2014-09-12, 12:48
Medlem
demonmormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackapple
när feministerna inte har något svar på tal använder dom grammatiken mot en, bra att ni har koll på något iallafall

Grammatik har åtminstone regler som andra erkänner, till skillnad från ad hominems och antal meter kuk man fått som nån sorts måttstock (höhö) för huruvida man är värd att tas på allvar.
Citera
2014-09-12, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demonmormor
Grammatik har åtminstone regler som andra erkänner, till skillnad från ad hominems och antal meter kuk man fått som nån sorts måttstock (höhö) för huruvida man är värd att tas på allvar.

feministerna är väl de som använder sig utav skumma argument.... och jag har ingen penis mellan benen så det problemet har inte jag
Citera
2014-09-12, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackapple
när feministerna inte har något svar på tal använder dom grammatiken mot en, bra att ni har koll på något iallafall
Jag har aldrig sett vitsen med feministerna. Men nu börjar jag bannemej undra...
Senast redigerad av EnStoltFegis 2014-09-12 kl. 12:57.
Citera
2014-09-12, 13:49
Medlem
StraightToHails avatar
Äckelfeminister är fula för att dom har gett upp.

Samt att dom blivit rabiata feminister eftersom dom är fula.

Kallas det för ett moment 22?
Citera
2014-09-12, 14:08
Medlem
Chillbabss avatar
Varför är antifeminister ofta jättefula? Lika idiotisk och meningslös fråga.

Det du tycker är fult kan någon annan tycka är snyggt.
Sedan ligger det i vissa fall något i att feministiska tjejer försöker sluta slava för kvinnliga ideal. Helt enkelt slutar lägga massa tid på att se konventionellt snygg ut för att slippa attrahera killar som kräver just idealen. För att istället attrahera killar som bryr sig mer om hjärnan än ett spacklat fejs och rakade ben.

EDIT: Nej, det finns inga studier som visar på att era fb-dasar "botar" feminism.
Citera
2014-09-12, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillbabs
Varför är antifeminister ofta jättefula? Lika idiotisk och meningslös fråga.

Sedan ligger det i vissa fall något i att feministiska tjejer försöker sluta slava för kvinnliga ideal. Helt enkelt slutar lägga massa tid på att se konventionellt snygg ut för att slippa attrahera killar som kräver just idealen. För att istället attrahera killar som bryr sig mer om hjärnan än ett spacklat fejs och rakade ben.

EDIT: Nej, det finns inga studier som visar på att era fb-dasar "botar" feminism.
Ge mig en man värd namnet som bryr sig mer om en kvinnas hjärna än hennes feminina utseende.
Citera
2014-09-12, 15:05
Medlem
IvanPavlovs avatar
Citat:

Det där är sant endast till liten grad. Vad vi uppfattar som vackert hos den kvinnliga kroppen är tämligen universellt. Ingen man föredrar en luden, assymmetrisk tant med stirrande ögon och BMI 40 framför Scarlett Johanson.

Citat:

Att man bryr sig mer om hjärnan utesluter ju inte att man tycker utseendet är viktigt hos sin partner. Killar som inte bryr sig om tjejens utseende har helt klart någon form av rubbning.
Citera
2014-09-12, 15:10
Medlem
Chillbabss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Ge mig en man värd namnet som bryr sig mer om en kvinnas hjärna än hennes feminina utseende.

Är du seriös? Lev du i din lilla p12-bubbla där utseendet är allt som spelar roll. Ditt jävla trams är inte värt min tid.
Citera
2014-09-12, 15:12
Medlem
Chillbabss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanPavlov
Det där är sant endast till liten grad. Vad vi uppfattar som vackert hos den kvinnliga kroppen är tämligen universellt. Ingen man föredrar en luden, assymmetrisk tant med stirrande ögon och BMI 40 framför Scarlett Johanson.

Att man bryr sig mer om hjärnan utesluter ju inte att man tycker utseendet är viktigt hos sin partner. Killar som inte bryr sig om tjejens utseende har helt klart någon form av rubbning.

Kan inte du berätta varför antifeminister, nazister och rasister ofta är så fula?
Citera
2014-09-12, 15:24
Medlem
shadow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3487
Det är bara fula tjejer som blir feminister, dem är sura på männen för att dem aldrig har fått någon kuk.

Precis och sen blir arga på oss män för att vi tycker dom är fula och inte vill ligga med dom, vilket resulterar i arga feminister som är otroligt fula.
Citera
2014-09-12, 15:32
Medlem
Chillbabss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Precis och sen blir arga på oss män för att vi tycker dom är fula och inte vill ligga med dom, vilket resulterar i arga feminister som är otroligt fula.

Eller så är antifeminister griniga kvinnohatare som fått för lite fitta.
Citera
2014-09-12, 15:38
Medlem
Jag tycker inte feminister är speciellt fula i grunden.

Det som gör dem fula är hatet.

Hat sprider sig till slut kan de hata och förakta sig själva.

För att göra feminister snyggare ska man hjälpa dem bli av med hat mot män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in