Citat:
Ursprungligen postat av NTM
hmm redan när jag var 16 så kunde jag slkänga i mig 1 vodka 70cl, 1 halv flaska starkvin ca 15 % och 5-6 öl på det o må bra då o ha hyffsat minne o koll :S
Man får väl tacka för generna

eller vara sur, e alltid så dyrt o supa :/
Är du verkligen helt säker på att du gjorde detta när du var sexton?
God, egentligen förstår jag inte varför jag läser denna tråd överhuvudtaget. Otroligt mycket i den som är så löjligt uppenbar lögn att det får min hud att knottras så pass mycket att det nästan svider. Jag avfärdar hårdhänt era patetiska lögner, och fnyser åt er ofantliga fånighet. Visst, jag har sett 20 öl drickas upp av en människa under en kväll (5-timmars), men denna man är EXTREMT stor. Och det vore ett rent statistiskt mirakel om det fanns så pass många alkohol-tåliga personer på FB. Detta är alltså mitt största argument för att de flesta av er som säger sig dricka så mycket ljuger. Som sagt, det går att göra, men ABSOLUT inte så många av er kan göra det.
Jag tror, eller är faktiskt helt övertygad om, att en dos på mellan 6-10 öl får de allra flesta fulla. Och med full menar jag "jag-är-jävligt-glad-men-dricker-jag-mer-så-spyr-jag-full".