2005-04-06, 17:35
Medlem
kraftfoders avatar
En massa whisky, vin och öhl..
Brukar inte räkna centilitrar, men väl tomglasen dagen därpå..
;=)

Det värsta är väl att promilleprovaren säger att jag är "nykter" även då jag "borde" vara full.. (=tränad lever).

OBS: Kolla min avatar!!!!
2005-04-07, 04:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Ha ha det är ju bara att fråga mina polare som var med vid tillfällena.Du kan ju PM:a så får du deras nummer.
Men snälla varför i hela världen skulle jag ringa dina polare och fråga om en sån sak?.Jag skiter väl i hur mycket du har druckit under din så kallade "Alkohol karriär".Förstår bara inte meningen med att ha en tråd där folk medvetet sitter och ljuger ihop hur mycket dom druckit.Jag kan väl ochså skriva att jag drack 7 liter 40% vodka på en timme,men däremot så tror jag nog att dom flesta tror att jag ljuger.Alkohol är statens lagliga dödsdrog och kommer att så förbli.Avkriminalisera narkotikabruket och legalisera cannabis i stället det är min åsikt!
2005-04-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymAnvändare
Efter ett tag när jag läst igenom hela tråden.Så slutar man då aldrig förvånas över hur många mytomaner det finns på sånna här forum.Ska det vara så svårt och tala sanning men men.Förstår inte vad som är meningen med en sån här tråd.Dom flesta sitter ju bara och ljuger endå.

Mvh

När vi är inne på mytomaner kan jag berätta om en som gick i min paralellklass på gymnasiet. Han påstod sig att på Valborgsmässoafton 1998 ha druckit:

2 flak folköl
1 flak starköl
9(!) flaskor vin
6 starkcider

Jojo...

Själv dricker jag ofta, men inte så mycket. Mitt rekord ligger väl på 7-8 starköl och en halvliter sprit kanske.
2005-04-07, 13:52
Medlem
-Zeke-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tias
När vi är inne på mytomaner kan jag berätta om en som gick i min paralellklass på gymnasiet. Han påstod sig att på Valborgsmässoafton 1998 ha druckit:

2 flak folköl
1 flak starköl
9(!) flaskor vin
6 starkcider

Jojo...

Själv dricker jag ofta, men inte så mycket. Mitt rekord ligger väl på 7-8 starköl och en halvliter sprit kanske.

haha lol

det skulle iof sig inte vara omöjligt om man började tidigt på morgonen och slutade tidigt nästa morgon, vägde 200kg och var fruktansvärt alkoholtolerant
...problemet hade varit att hälla i sig den mängden vätska
2005-04-07, 14:04
Bannlyst
Slog ett våldsamt rekord igår, fick i mig2.8 liter sprit, Hade fått en laddning från utlandét. är inte en bakis eller så, helsjukt. Ska dock inte köra bil på ett par dar. Ska väl tillägga att jag väger 140 kg och mitt förra rekord va på 2 sjuttisar.
2005-04-07, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ume69
Slog ett våldsamt rekord igår, fick i mig2.8 liter sprit, Hade fått en laddning från utlandét. är inte en bakis eller så, helsjukt. Ska dock inte köra bil på ett par dar. Ska väl tillägga att jag väger 140 kg och mitt förra rekord va på 2 sjuttisar.

under hur långt tid drack du då?
2005-04-07, 14:12
Medlem
Chevypowers avatar
Förr kunde det hända att man klippte 2 flaskor whiskey på en heldag.
Har vid några enstaka tillfällen fått i mig uppåt 2 liter starksprit, på en heldag.
Har även druckit hela flak öl 33cl (danska pilsner dvs 4,6%) vid några tillfällen.
Det kan ju vara lite svårt att veta hur mycket man fått i sig ibland, speciellt om man har varit i krogmiljö oxå.
2005-04-07, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av steamboat
under hur långt tid drack du då?

Ja, inte helt säkra uppgifter men startade vid nio och slutade vid 6 imorse. har kassa värden på levern så det var nog inge bra.
2005-04-07, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ja, inte helt säkra uppgifter men startade vid nio och slutade vid 6 imorse. har kassa värden på levern så det var nog inge bra.

Hmmmm, får ta tillbaka tidigare sagda ord. Upptäckte precis att det är torsdag så jag söp väl bort en dag. ´30 timmars fylla alltså.
2005-04-08, 00:42
Medlem
Escanios avatar
drack en gång 2 flaskor snaps! vet dock inte hur starka dom var... men det var iallafall tillräckligt mycket för att jag skulle bli medvetslös och vakna upp nästa dag av att jag hör personer runt omkring mig prata, men där fanns ingen i närheten... blev väldigt sjuk och svimmade flera gånger!

då sa jag det alla säger någon gång "jag ska aldrig dricka mer"
tror ni jag slutade dricka helt? klart inte.. men jag lärde mig min läxa och dricker inte så som jag gjorde den gången
2005-04-08, 01:27
Medlem
16stark 7 burkcider.

Lägger en röst för farsans polare också. 75a vodka, 20 starköl, inte ett snesteg, sen smuggla han in en kvarting på krogen "vadå? så blire ju inte så dyrt" trot om ni vill, sant är det.
2005-04-08, 01:35
Medlem
Citat:

Det måste i så fall ha varit riktigt dålig sprit, för det finns inte många levande själar som kan trycka i sig nästan tre liter sprit och komma levande därifrån. Spelar mindre roll om du nu väger 140kg, du ska antingen ha en fruktad alkoholtolerans som inte är av denna värld, eller hållit på i flera dagar.

Mitt eget rekord i mängd(volym) är 38st 2,8% folköl. Detta rekord gick över 12-16 timmar, jag var så jävla klapp kanon så att jag knappt kunde krypa, var väl runt 16-17 år då och drack bara 2,8or för att jävlas med folk. Alla blir så sura när det finns starköl att tillgå och en annan dricker folkisar

EDIT: upptäckte att jag redan plitat i denna tråd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in