Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-27, 00:13
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagomtjock
Ojoj! Att skriva detta på Flashback av alla ställen. Klass 1 varning för rabiata homofober, och böghatare som svarar.

Man är inte bög om man gör sånt vid åtta års ålder (det är ganska vanligt vill jag påstå).
Gör man sånt vid typ 16 och uppåt däremot finns viss risk för att man är/kommer bli bög/bisexuell.

Men det är inte hela världen det heller. Bara man håller sitt sexliv för sig själv och inte påtvingar den heterosexuella majoritetsbefolkningen sina bögtendenser så är det inga problem.

Många på flashback som verkar gilla att dra på sina vänners kuk ser jag.

Det gör inte mig till böghatare, jag konstaterar bara ett faktum. Att du gillar att dra i Bengts kuk för att sedan ursäkta dig med att "det är vanligt", "man gör det vid åtta års ålder" är ditt problem.
Citera
2014-09-27, 00:18
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavistamannen
Många på flashback som verkar gilla att dra på sina vänners kuk ser jag.
Det handlar om två barn för fan. Barn är nyfikna på ALLT. Hoppas du trollar.

Dessutom så måste man tända på andra killar för att vara bög.
Citera
2014-09-27, 00:22
  #15
Medlem
lagomtjocks avatar
Jag kan på detta förhoppningsvis anonyma nätforum erkänna att även jag har skumma minnen från liknande ålder av suspekta aktiviteter av sexuell natur.

Jag känner inte så mycket skam eller ångest över det.
Men jag skulle ogärna erkänna det offentligt haha!

Jag tror bara att vissa människor har en starkare sexualdrift än genomsnittet.
Och det gäller även när man är barn.

Man är inte bög om man inte tänder på killar.
Och då menar jag när man är vuxen så klart.
Citera
2014-09-27, 00:33
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Det handlar om två barn för fan. Barn är nyfikna på ALLT. Hoppas du trollar.

Dessutom så måste man tända på andra killar för att vara bög.

Jag drog då inte på Pierres kuk av nyfikenhet när jag var barn. TS o andra har helt enkelt lite fikus/bögar gener i sig utan att erkänna det. De känner skam i kroppen, därför måste de höra från dig att de inte är bögar för att det enligt dig och dina jämlikar är normalt att göra så.
Citera
2014-09-27, 00:37
  #17
Medlem
Obelix2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavistamannen
Jag drog då inte på Pierres kuk av nyfikenhet när jag var barn. TS o andra har helt enkelt lite fikus/bögar gener i sig utan att erkänna det. De känner skam i kroppen, därför måste de höra från dig att de inte är bögar för att det enligt dig och dina jämlikar är normalt att göra så.

Nej, vi vet att du varken drog i Kalles, Bengts eller Pierres kuk.. Du var väl kanske inte lika nyfiken av dig som barn som vissa andra Bög-gener tror jag då inte på. Sådant utvecklar man på lite senare år.
Citera
2014-09-27, 00:41
  #18
Medlem
lagomtjocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavistamannen
Många på flashback som verkar gilla att dra på sina vänners kuk ser jag.

Det gör inte mig till böghatare, jag konstaterar bara ett faktum. Att du gillar att dra i Bengts kuk för att sedan ursäkta dig med att "det är vanligt", "man gör det vid åtta års ålder" är ditt problem.

Haha! Förlåt mig jag menade inte att förolämpa någon genom att insinuera att alla som inte kan relatera till sådant är böghatare.

Men jag tror inte jag och ts är i enorm minoritet när det gäller liknande erfarenheter i ung ålder.
Säg 50/50% och 15-20% av de som gjort sånt när de var barn kommer aldrig att erkänna det för sig själv och definitivt inte för någon annan.

För övrigt så hävdar jag inte att sånt här är bra, eller uppmuntrar till liknande beteende.
Men när barn blir utsatta för ett sexualiserat samhälle i för tidig ålder så händer sådant här.

Jag tror jag var typ sex-sju år första gången jag såg grov porr i tidningar som vi hittade i pappersåtervinningen.
Visserligen inte bögporr, men det var ändå allt för grovt och rått för vad ett barn förstår.

Kontentan: Barn ska skyddas i så hög utsträckning som möjlig från sådant som de inte förstår, för annars kan det bli knas i huvudet på dem.
__________________
Senast redigerad av lagomtjock 2014-09-27 kl. 00:53.
Citera
2014-09-27, 00:44
  #19
Medlem
GamleHerrHalmhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obelix2
Skall tilläggas att jag är straight.
Nja, tveksamt faktiskt
Citat:
Är detta konstigt?
Ja.
Citat:
Har ni varit med om liknade situation?
Nog har vi alla varit med om underliga stunder i ens barndom, men ditt exempel alltså... Nej, jag har ALDRIG varit med om något sådant.
Citat:
Anser ni mig som smått bögig nu?
Ja. Men vi gillar dig ändå

Nä, men ni var väl för unga för att ens förstå hälften av vad ni höll på med. Lite småkul var det dock :3
__________________
Senast redigerad av GamleHerrHalmhatt 2014-09-27 kl. 00:50.
Citera
2014-09-27, 00:54
  #20
Medlem
jag fick min första avsugning av en tjej när jag var 8, vi hade såklart ingen aning vad vi gjorde men hon tyckte det smakade gott.
Citera
2014-09-27, 00:57
  #21
Medlem
Obelix2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
jag fick min första avsugning av en tjej när jag var 8, vi hade såklart ingen aning vad vi gjorde men hon tyckte det smakade gott.

Hahah! Grattis
Citera
2014-09-27, 00:58
  #22
Medlem
Obelix2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamleHerrHalmhatt
Nja, tveksamt faktiskt

Ja.

Nog har vi alla varit med om underliga stunder i ens barndom, men ditt exempel alltså... Nej, jag har ALDRIG varit med om något sådant.

Ja. Men vi gillar dig ändå

Nä, men ni var väl för unga för att ens förstå hälften av vad ni höll på med. Lite småkul var det dock :3

Jo visst! Klart det låter lite gay när man läser det. Precis, vi fattade inte mycket egentligen
Citera
2014-09-27, 01:02
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obelix2
Nej, vi vet att du varken drog i Kalles, Bengts eller Pierres kuk.. Du var väl kanske inte lika nyfiken av dig som barn som vissa andra Bög-gener tror jag då inte på. Sådant utvecklar man på lite senare år.

Jag tror det har att göra med preferenser, när jag var barn gillade jag att undersöka Majas snippa, så nyfiken var jag definitivt av mig. Men att jag inte som du med anhang sniffade på Gustavs kuk gör inte mig till mindre nyfiken som barn nej. Preferenser TS, preferenser. Så bög-gener är kanske inte så dumt att tala om trots allt?
Citera
2014-09-27, 01:12
  #24
Medlem
Obelix2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavistamannen
Jag tror det har att göra med preferenser, när jag var barn gillade jag att undersöka Majas snippa, så nyfiken var jag definitivt av mig. Men att jag inte som du med anhang sniffade på Gustavs kuk gör inte mig till mindre nyfiken som barn nej. Preferenser TS, preferenser. Så bög-gener är kanske inte så dumt att tala om trots allt?

Grejen är ju den att barn tycker om att undersöka allt, eftersom man vill få kunskap. Du får det att låta som att du kollade på Majas rumpa för att du tyckte det var sexigt, men det var ju inget du tänkte på i den åldern. Du ville bara se och lära dig något nytt. Samma sak som när du såg din farsas kuk för första gången eller drog i din egen. Din teori är fortfarande lika osannolik.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback