2003-06-18, 17:09
Medlem
Alladins avatar
Hur mycket är det mesta någon här har hällt i sig på en kväll?
(Då man ej mått kasst respektive mått skit!)
(Eller någon annan prestation, ex mkt på kort tid?)

*Jag själv har klarat hälla i mig cirka en liter sprit plus lite champagne under en kväll/natt utan att må kasst. (Dock lång tid eftermiddag till sen natt)
2003-06-18, 21:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: MESTA NI HAR KNÄCKT?

Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Hur mycket är det mesta någon här har hällt i sig på en kväll?

*Jag själv har klarat hälla i mig cirka en liter sprit plus lite champagne under en kväll/natt utan att må kasst. (Dock lång tid eftermiddag till sen natt)

Det mesta jag klarat är cirka 70cl vodka plus litta bira.

Men ett par ggr har jag varit otroligt korkad o blandat en massa skit =)

Rödvin, skumpa, vodka, gin mm...

Att klämma en 70ia rakt opp o ner e heller inte att rekka...
2003-06-18, 23:22
äldre konto (old)
Ej medlem
Tioklubben

Jag är medlem i tioklubben!! Detta innebär att man häller i sig tio danska pilsner under resan från Helsingborg till Helsingör, 22 minuter!!! Man är ganska mätt och trött efteråt!!
2003-06-18, 23:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Från Fredag 2100 till Måndag 0900
Slängde jag i mig följande gotte saker

2L Dunk
15 Cider
Diverse likörer

Dessutom något dygn däremellan åt jag inget på ungefär 27h
2003-06-20, 11:47
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
För drack jag en 70´s whisky på 2 timmar varje kväll vi festa + många öl men det tiden är förbi, nu blir det max en 70´s under en hel kväll.
En kille jag känner drack 2 LITER hembränt på en förfest, jo det är sant sådana finns tro det eller ej!
[img]http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/lach.gif[/img]
2003-06-21, 03:47
Bannlyst
Under mina yngre dagar lyckades jag supa till ordentligt. Vid ett tillfälle lyckades jag konsumera 1½ liter hembränd sprit under 24 timmar (fredag kl. 22 - lördag kl. 22).

Till råga på eländet hade jag en ordentlig halsfluss och käkade pencillin och Treo vid det tillfället. Om detta nu gjorde att jag tålde mer eller om jag bara utsatte mig för livsfara i onödan vet jag faktiskt inte, men full som en stövel blev jag.

Fy fan vad idiotiskt nu när man tänker efter. :roll:

// Roger P.
2003-06-22, 18:02
Medlem
Alladins avatar
hmm...

jena: Så j-vla bra...har själv åkt över någon gång eller två...men tio pilsner har jag inte lyckas klämma än!
2003-06-26, 19:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Tioklubben

Citat:
Ursprungligen postat av jena
Jag är medlem i tioklubben!! Detta innebär att man häller i sig tio danska pilsner under resan från Helsingborg till Helsingör, 22 minuter!!! Man är ganska mätt och trött efteråt!!

Oh fy fan.. åker där ofta när man ska över o festa i danmark vid slottet, men 10 öl. hur fan går det ner?
2003-06-26, 19:35
Bannlyst
Min erfarenhet säger att man kräker ganska ordentligt om man dricker många öl i snabb takt... Har själv åkt över sundet i den där lilla pråmen, och tio öl (även om det är flaskor) är starkt jobbat...

// Roger P.
2003-06-26, 21:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Tioklubben

Citat:
Ursprungligen postat av jip
Citat:
Ursprungligen postat av jena

Oh fy fan.. åker där ofta när man ska över o festa i danmark vid slottet, men 10 öl. hur fan går det ner?

Hehe, inget jag kan rekomendera 8O Spydde som en fontän efter en stund, övergick i en tokberusning :? Snälla vänner hällde mig i en dunk och såg till att jag kom hem....
2003-06-26, 23:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: MESTA NI HAR KNÄCKT?

[quote="Alladin"]Hur mycket är det mesta någon här har hällt i sig på en kväll?

arvikafestivalen något år tryckte jag i mig fem liter sprit och en platta folköl på fyra dagar. käkade en pizza som mest på dessa dagar också. hade läbbiga sprithallisar sista dagen kan jag tala om.

andra bedrifter är väl 10st. 7,2% 33cl + en 70is vodka rent. på midsommar nu drack jag en bag in box med vin själv.

jomen, supa kan man.
2003-06-28, 13:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Har sugit i mig en liter vid ett tiotal tillfällen och det oftast med ett gott resultat....

Värsta tillfället om vi nu ska tala om sådana, så sög jag i mig en sjua bacardi och 4*50cl starköl på nån timme ungefär. Detta med noll mat i magen, hade inte fått i mig någe käk på två dagar....well resultatet var att jag hade negativt innehåll i magen vid kvällens slut...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in