Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-07, 23:04
  #1189
Medlem
basssees avatar
Jag spelar "spelarkarriär" och undrar om jag kan ändra min position senare t.ex. i mitten av säsongen?
Spelar som vänstermittfältare och vill nu ändra till anfallare. Är detta möjligt och i så fall hur? Är ju skit tråkigt om man inte kan utveckla sin spelare mer..
Tack i förhand.
Citera
2015-10-08, 08:00
  #1190
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Håller med dig i princip allt. Mina online-matcher har hemska delays i spelet, trots att jag har mer än godkänd uppkoppling. Jag får också de flesta hemmamatcherna, vilket tilldelas den med bäst uppkoppling som jag förstått det. Ändå är allt brutalt seg.
Online är ett skämt just nu, iaf för mig.

Ja. Online känns ofta väldigt svampigt och man måste vara nogrann med passningar och brytningar annars får man mål i baken.
Citera
2015-10-08, 17:27
  #1191
Medlem
Någon som är duktig här och vill ta några matcher på ps4?
Citera
2015-10-08, 20:26
  #1192
Medlem
svampssons avatar
hm, note to self. Försök inte spela fifa 16 och speciellt inte med allt på manuellt och världsklass om du inte sovit på 24h
Citera
2015-10-09, 00:15
  #1193
Medlem
perfecttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Jag spelar "spelarkarriär" och undrar om jag kan ändra min position senare t.ex. i mitten av säsongen?
Spelar som vänstermittfältare och vill nu ändra till anfallare. Är detta möjligt och i så fall hur? Är ju skit tråkigt om man inte kan utveckla sin spelare mer..
Tack i förhand.

Har icke gått i tidigare fifa spel och tror nog inte att de har lagt in det i fifa 16 heller
Citera
2015-10-09, 08:55
  #1194
Medlem
Samaelssons avatar
OK, ja har aldrig gillat FIFA, har kört PES i 20 år typ...

Men ungarna villa ha FIFA så ja gav de en chans, så jävla illa kan de ju inte va fortfarande.
Och visst, ultimate team med spelarauktioner osv e ganska kul. Men själva fotbollen....ja saknar ord!?!?!

DE E JU HELT OSPELBART!!!!!
Så inåthelvete seeeeeegt, omöjligt att bygga upp ett tempo och att följa en spelidé. En spelare med högt phys e typ omöjlig att stoppa, han kan traska genom hela planen, ta ett varv i målområdet o dutta in bollen.

Kommer ja fri med Ronaldo så kan en back med 30 i pace lätt springa ikapp, förbi o ta bollen.
Så fort man byter spelare så halveras farten på den gubben o han springer som i siiiiiirap!!

AIn på lagkamrater e värdelöst, dom bara står där med händerna i fickan o ser på när nån springer omkring i målområdet.

Nä fy för i helvetet, dom som gör FIFA kan omöjligt ha sett en fotbollsmatch någonsin, ja begriper inte hur Fifa(den riktiga) kan med att sälja licenser till ett sånt satans skitspel!
Citera
2015-10-09, 09:19
  #1195
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
OK, ja har aldrig gillat FIFA, har kört PES i 20 år typ...

Men ungarna villa ha FIFA så ja gav de en chans, så jävla illa kan de ju inte va fortfarande.
Och visst, ultimate team med spelarauktioner osv e ganska kul. Men själva fotbollen....ja saknar ord!?!?!

DE E JU HELT OSPELBART!!!!!
Så inåthelvete seeeeeegt, omöjligt att bygga upp ett tempo och att följa en spelidé. En spelare med högt phys e typ omöjlig att stoppa, han kan traska genom hela planen, ta ett varv i målområdet o dutta in bollen.

Kommer ja fri med Ronaldo så kan en back med 30 i pace lätt springa ikapp, förbi o ta bollen.
Så fort man byter spelare så halveras farten på den gubben o han springer som i siiiiiirap!!

AIn på lagkamrater e värdelöst, dom bara står där med händerna i fickan o ser på när nån springer omkring i målområdet.

Nä fy för i helvetet, dom som gör FIFA kan omöjligt ha sett en fotbollsmatch någonsin, ja begriper inte hur Fifa(den riktiga) kan med att sälja licenser till ett sånt satans skitspel!
Sliders min vän, använd sliders. Spelet blir så mycket bättre.
Citera
2015-10-09, 09:29
  #1196
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Sliders min vän, använd sliders. Spelet blir så mycket bättre.

Sluders?
Citera
2015-10-09, 11:06
  #1197
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Sluders?
Under spelinställningar finns det något som heter "anpassade inställningar för CPU" och "anpassade inställningar för användare" eller något sånt.
Där kan du ställa in så att spelet blir mer realistiskt och mer spelbart.
Utgå från instruktionerna nedan.

http://www.gamereactor.eu/articles/3...liders+System/

Sedan kan du justera allt eftersom du känner av spelet. Det bör generera till en trevligare spelupplevelse.
Citera
2015-10-09, 11:40
  #1198
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Under spelinställningar finns det något som heter "anpassade inställningar för CPU" och "anpassade inställningar för användare" eller något sånt.
Där kan du ställa in så att spelet blir mer realistiskt och mer spelbart.
Utgå från instruktionerna nedan.

http://www.gamereactor.eu/articles/3...liders+System/

Sedan kan du justera allt eftersom du känner av spelet. Det bör generera till en trevligare spelupplevelse.
Ok, men dom inställningarna gäller väl knappast online?
Citera
2015-10-09, 12:01
  #1199
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Ok, men dom inställningarna gäller väl knappast online?
Det är sant. Jag tänkte att du spelade offline.
Citera
2015-10-09, 12:56
  #1200
Medlem
Någon som lirar på PC?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback