Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-09-26, 23:30
  #1
Medlem
Obelix2s avatar
Kunde inte hålla mig, måste berätta denna historia också.
Detta gjorde vi bara för nöjes skull.

Jag, min familj, vi kan kalla honom Erik och hans familj var på semester i deras sommarställe i Finland. Det hela slutade med att jag runkade av min kompis, detta är vad jag minns.

Det började med att vi kom dit, det var mygg överallt. De hade en mysig liten stuga en bit från Helsingfors. Vi hade varit ute fiskat en hel dag, vi kom hem och hade ätit mat och det var dags för oss barn att hitta på våra egna bus. Jag och min kompis Erik sprang upp i ett sovrum och lekte för fullt. Vi låste dörren, skrattade högt minns jag och hoppade livligt i sängen. Jag tyckte om att vara naken i mina yngre dagar så jag hade med största sannolikhet förslagit om vi inte skulle vara nakna. Det slutade med att vi fortsatte att springa runt på samma vis, men nu helt nakna och två barnsnoppar dinglandes i luften. Här svartnar mitt minne och nu står vi mot varandra, fortfarande nakna och bara tittar på varandra. Jag kommer ihåg att vi började kommentera varandras snoppar, utseende m.m. Jag minns att hans ollon var ganska blått. Strax efter började jag ta på hans minikuk, antagligen för att kolla om det var någon skillnad på hans kuk och min. Hans förhud var något längre än min och jag började dra den fram och tillbaka och minns att det var rätt häftigt att han hade en annorlunda kuk. Så höll jag på i någon minut. Han kände på min kuk också. Ingen av oss var såklart upphetsade på något vis.

Jag har med andra ord runkat av min kompis.. Vi är inte kompisar idag (skönt de) fast av andra skäl. Gick på andra skolor etc.

Skall tilläggas att jag är straight.
Är detta konstigt?
Har ni varit med om liknade situation?
Anser ni mig som smått bögig nu?

Stefan89
Citera
2014-09-26, 23:51
  #2
Medlem
Jag anser dig smått bögig ja.

Bara bögar gillar att runka av sina killkompisar.
Citera
2014-09-26, 23:52
  #3
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obelix2
Är detta konstigt?
Har ni varit med om liknade situation?
Anser ni mig som smått bögig nu?

Stefan89
1) Ja, det är konstigt.
2) Nej, jag runkar inte av andra män.
3) Ja, du är bög.
Citera
2014-09-26, 23:53
  #4
Medlem
Obelix2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavistamannen
Jag anser dig smått bögig ja.

Bara bögar gillar att runka av sina killkompisar.

Hahah ok, även fast jag bara var åtta år, var ju inget sexuellt?
Citera
2014-09-26, 23:55
  #5
Medlem
Obelix2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
1) Ja, det är konstigt.
2) Nej, jag runkar inte av andra män.
3) Ja, du är bög.

Hahah.. Detta var iofs ingen man.
Citera
2014-09-26, 23:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obelix2
Hahah ok, även fast jag bara var åtta år, var ju inget sexuellt?

Kvittar, som man säger en gång bög alltid bög.

Jag gillade att spana in tjejers rumpor när jag var 9 inte att dra i Kalles kuk.
Citera
2014-09-26, 23:58
  #7
Medlem
Obelix2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavistamannen
Kvittar, som man säger en gång bög alltid bög.

Jag gillade att spana in tjejers rumpor när jag var 9 inte att dra i Kalles kuk.

Jaa självklart! Kvinnor var ju det som jag spanade in i den åldern jag också. När man pratade med sina kompisar hur många flickvänner man hade osv. Inga såna tankar om killar såklart, har heller aldrig haft. Detta var ju något som bara inträffade när jag var ung, inget som jag blev attraherad av.
Citera
2014-09-26, 23:59
  #8
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obelix2
Hahah.. Detta var iofs ingen man.
Jag blir då jävligt intresserad av hur du runkar av någon annan än en man. Är din vän måhända transvestit?
Citera
2014-09-27, 00:02
  #9
Medlem
Obelix2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Jag blir då jävligt intresserad av hur du runkar av någon annan än en man. Är din vän måhända transvestit?

Du skrev "män" men jag menade "pojke"
Stor skillnad! Dvs, vi var såpass unga att vi inte fattade vad vi gjorde.
Citera
2014-09-27, 00:05
  #10
Medlem
1. Nej, det är ganska vanligt.
2. Nej, men jag känner till andra som har gjort det.
3. Nej, det är normalt att man undrar över saker när man är liten.

Jag sög på min mammas bröst när jag var liten. Har jag haft en sexuell relation med min morsa?
Citera
2014-09-27, 00:08
  #11
Medlem
lagomtjocks avatar
Ojoj! Att skriva detta på Flashback av alla ställen. Klass 1 varning för rabiata homofober, och böghatare som svarar.

Man är inte bög om man gör sånt vid åtta års ålder (det är ganska vanligt vill jag påstå).
Gör man sånt vid typ 16 och uppåt däremot finns viss risk för att man är/kommer bli bög/bisexuell.

Men det är inte hela världen det heller. Bara man håller sitt sexliv för sig själv och inte påtvingar den heterosexuella majoritetsbefolkningen sina bögtendenser så är det inga problem.
Citera
2014-09-27, 00:11
  #12
Medlem
Obelix2s avatar
Två sista svaren låter mest vettigt! Jo mycket påhopp på detta forum ibland
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback