Citat:
Ursprungligen postat av
svampsson
Precis. Jag har aldrig beställt illegala substanser online förut så jag är så klart lite nojjig när det kommer omkring. Vågar du svara på hur stor risken är för torsk om en beställer hem t.ex 5g från en inrikesshop? Om en beställer med bit coins dvs. Mvh
Jag skulle ju inte lämna ut min adress till en shop som säljer narkotika på öppna nätet och tar betalt med swish, även om du nu väljer bitcoin. Är väl ytterst få shoppar som, även om de använt sig av bättre betalningsmetoder, överlevt någon längre stund när de sålt olagligheter?
Förövrigt tycker jag risken för hjärnskador från att ta knepiga RC-droger (särskilt serotonerga centralstimulanter) är betydligt allvarligare än risken för ett ringa narkotikabrott. Så mitt tips är ju att du vänder dig till darknet i framtiden och använder dig av beprövade droger när du vill skoja till det. Höll själv på med mefedron och några av dess efterföljare när det begav sig, och jag har nog aldrig varit så instabil psykiskt som jag blev av den skiten. Nu, några år senare, händer det att jag använder tjack eller E med ganska långa pauser emellan, och jag bli inte alls lika trött i skallen av det som när jag drog i mig RC-katinoner. Ett tips i all välmening.