Citat:
Ursprungligen postat av
weridjfd
Det är för att ditt liv är så fantastiskt.
Jag tycker däremot att det går i snigelfart och det händer så jävla mycket att två år känns som 10 år!
He he det vet jag inte. Inte för att jag är missnöjd på något sätt eller vis, men när du säger det så så verkar du tro att jag har massor utav saker för mig, vilket inte är fallet
Citat:
Ursprungligen postat av
sothu
Åh vad lugnande det känns att få höra det, kan man fråga hur gammal du är? 15-20? 21-25? 26-30-? 35+? Vad är det som gör att du tycker det går så fort? Tänker du inte på den? Vad är din teknik? För mig känns det som tio år! Det är frustrerande för mig! Jag tänker åhh inte ett år till! :-/
Mellan 21-25, men vad menar du med att det är lugnande? Det verkar som att du vill att det ska gå mycket fortare för dig så är det inte något negativt ? Men det var ju bra att det var lugnande!
Vad det är som gör att jag tycker att det går fort? Ingenting egentligen, det är ingenting jag tänker på bara, kanske det är för att jag inte hänger upp mig på vilken årstid det är, t.ex om man blir deprimerad och går och klagar på gud vad vintern är jobbig, jag vill ha sommar! Så går folk och tycker att det bara är jobbigt och trist när det är hösten etc, det hänger jag inte upp mig på alls. Kanske inte du gör det heller men om så är fallet så kanske det kan vara därför?
När det är nyår tänker jag jahap nu dröjer det inte länge förräns det "snart" är jul igen!