Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-09-07, 14:35
  #37
Medlem
Hon har redan lagt känslor om dig på hylla för länge sedan eller hon kommer att ha
känslor om dig dela med en ny kille leder till strul och må illa i ny relation!
Jag rekommendrar alltid att man ska vänta minst halvår sedan en ny partner med
nytt känslor och inga om expartner att ta med till nästa relation!
Du kan bara le att hon tog med känslor om dig till nästa karl när hon kommer alltid
tänka på dig!!
Citera
2014-09-08, 07:25
  #38
Medlem
miss-fires avatar
Jag konfronterade henne igår, och då kom en massa dåliga ursäkter. Att hon minsann bara träffat den här tjejen så kort tid. Sen slänger hon en massa skit på mig, som jag inte ens förstod.

Nä hon kan ta och leva lycklig med sin fula butchflata, som kan leka man åt henne.

Jag hoppas att någongång i framtiden hitta en vänlig, trevlig tjej som bryr sig om andra som jag.

Jag hörde faktiskt av mig till lite gamla vänner, som faktiskt sod på min sida i det här. Då snackade jag faktiskt inte något skit om mitt ex, men de tyckte hon var körd i huvudet. Det känns ju ändå lite skönt, att de står på min sida.
Citera
2014-09-09, 20:40
  #39
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Jag konfronterade henne igår, och då kom en massa dåliga ursäkter. Att hon minsann bara träffat den här tjejen så kort tid. Sen slänger hon en massa skit på mig, som jag inte ens förstod.

Nä hon kan ta och leva lycklig med sin fula butchflata, som kan leka man åt henne.

Jag hoppas att någongång i framtiden hitta en vänlig, trevlig tjej som bryr sig om andra som jag.

Jag hörde faktiskt av mig till lite gamla vänner, som faktiskt sod på min sida i det här. Då snackade jag faktiskt inte något skit om mitt ex, men de tyckte hon var körd i huvudet. Det känns ju ändå lite skönt, att de står på min sida.

Det är såklart bara att skippa och gå vidare. Du förtjänar bättre.
Citera
2014-09-15, 07:51
  #40
Medlem
miss-fires avatar
Det visade ju sig att tjejen har en unge. Vem går på en vecka och köper en halv sexleksaksbutik och bestämmer sig för att bli plastmorsa. Luktar fisk det här..
Citera
2014-09-15, 08:32
  #41
Medlem
kottrichs avatar
Känner igen det där med en ex-tjej till mig... skicka pm om du vill bolla lite.
Citera
2014-09-16, 23:54
  #42
Medlem
HobbyHitlers avatar
Du fattar att dom känt varandra längre än hon påstår va?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback