som i karriärläget?

Själv spelar jag som Tottenham (Är på år 2020) och Zaragosa i nuvarande år och håller på att gå upp till Spanska högsta ligan.
Jag startade med nästan en säsong i crystal palace, för att sedan med 8 matcher kvar ta över ett sargat sunderland som jag skulle hålla kvar. Vilket jag misslyckades med så jag fick sparken.Då tog jag över Millwall som jag även tränar efter 4 år, ligger på en 5:te plats i campionship med 3 omgångar +kval kvar.
__________________
Senast redigerad av Jacobsson10 2015-10-28 kl. 20:38.
Citera
2015-10-28, 22:23
  #1325
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona
Vilka lag spelar ni som i karriärläget?

Själv spelar jag som Tottenham (Är på år 2020) och Zaragosa i nuvarande år och håller på att gå upp till Spanska högsta ligan.

Wycombe i league 2. Bournemouth o United i PL
Citera
2015-10-29, 09:15
  #1326
Medlem
Just köpt fifa nu för att börja lira efter några års uppehåll.
Har börjat en karriär. Sjukt drygt att spela med knapparna som är över spelarna hela tiden, typ förslag på vad man kan göra osv.
Hur tar man bort dom?
Citera
2015-10-29, 09:33
  #1327
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsson92
Just köpt fifa nu för att börja lira efter några års uppehåll.
Har börjat en karriär. Sjukt drygt att spela med knapparna som är över spelarna hela tiden, typ förslag på vad man kan göra osv.
Hur tar man bort dom?

knapparna?
Citera
2015-10-29, 09:44
  #1328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
knapparna?

Förklara lite dåligt, haha...
När man lirar, sen har man bollen men en spelare. Ovanför spelaren kommer det då upp typ x för pass o triangel för djupledsboll, dvs förslag på vad jag kan göra. Sjukt störande då dom bara är ivägen..
Citera
2015-10-29, 10:09
  #1329
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsson92
Förklara lite dåligt, haha...
När man lirar, sen har man bollen men en spelare. Ovanför spelaren kommer det då upp typ x för pass o triangel för djupledsboll, dvs förslag på vad jag kan göra. Sjukt störande då dom bara är ivägen..

tryck på R3 så försvinner den. Eller så plockar du bort den permanent i inställningar.
Citera
2015-10-29, 11:24
  #1330
Medlem
Har någon tips på bra inställningar på sliders?
Har kikat runt på Operation Sports forum där det finns ett gäng olika förslag på inställningar, har dock svårt att hitta någon som känns riktigt bra.
__________________
Senast redigerad av CaliforniaRoots 2015-10-29 kl. 11:28.
Citera
2015-10-29, 12:33
  #1331
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaliforniaRoots
Har någon tips på bra inställningar på sliders?
Har kikat runt på Operation Sports forum där det finns ett gäng olika förslag på inställningar, har dock svårt att hitta någon som känns riktigt bra.

Jag lirar på C settings och tycker den funkar ok. Dock med målvakter på 20, sprint på 51 och shotspeed 55 om jag inte misminner mig. Det är en fröjd att dunka 30meters kanoner med duktiga skyttar
Citera
2015-10-29, 14:44
  #1332
Medlem
f0elets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaliforniaRoots
Har någon tips på bra inställningar på sliders?
Har kikat runt på Operation Sports forum där det finns ett gäng olika förslag på inställningar, har dock svårt att hitta någon som känns riktigt bra.

Kör på den senaste vilken är Set E. Helt klart den bästa hittills men försöker forfarande tweaka den på sina ställen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback