2005-04-08, 03:09
Medlem
Tjacktorskens avatar
På en grillfest förra sommaren hällde jag i mig en liter absolut.
2005-04-08, 03:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drott
Det måste i så fall ha varit riktigt dålig sprit, för det finns inte många levande själar som kan trycka i sig nästan tre liter sprit och komma levande därifrån. Spelar mindre roll om du nu väger 140kg, du ska antingen ha en fruktad alkoholtolerans som inte är av denna värld, eller hållit på i flera dagar.

Mitt eget rekord i mängd(volym) är 38st 2,8% folköl. Detta rekord gick över 12-16 timmar, jag var så jävla klapp kanon så att jag knappt kunde krypa, var väl runt 16-17 år då och drack bara 2,8or för att jävlas med folk. Alla blir så sura när det finns starköl att tillgå och en annan dricker folkisar

EDIT: upptäckte att jag redan plitat i denna tråd

Jag upptäckte ju tidigare att det gått ett dygn extra (höll alltså på 30 timmar). Lite otäckt. Brukar ge mig vid 1.25 liter på en kväll å sova sen.
2005-04-08, 17:53
Medlem
Tjacktorskens avatar
Bläddrade igenom hela denna tråd lite snabbt och en del kan inte hålla sig till verkligheten, 2,8 liter var det någon som sa, jag säger skitsnack. Ingen människa kan dra i sig 2,8 liter vodka och kom inte med undanflykter som: "Jag var jävligt full då." eller "Jag däckade och sen vaknade jag upp med minnesluckor." för sånt bullshit funkar inte. Varför inte bara hålla sig till sanningen istället för att sitta här och ljuga?
2005-04-08, 18:36
Medlem
Chevypowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Bläddrade igenom hela denna tråd lite snabbt och en del kan inte hålla sig till verkligheten, 2,8 liter var det någon som sa, jag säger skitsnack. Ingen människa kan dra i sig 2,8 liter vodka och kom inte med undanflykter som: "Jag var jävligt full då." eller "Jag däckade och sen vaknade jag upp med minnesluckor." för sånt bullshit funkar inte. Varför inte bara hålla sig till sanningen istället för att sitta här och ljuga?

Jag tycker inte att det är helt orimligt. Speciellt med en rejäl kroppshydda och på över ett dygn. Men visst fan är det jävligt mycket.
2005-04-08, 18:46
Medlem
Squalos avatar
Vissa trådar dör alldrig... och det är _seriös_ penismätartävlingsvarning på den här...

Smaka på "penismätartävlingsvarning". Mmm...
2005-04-09, 17:17
Medlem
Tjacktorskens avatar
Chevypower>>>

Spelar ingen större roll vilken kroppshydda man har i detta sammanhang, för mig låter det inte bara omöjligt utan helt jävla otroligt. Jag hindrar dig inte från att tro på diverse skitsnack men herregud människa var lite realist.
2005-04-10, 00:50
Medlem
BlitzMongos avatar
Efter en natt i fyllans tecken var det dags igen dagen efter, dock utan att man fått tillräcklig sömn lr att man fått nyktra till.
Svepte i mig, enligt fränders utsago runt 4-5 liter 7,0% cider på mycket kort tid. Detta resulterade i att jag fick minnesluckor, skrämde bort några fränders fränder med att spela bög och att jag sket ner mig. Trevligt värre.
2005-04-10, 04:59
Medlem
REEEETAAARDs avatar
idag har jag knäckt 1 liter polsk vodka, 7-8 starköl, då hare vart blågul och björne bryg,

mår litegranna bra men de börjar avta
2005-04-22, 08:47
Medlem
Detta är bara under cirka 3 timmar, eftersom vi kom till krogen ganska sent

8*6cl Tequila
6*50cl Bärs
3*6cl Jäger
2005-04-22, 11:38
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken

Omöjligt är det ju, på en dag/kväll.. men över en längre tidsperiod är det väl inte omöjligt. Vissa säger ju att de har knäckt 2 sjuttisar på en dag, säg då att man super 2 dagar i sträck och knäcker 2 sjuttisar båda dagarna.. tja, då kommer man upp i sagda gräns.

Troligt är det dock inte.. personligen skulle jag aldrig palla så mycket sprit. Även om man behöver mycket mer sprit på andra dagen för att uppnå en fylla än första dagen..
2005-04-22, 12:15
Bannlyst
jag drack en gång en 75:a smuggelwhiskey och mådde kanon! man var beyond full..

nuförtiden räknar jag det som om jag rå-super om jag drar i mig sex-sju stora öl på en helkväll. det räcker för lite mild baksmälla dan efter
2005-04-22, 12:33
Medlem
mums avatar
Well, snackar vi under en langre tidsrymd har sa har jag druckit i 7manader i strack pa min resa genom Asien och Australien... mer eller mindre. En 70is per kvall plus nagra ol har det blivit de sista 3 veckorna i Nah Trang - Vietnam... kalla mig alkoholist.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in