Citat:
Ursprungligen postat av
ChrisMoltisanti
Vilka bra inputs! Tänkte köra ikväll så får se hur mycket jag kommer svettas. Brukar i nyktert tillstånd vara ganska varm överlag. Men svettas en sommarkväll kan man ju göra utan att få stämpeln neddrogad i pannan.
Kan det vara så att man blir lite vanligt nojjig att folk ska märka något när man är påverkad, som med vilken annan drog som helst? Låter ju faktiskt som att det inte finns så många tells på att man är drogad ändå...
Intressant att du säger så angående bomba eller nasalt. Efter det du sa så lutar det mer åt att jag kommer ta en ordentlig lina och sen fylla på någon enstaka gång, då precis som du säger och andra att kicken och ruset är relativt kort och att man blir ganska resistent snabbt. Är bra att ha med sig i bakhuvudet så att jag inte jagar höjder jag ändå inte kommer att nå.
Den nästan obefintliga AT:n låter ju nästan för bra för att vara sann. Man undrar ju vad de långsiktiga konsekvenserna kan bli... Nåja.
Självklart kan alla svettas, däremot så är lukten som blir riktigt vidrig åtminsonde vad jag känt när jag lämnat lämnat rummet för att sedan komma tillbaka efter en stund.
Men allt är relativt, det beror helt enkelt på hur mycket du tar.
min första gång på denna så gick jag ut rätt hårt, ca 300-400mg (naslat) som startdos.
Värt att nämna är att jag inte brukat något på nästan ett år och ville verkligen upp i det blå då det alltid kickar bäst första gången på en ny drog (ingenting jag rekommenderar andra att göra)
Det finns nog ingen människa på denna jord som inte kunde förstå att jag tagit något, jag mådde för bra ett tag och blev genomsur.
Andningen blev annorlunda hade så mycket ögonvobbel att jag inte kunde skriva varken på telefon eller dator oavsett hur fokuserad jag var de första 20 minuterna..Men DAMN vad jag mådde som en kung!
Brukar du inte så ofta så hade startdosen varit bakom stängda dörrar för att sedan utvärdera om du känner dig trygg nog att vistas bland folk som inte brukar.
Att snåla på denna fantasiska drog är slöseri enligt min mening, var hellre hemma och mosa på och bli fantastiskt skön istället för att snåla och vara "Normal" ute bland folk. Känslan man får där uppe är fantastiskt!
Vad gäller At'n så är den sant.
Att man blir "bränd" i huvudet finns inte, ingen ångest, inga förstorade pupiller, kan föra en normal konversation utan att känna sig som en idiot då man hittar alla ord man letar efter

Jag svettas däremot en hel del dagen efter då alla gifter ska ut och jag tycker att det luktar ordentligt med kemiskt, Men det beror helt på hur mycket du använt. Det minsta jag kört är 3g på en natt/förmiddag.
Jag har däremot aldrig kunnat sova fören ca 10h efter intag men jag har alltid haft svårt att sova efter centralstim.
Simma lugnt!