2015-08-08, 16:41
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Är det bara jag som känt av en tendens till vasikonstriktion på denna? Jag började ta denna idag och efter ca 130-150mg så känner jag av det i ena knävecket. Precis som jag brukar på t ex bk-2C-B, Methallylescaline och Nbome/Nboh.

...Förutom att man blir kall om händerna och fötterna alltså...

..eller ligger jag extra i riskzonen mån tro?
Har aldrig hänt mig i alla fall. Inte hört talas om någon som känt av det heller.
Låter skumt!
Citera
2015-08-08, 21:01
Medlem
ChrisMoltisantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViKanKallaHonom...
Kan bidra med lite andra upplevelser än ovan.
Det är lite olika från person till person - och från gång till gång - hur mycket man svettas under ruset, själv blir jag fort väldigt svettig vid (även lätt) fysisk aktivitet i starten. Detta är dock bara under rush-delen av ruset, d v s ca en halvtimme. Själv har jag aldrig fått större (eller mindre?) pupiller av 3-cmc, inte någon av mina vänner heller förutom en - på jobbet över ett dygn efter "avtändningen"! AT är som ovan nämns underligt nog obefintlig på enbart 3-cmc under kortare tid.

Det brukar inte vara några problem att passera obemärkt drogad förbi vare sig vänner eller familj, när rushen lagt sig och pulsen gått ner lite är det bara att köra... MEN tänk på att man (jag) gärna pratarpratarpratarpratar. Så mitt råd är: Gå ut och ha kul, och är du inte bland folk du känner så släpp loss, du kommer kunna både se ut och verka oknarkad om det skulle behövas.
Jag har f ö sörplat i mig över ett gram hittills idag och jag är "ute på landet" med föräldrar och ytterligare några släktingar.

Jag propsar envist på att denna substans ALLTID ska upp i näsan och ALDRIG bombas då jag tycker att skillnaden i effekt är för stor. 100 mg är lagom startdos, fyll sen på med runt 50 mg vid behov men kom ihåg att det lönlöst att jaga den initiala kicken samt att varje öl ger en liten tillfällig dipp så ta inte onödigt ofta!

Helt sjukt att kunna köra race efter race på en-två veckor, med dygnande då och då, och fungera bra däremellan efter bara en natts god sömn.
Vilka bra inputs! Tänkte köra ikväll så får se hur mycket jag kommer svettas. Brukar i nyktert tillstånd vara ganska varm överlag. Men svettas en sommarkväll kan man ju göra utan att få stämpeln neddrogad i pannan.

Kan det vara så att man blir lite vanligt nojjig att folk ska märka något när man är påverkad, som med vilken annan drog som helst? Låter ju faktiskt som att det inte finns så många tells på att man är drogad ändå...

Intressant att du säger så angående bomba eller nasalt. Efter det du sa så lutar det mer åt att jag kommer ta en ordentlig lina och sen fylla på någon enstaka gång, då precis som du säger och andra att kicken och ruset är relativt kort och att man blir ganska resistent snabbt. Är bra att ha med sig i bakhuvudet så att jag inte jagar höjder jag ändå inte kommer att nå.

Den nästan obefintliga AT:n låter ju nästan för bra för att vara sann. Man undrar ju vad de långsiktiga konsekvenserna kan bli... Nåja.
Citera
2015-08-08, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMoltisanti
Vilka bra inputs! Tänkte köra ikväll så får se hur mycket jag kommer svettas. Brukar i nyktert tillstånd vara ganska varm överlag. Men svettas en sommarkväll kan man ju göra utan att få stämpeln neddrogad i pannan.

Kan det vara så att man blir lite vanligt nojjig att folk ska märka något när man är påverkad, som med vilken annan drog som helst? Låter ju faktiskt som att det inte finns så många tells på att man är drogad ändå...

Intressant att du säger så angående bomba eller nasalt. Efter det du sa så lutar det mer åt att jag kommer ta en ordentlig lina och sen fylla på någon enstaka gång, då precis som du säger och andra att kicken och ruset är relativt kort och att man blir ganska resistent snabbt. Är bra att ha med sig i bakhuvudet så att jag inte jagar höjder jag ändå inte kommer att nå.

Den nästan obefintliga AT:n låter ju nästan för bra för att vara sann. Man undrar ju vad de långsiktiga konsekvenserna kan bli... Nåja.

Självklart kan alla svettas, däremot så är lukten som blir riktigt vidrig åtminsonde vad jag känt när jag lämnat lämnat rummet för att sedan komma tillbaka efter en stund.
Men allt är relativt, det beror helt enkelt på hur mycket du tar.

min första gång på denna så gick jag ut rätt hårt, ca 300-400mg (naslat) som startdos.
Värt att nämna är att jag inte brukat något på nästan ett år och ville verkligen upp i det blå då det alltid kickar bäst första gången på en ny drog (ingenting jag rekommenderar andra att göra)

Det finns nog ingen människa på denna jord som inte kunde förstå att jag tagit något, jag mådde för bra ett tag och blev genomsur.
Andningen blev annorlunda hade så mycket ögonvobbel att jag inte kunde skriva varken på telefon eller dator oavsett hur fokuserad jag var de första 20 minuterna..Men DAMN vad jag mådde som en kung!

Brukar du inte så ofta så hade startdosen varit bakom stängda dörrar för att sedan utvärdera om du känner dig trygg nog att vistas bland folk som inte brukar.

Att snåla på denna fantasiska drog är slöseri enligt min mening, var hellre hemma och mosa på och bli fantastiskt skön istället för att snåla och vara "Normal" ute bland folk. Känslan man får där uppe är fantastiskt!

Vad gäller At'n så är den sant.
Att man blir "bränd" i huvudet finns inte, ingen ångest, inga förstorade pupiller, kan föra en normal konversation utan att känna sig som en idiot då man hittar alla ord man letar efter
Jag svettas däremot en hel del dagen efter då alla gifter ska ut och jag tycker att det luktar ordentligt med kemiskt, Men det beror helt på hur mycket du använt. Det minsta jag kört är 3g på en natt/förmiddag.
Jag har däremot aldrig kunnat sova fören ca 10h efter intag men jag har alltid haft svårt att sova efter centralstim.

Simma lugnt!
Citera
2015-08-09, 23:12
Medlem
Har kört rätt mycket 3-cmc i sommar o dagen efter en helkväll är jag ovanligt stel i hela kroppen det är den ända atn jag har märkt kanske lite tjurig också men annars inget. Har fått sån sinnes tolerans mot stims på grund av att jag i princip har kört det flertal gånger i veckan hela sommaren så jag kan lägga upp två giganstiska linor 3-cmc snorta dom få ett skönt rus men inte i närheten av förut i 30 min för att sedan fortsätta likadant med några linor och sen gå o lägga mig o sova en hel natt bara 30 min efter sista. Blir fan o lägga knarket på hyllan några månader får mer bieffekter en sköna.
Citera
2015-08-10, 19:18
Medlem
trasens avatar
Körde 3-cmc för ett tag sen, väldigt skön cs drog. Galet mycket eufori men dock kortvarigt rus, någon som vet när den klassas som narkotika? Mvh
Citera
2015-08-10, 19:42
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Är likt snusaren92 nyfiken på denna IV, så den som testat får gärna yttra sig, helst med dos-samt rusjämförelse med 4-cmc (ska läsa på lite mer om denna i övrigt).
Jag testade ca 350mg först hände inget sen vart de mdma känsla kärlek genom hela kroppen de negativa va konstiga susningar i öronen annars kan ja recomendera denna långt före 4cmc
Citera
2015-08-11, 11:29
Medlem
Ska på fest med denna, hur mycket behöver jag för en kväll? Har ej provat den än. Har ganska lätt för näsblod och vore ju inte så trevligt om jag sprang omkring och blödde som en tok.

Vad behöver jag för doser? Kommer såklart dricka ganska mycket öl också. Har klonazolam att sova på efteråt med. Men doseringsfrågan är viktig, jag lär börja dra linor efter 20-21 nångång till 02-04~, så hur mycket kan jag behöva ha med mig?

Citat:
Ursprungligen postat av ViKanKallaHonom...
varje öl ger en liten tillfällig dipp så ta inte onödigt ofta!

Det här lät ju inte bra. Fler som upplever det så? De andra skulle tycka det vore mycket märkligt om jag inte drack öl..
Senast redigerad av trigger99 2015-08-11 kl. 11:36.
Citera
2015-08-11, 15:35
Medlem
brcanskamaltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Ska på fest med denna, hur mycket behöver jag för en kväll? Har ej provat den än. Har ganska lätt för näsblod och vore ju inte så trevligt om jag sprang omkring och blödde som en tok.

Vad behöver jag för doser? Kommer såklart dricka ganska mycket öl också. Har klonazolam att sova på efteråt med. Men doseringsfrågan är viktig, jag lär börja dra linor efter 20-21 nångång till 02-04~, så hur mycket kan jag behöva ha med mig?

Det här lät ju inte bra. Fler som upplever det så? De andra skulle tycka det vore mycket märkligt om jag inte drack öl..

Jag skiter i att dricka sprit när ja kör på kristaller, känns som att ja måste dricka sjukt mycket för att känna av alkoholen, dessutom så kommer du inte känna något sug efter alkohol, de gör inte ja iaf.

Ja skulle rekommendera att du börjar med 1g - 1.5g beroende på om de bara du som ska ta eller om du ska dela med någon. De svårt att säga exakt vilken dosering du ska ta för ja brukar aldrig väga mina doseringar, jag kör på ögonmått, se bara till att du krossar det ordentligt och att de blir så "pulvrigt" som möjligt. Eftersom de kan svida som fan om du drar upp en stor bit. Testa dig fram med doseringarna, börja med en mindre dosering först, (lägg upp en lina som är ungefär 4-5 cm lång och 1.5-2mm bred. )
Citera
2015-08-11, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brcanskamalta
Jag skiter i att dricka sprit när ja kör på kristaller, känns som att ja måste dricka sjukt mycket för att känna av alkoholen, dessutom så kommer du inte känna något sug efter alkohol, de gör inte ja iaf.

Ja skulle rekommendera att du börjar med 1g - 1.5g beroende på om de bara du som ska ta eller om du ska dela med någon. De svårt att säga exakt vilken dosering du ska ta för ja brukar aldrig väga mina doseringar, jag kör på ögonmått, se bara till att du krossar det ordentligt och att de blir så "pulvrigt" som möjligt. Eftersom de kan svida som fan om du drar upp en stor bit. Testa dig fram med doseringarna, börja med en mindre dosering först, (lägg upp en lina som är ungefär 4-5 cm lång och 1.5-2mm bred. )

Vad säger du nu? Påstår du att jag ska börja med en lina på 1-1,5 gram?
Citera
2015-08-11, 17:23
Medlem
brcanskamaltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Vad säger du nu? Påstår du att jag ska börja med en lina på 1-1,5 gram?
oj haha, va ganska nyvaken när ja skrev texten.

Nej, jag mena att du skulle inhandla 1g-1.5g och ha under hela kvällen, det kommer räcka gott och väl för dig.
Citera
2015-08-11, 18:09
Medlem
Tog nyss 100mg rektalt följt av 100mg nasalt och nog fan är jag kickad, har ändå 2mg clonazolam i kroppen sedan 12 tiden.

Fina kristaller och svider inte alls så jävligt, lite 3-MMC vibbar faktiskt.
Har en flaska vin, dumt att dricka lugnt på denna eller der avrådes?

Mvh. M-Vsmall
Citera
2015-08-11, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-Vsmall
Tog nyss 100mg rektalt följt av 100mg nasalt och nog fan är jag kickad, har ändå 2mg clonazolam i kroppen sedan 12 tiden.

Fina kristaller och svider inte alls så jävligt, lite 3-MMC vibbar faktiskt.
Har en flaska vin, dumt att dricka lugnt på denna eller der avrådes?

Mvh. M-Vsmall

Gillar denna mer och mer för varje tillfälle, inte som 4-MPH eller 3-MMC som jag älskade vid första mötet.

Blir benzo i dess olika former och far cry 4 resten av kvällen, får se om vinet dyler frsm nått igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in