Citat:
Ursprungligen postat av
PiusXIII
Och feminister kan uppenbarligen dras ihop till en grupp fula, feta, sexuellt försummade kvinnor osv.
Då kan man lika gärna hävda att de som attackerar feminister, och kvinnor öht, här inte har fått till det med någon tjej eftersom de själva är fula och feta. Ska man komma med riktigt tunga argument i sammanhanget har de förmodligen försökt komma till i med en kvinna någon gång, men blivit utskrattade för att de har så löjligt liten kuk. Därför hatar de kvinnor i allmänhet och feminister i synnerhet.
OK. Där har vi nivån på den här "debatten", och på flertalet "debatter" i den här avdelningen..
Du låter väldigt bitter. Har du inte fått knulla, eller?
Mer allvarligt; min erfarenhet (och detta är då det närmaste jag kommer "empirisk forskning") är att en klart övervägande majoritet av dom som är "feminister" ser mindre bra ut än genomsnittet.
Varför det är så går att spekulera i, det är ändå den erfarenhet jag har gjort.
Däremot är min erfarenhet att dom som säger sig vara för
jämlikhet oftast ser normala eller bra ut.
Du kan dra dina egna slutledniungar av detta, eller välja att låta bli. Kontentan är ändå att feminism har blivit liktydigt med extremism, och detta lockar något udda personligheter.
Tror du mig inte? Läs lede Fi's partiprogram. Dödsknarkarnazisterna är rena helgonen i jämförelse, då Schyman med anhang vill skicka alla män på "omskolningsläger".
feminist - javisst? Då är du samtidigt sjuk i huvudet...