2016-03-22, 10:26
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berrisboy
Glömma? Beställde nyss hem 250g tillsammans med en kompis till priser som ja, bodegas enda fördel är inomlands men med DHL express så det är det inga problem

(DHL express från utlandet dvs)

Har du faktiskt fått hem paketet än? If so är jag grymt avundsjuk på dig.

EDIT: Såg nu bodegans nyheter. Blir lätt 5g beställda direkt.
Senast redigerad av svampsson 2016-03-22 kl. 10:39.
Citera
2016-03-22, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson

Är kristallerna lika svåra att lösa som vissa andra eller funkar det fint så fort det e pulveriserat?
Citera
2016-03-22, 20:19
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:

Wow... berätta gärna hur det gick!

Vart skickar bodega ifrån? Det går att swisha så förstår att att betalningen görs till ett svenskt konto, men skickas det härifrån också?
Senast redigerad av MicrograM 2016-03-22 kl. 20:23.
Citera
2016-03-22, 20:43
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berrisboy
115g stora fina kristaller ligger ivrigt och väntar i frysen, en på hela 26g bara den. Inte långt kvar tills provsmak, håller mig till slutet av april

Helvete, du bunkrar en livstid framåt ser jag. Hur länge tror du detta lager lär räcka för dig eller er som ska använda det?

Vore inte jag så paranoid av tanken att övriga boende i mitt hem ska misstänka ett och annat av skumma brev i brevinkastet vore man ju frestad att köpa hem till sig själv.
Citera
2016-03-22, 21:05
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Wow... berätta gärna hur det gick!

Vart skickar bodega ifrån? Det går att swisha så förstår att att betalningen görs till ett svenskt konto, men skickas det härifrån också?

Det är en inrikesshop som jag förstått det. Vet i fan om jag vågar swisha. Känns som det i så fall blir bitcoins jag betalar med.
Citera
2016-03-23, 19:15
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Det är en inrikesshop som jag förstått det. Vet i fan om jag vågar swisha. Känns som det i så fall blir bitcoins jag betalar med.

Det är att rekommendera, haha.

Beställa mefedron med banköverföring, tror inte det.
Citera
2016-03-23, 19:19
Medlem
KneKhis avatar
Den här är väl inte narkotikaklassad utan endast klassad som hälsofarlig vara?

I vilket fall som helst så är jag nyfiken, är shoppen ni nämnt gröna så blir det att prova den här.
Citera
2016-03-23, 20:28
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Det är att rekommendera, haha.

Beställa mefedron med banköverföring, tror inte det.

Precis. Jag har aldrig beställt illegala substanser online förut så jag är så klart lite nojjig när det kommer omkring. Vågar du svara på hur stor risken är för torsk om en beställer hem t.ex 5g från en inrikesshop? Om en beställer med bit coins dvs. Mvh
Citera
2016-03-23, 21:52
Medlem
MyDarlingClementins avatar
Citat:
Precis. Jag har aldrig beställt illegala substanser online förut så jag är så klart lite nojjig när det kommer omkring. Vågar du svara på hur stor risken är för torsk om en beställer hem t.ex 5g från en inrikesshop? Om en beställer med bit coins dvs. Mvh

Jag skulle ju inte lämna ut min adress till en shop som säljer narkotika på öppna nätet och tar betalt med swish, även om du nu väljer bitcoin. Är väl ytterst få shoppar som, även om de använt sig av bättre betalningsmetoder, överlevt någon längre stund när de sålt olagligheter?

Förövrigt tycker jag risken för hjärnskador från att ta knepiga RC-droger (särskilt serotonerga centralstimulanter) är betydligt allvarligare än risken för ett ringa narkotikabrott. Så mitt tips är ju att du vänder dig till darknet i framtiden och använder dig av beprövade droger när du vill skoja till det. Höll själv på med mefedron och några av dess efterföljare när det begav sig, och jag har nog aldrig varit så instabil psykiskt som jag blev av den skiten. Nu, några år senare, händer det att jag använder tjack eller E med ganska långa pauser emellan, och jag bli inte alls lika trött i skallen av det som när jag drog i mig RC-katinoner. Ett tips i all välmening.
Citera
2016-03-24, 02:54
Medlem
Citat:

Jajjemensan, ska sälja lite till polare så tog en testlina nu för att vara säker på att det är 3-cmc

Och nuuuuu slår de på

Nu mår man som en jävla kung kan jag säga..
Senast redigerad av berrisboy 2016-03-24 kl. 02:58.
Citera
2016-03-24, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Helvete, du bunkrar en livstid framåt ser jag. Hur länge tror du detta lager lär räcka för dig eller er som ska använda det?

Vore inte jag så paranoid av tanken att övriga boende i mitt hem ska misstänka ett och annat av skumma brev i brevinkastet vore man ju frestad att köpa hem till sig själv.

Bunkra upp lite inför festivalsommaren samt sälja

Ang bodega ja dom är inrikes, handlat där två gånger och köpt 100g båda gångerna. Inga som helst problem, dom swisha tillbaks pengarna när jag hade betalt och deras lager precis tog slut. Trevliga men jävligt slöa dock.
Senast redigerad av berrisboy 2016-03-24 kl. 03:09.
Citera
2016-03-24, 04:55
Medlem
Spacemodes avatar
Citat:
I princip ingen risk alls. Skickat en del pulver inrikes och det har aldrig varit problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in