2015-08-05, 21:34
Medlem
Jag och min vän har intagit 3-cmc ca 0,3 var.
Och han har även intagit oxycodone(vet ej mg)

Och han vill stoppa i sig metadon eller Xanor eller till och med båda.

Är de någon fara on han kombinera något av följande?

3-cmc + Xanor
3-cmc + metadon
3-cmc + Xanor + metadon

Mängden 3-cmc kommer aldrig överstiga 0,5 per person om de är något nyttig information.

Tack för snabba svar
Senast redigerad av soolan 2015-08-05 kl. 21:39.
Citera
2015-08-06, 13:52
Medlem
Stone..s avatar
Vad är rekommenderad start dos på denna?
Citera
2015-08-06, 15:28
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Vad är rekommenderad start dos på denna?
15mg allergi test, sen kanske 150-200mg. Brukar bara gå fylla på ~3 gånger, visst kan du köra fler men det blir mer speedat rus och Myspyet försvann.
Citera
2015-08-06, 15:46
Medlem
FuckedByZappas avatar
Körde på rätt ordentligt med denna i helgen. Omöjligt att sluta när man väl har börjat ju... Gillar ruset, men upplevde att det försvann rätt snabbt, därav det konstanta behovet av påfyllning. Beställde mitt från 24:an, men efter att ha testat en lina av en annan batch så kändes mitt faktiskt lite klent i jämförelse. Tänkte göra en ny beställning innan denna klassas. Frågan som lyder: rcbolaget eller asken?
Citera
2015-08-06, 18:14
Medlem
Stone..s avatar
Fy fan vilken skön substans! Mår som en fucking kung just nu.

A*omers batch var helt klart bra jävla mycket bättre än Askens pulver!
Citera
2015-08-06, 20:55
Medlem
Sitter och funderar på och göra en sista beställning av denna substans innan den klassas.

Jag har tidigare beställt 3g ifrån en shop, de andra två gångerna har det varit 5g alltså 13g totalt.

Jag kan aldrig hålla fingrarna ifrån kakburken när jag väl börjat och sitter tills det är slut helt enkelt.

Nu till frågan..Hur mycket ska man konsumera en kväll?
Jag känner mest att jag suger i mig för mycket framåt småtimmarna som gör att jag mest blir stissig och orolig.

funderar på att bara ta hem 2.5g..Men jag vill inte känna att jag tog hem för lite sen när pulvret är slut..(Vilket det inte gjorde på 5g) Då var det mest äntligen slut!
Citera
2015-08-06, 22:26
Medlem
ChrisMoltisantis avatar
Är överlycklig att jag äntligen ska få testa denna substans för första gången imorgon då jag kommit över ett par gubbar.

Läst igenom tråden och tycker det är väldigt olika och blir inte klok på hur man ska ta 3-CMC. Min fråga är om det är bäst att bomba (nybörjardos, hur mkt?) och sen köra på ett par linor när bombens effekt börjat avta. Eller, bara köra linor (hur mkt mg per lina)?

Då jag förstått att ruset och effekterna är som en mild variant av MDMA/E, med tanke på euforin och välmåendet, så undrar jag även om man inte ska äta något efter lunch om denna ska intas på kvällen, så att magen är relativt tom. Någon med erfarenhet?

Sen är jag och en polare lite sugna på att eventuellt ge oss ut i nattlivet då det ska bli riktigt fint och varmt väder imorgon. Kommer det märkas att man är hög och välmående (typ stora pupiller)? Vore kul och höra om någon annan varit ute under peaken och hur den upplevelsen var.

Även andra tips och idéer för att maxa ruset och hjälpa AT:n är välkomna!
Citera
2015-08-06, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMoltisanti
Är överlycklig att jag äntligen ska få testa denna substans för första gången imorgon då jag kommit över ett par gubbar.

Läst igenom tråden och tycker det är väldigt olika och blir inte klok på hur man ska ta 3-CMC. Min fråga är om det är bäst att bomba (nybörjardos, hur mkt?) och sen köra på ett par linor när bombens effekt börjat avta. Eller, bara köra linor (hur mkt mg per lina)?

Då jag förstått att ruset och effekterna är som en mild variant av MDMA/E, med tanke på euforin och välmåendet, så undrar jag även om man inte ska äta något efter lunch om denna ska intas på kvällen, så att magen är relativt tom. Någon med erfarenhet?

Sen är jag och en polare lite sugna på att eventuellt ge oss ut i nattlivet då det ska bli riktigt fint och varmt väder imorgon. Kommer det märkas att man är hög och välmående (typ stora pupiller)? Vore kul och höra om någon annan varit ute under peaken och hur den upplevelsen var.

Även andra tips och idéer för att maxa ruset och hjälpa AT:n är välkomna!

Att ge sig ut bland folk är inte att rekommendera då man svettas som en gris.
Ni kommer att synas då ni är dom enda som svettas ordenltigt kontra de fulla (Om ni tar rimliga mängder) Jag blir som ett vattenfall.
Du kommer att glömma allt vad lunch heter men att slänga i sig något är att rekommendera..Jag glömmer tom bort att dricka ordentligt när jag är uppe i de blå..

Personligen så hade jag hållt mig innomhus med min vän + kompisar som är drogliberala.

Vad gäller AT s finns det ingen..Du har svårt att sova 4-5 timmar efter intag.
Däremot så återgår pupillerna till det normala relativt snabbt och hjärnan är hyfsat med fortfarande.
Jag har själv gått obemärkt förbi min flickvän som vet hur jag ser ut hög på denna bara 5 timmar efter intag.
Senast redigerad av Sleeper881 2015-08-06 kl. 22:49.
Citera
2015-08-06, 23:47
Medlem
ChrisMoltisantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleeper881
Ni kommer att synas då ni är dom enda som svettas ordenltigt kontra de fulla (Om ni tar rimliga mängder) Jag blir som ett vattenfall.
Du kommer att glömma allt vad lunch heter men att slänga i sig något är att rekommendera..Jag glömmer tom bort att dricka ordentligt när jag är uppe i de blå..

Personligen så hade jag hållt mig innomhus med min vän + kompisar som är drogliberala.

Däremot så återgår pupillerna till det normala relativt snabbt och hjärnan är hyfsat med fortfarande.
Jag har själv gått obemärkt förbi min flickvän som vet hur jag ser ut hög på denna bara 5 timmar efter intag.
Tack för svar!

Får se hur vi gör med att röra oss ute. Märker väl ganska snabbt antar jag om det är grymma svettningar eller inte under ruset. Vill helst inte att det ska märkas rent fysiskt att man är hög eller påverkad alltför mycket när vi går ut.

Landar lugnt känns trevligt. Får försöka pilla i oss lite mat nån timme innan och sen försöka stoppa i oss iaf vatten så vi inte överhettas.
Citera
2015-08-07, 01:53
Medlem
Gav en polare som testat denna i pulver förr en liten vit klar, kristall på 0,3g och han sa att det är den bästa batchen han någonsin tagit pch att han delat upp den på 4 linor och hållt nu hela kvällen och mår fortfarande bra.
Jag själv valde 4-MPH och clonazolam idag.
Citera
2015-08-07, 21:33
Medlem
ViKanKallaHonom...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleeper881

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMoltisanti
Tack för svar!

Får se hur vi gör med att röra oss ute. Märker väl ganska snabbt antar jag om det är grymma svettningar eller inte under ruset. Vill helst inte att det ska märkas rent fysiskt att man är hög eller påverkad alltför mycket när vi går ut.

Landar lugnt känns trevligt. Får försöka pilla i oss lite mat nån timme innan och sen försöka stoppa i oss iaf vatten så vi inte överhettas.

Kan bidra med lite andra upplevelser än ovan.
Det är lite olika från person till person - och från gång till gång - hur mycket man svettas under ruset, själv blir jag fort väldigt svettig vid (även lätt) fysisk aktivitet i starten. Detta är dock bara under rush-delen av ruset, d v s ca en halvtimme. Själv har jag aldrig fått större (eller mindre?) pupiller av 3-cmc, inte någon av mina vänner heller förutom en - på jobbet över ett dygn efter "avtändningen"! AT är som ovan nämns underligt nog obefintlig på enbart 3-cmc under kortare tid.

Det brukar inte vara några problem att passera obemärkt drogad förbi vare sig vänner eller familj, när rushen lagt sig och pulsen gått ner lite är det bara att köra... MEN tänk på att man (jag) gärna pratarpratarpratarpratar. Så mitt råd är: Gå ut och ha kul, och är du inte bland folk du känner så släpp loss, du kommer kunna både se ut och verka oknarkad om det skulle behövas.
Jag har f ö sörplat i mig över ett gram hittills idag och jag är "ute på landet" med föräldrar och ytterligare några släktingar.

Jag propsar envist på att denna substans ALLTID ska upp i näsan och ALDRIG bombas då jag tycker att skillnaden i effekt är för stor. 100 mg är lagom startdos, fyll sen på med runt 50 mg vid behov men kom ihåg att det lönlöst att jaga den initiala kicken samt att varje öl ger en liten tillfällig dipp så ta inte onödigt ofta!

Helt sjukt att kunna köra race efter race på en-två veckor, med dygnande då och då, och fungera bra däremellan efter bara en natts god sömn.
Citera
2015-08-08, 05:22
Medlem
psychoticbreaks avatar
Är det bara jag som känt av en tendens till vasikonstriktion på denna? Jag började ta denna idag och efter ca 130-150mg så känner jag av det i ena knävecket. Precis som jag brukar på t ex bk-2C-B, Methallylescaline och Nbome/Nboh.

...Förutom att man blir kall om händerna och fötterna alltså...

..eller ligger jag extra i riskzonen mån tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in